בריאן חיל עבר לטוטנהאם תמורת לאמלה, דמסגור לאטאלנטה?

בריאן חיל | Masashi Hara/Getty Images

הספרדי הגיע מסביליה תמורת 25 מיליון יורו והארגנטינאי. הכוכב הדני עשוי להחליף את איליצ'יץ' שרוצה לעבור למילאן. שלוש אנגליות בעקבות חואקין קוראה, שאקירי קיבל מליברפול אישור לעזוב ומתקרב ללאציו

(גודל טקסט)

רשמי

* הושלם הטרייד בין טוטנהאם לסביליה: בריאן חיל, שהושאל בעונה האחרונה מהאנדלוסים לאייבר וכעת מייצג את ספרד בטוקיו 2020, עבר ללונדון תמורת 25 מיליון יורו, כאשר גם אריק לאמלה עושה את הדרך ההפוכה לספרד. הכישרון הצעיר של סביליה חתם על חוזה לחמש שנים במדי קבוצתו החדשה.

* אחרי ארבע שנים במועדון, אחת כשחקן ושלוש כעוזר מאמן, ג'ון טרי עזב את אסטון וילה. קפטן צ'לסי בעבר הגיע לקבוצה מבירמינגהאם ב-2017, שיחק במדיה את עונתו האחרונה בקריירה כשחקן פעיל, ומאז היה חלק מהצוות של דין סמית' שהשיב את המועדון לליגה הבכירה וביסס את מקומה במרכז הטבלה בעונה החולפת.

* דייגו ריקו, המגן השמאלי של בורנמות' בשלוש השנים האחרונות, חוזר לספרד. הערב הוא חתם בריאל סוסיאדד בחוזה לשנתיים.

שמועות

* חסרה רק ההודעה הרשמית: דונייל מאלן, כוכב פ.ס.וו איינדהובן, נפרד מערן זהבי ומחבריו ובחמש השנים הבאות ישחק בבורוסיה דורטמונד. ההולנדי, שנרכש תמורת 30 מיליון יורו, יהיה למעשה מחליפו של ג'יידון סאנצ'ו.

* מנצ'סטר יונייטד תצרף בימים הקרובים את רפאל וראן, כך טוען פבריציו רומנו. כידוע, וראן לא מוכן להאריך את חוזהו במדריד, שמסתיים בקיץ הבא, בטענה שהוא רוצה אתגר חדש, וכי פרט ליונייטד אין עוד אף קבוצה במירוץ אחרי הבלם הצרפתי. לפי דיווחים בשעות האחרונות, הוא יעבור תמורת 50 מיליון יורו. לידיעה המלאה

* שרדאן שאקירי בדרך ללאציו. שחקן ליברפול ונבחרת שווייץ התראיין ל"קוריירה דלו ספורט" וסיפר: "אמרתי להנהלת המועדון שאני מוכן לאתגר חדש. הם קיבלו את הבקשה שלי וכעת הם בוחנים הצעות עליי, הם לא יעצרו אותי הקיץ". לגבי היעד הבא, שאקירי הוסיף מסר חד משמעי: "אני אשמח לחזור לאיטליה, וארצה לשחק בלאציו".

* ב"סקיי" האנגלי מדווחים כי בן ווייט יעבור ביום רביעי הקרוב בדיקות רפואיות לפני שישלים את המעבר הנוצץ מברייטון לארסנל, שרוכשת אותו תמורת 50 מיליון פאונד. במקביל, התותחנים שוקלים להגיש הצעה בסך 25 מיליון פאונד עבור שוער שפילד יונייטד ונבחרת אנגליה, ארון ראמסדייל. בממלכה טוענים כי זו תהיה ההצעה השלישית שהלונדונים יגישו בפני היורדת לליגה השנייה באנגליה עבור השוער.

* כוכב נבחרת אוסטריה, מרקו ארנאוטוביץ', יגיע היום לבולוניה על מנת לחתום בקבוצה, על פי ג'יאנלוקה די מארציו. החלוץ שיחק בשנתיים האחרונות בשנגחאיי פורט הסינית, במדיה הבקיע 20 שערים ב-39 הופעות. כעת, שנתיים אחרי שעזב את ווסט האם, הוא צפוי לשוב ולשחק באחת הליגות הגדולות באירופה.

מרקו ארנאוטוביץ' | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

* באיטליה מדווחים שבימים האחרונים דעכה ההתעניינות של פריז סן ז'רמן בחלוץ לאציו, חואקין קוראה. הארגנטינאי, שביקש מהמועדון לעזוב בקיץ הנוכחי, זוכה כעת להתעיינות משלוש קבוצות אנגליות – טוטנהאם, ארסנל ואברטון.

* סטבן יובטיץ', החלוץ המונטנגרי שנפרד ממונאקו לאחר ארבע שנים, יחתום בהרטה ברלין. הוא סיכם את תנאיו עד 2024.

* יוסיפ איליצ'יץ' מעוניין לעבור מאטאלנטה למילאן, כך טוענים באיטליה. עם זאת, בארץ המגף מדווחים שבנוגע לחיזוק בקישור ההתקפי, הרוסונרי מעדיפים לצרף את ניקולה ולאשיץ' מצסק"א מוסקבה או את יוליאן בראנדט מבורוסיה דורטמונד.

יוסיפ איליצ'יץ'
יוסיפ איליצ'יץ' | Giuseppe Cottini/NurPhoto via Getty Images

* וממי שעשוי להגיע לאלה שעשויים לעזוב: אנדראה קונטי ומתיאה קלדארה אינם נמצאים בתוכניות של סטפנו פיולי לעונה הבאה, ומילאן מכונה לאפשר להם לעזוב בהשאלה לעונה הקרובה. סמפדוריה מעוניינת בצמד שחקני ההגנה, כאשר שיחות ראשוניות בין הצדדים כבר החלו.

* אטאלנטה כבר נערכת ליום שאחרי איליצ'יץ': כידוע, הבלם כריסטיאן רומרו עשוי להגיע לטוטנהאם. הנראזורי, שדורשים עבורו 60 מיליון יורו, עשויים לנצל את הכסף שייכנס מהעסקה כדי להחתים את אחד הכוכבים הצעירים של יורו 2020- מיקל דמסגור. אחרי הטורניר הנפלא של הדני, סמפדוריה הציבה תג מחיר של 40 מיליון יורו.

מיקל דמסגור חוגג | PAUL ELLIS/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי