ריאל מדריד הפסידה 2:1 לריינג'רס, שביעייה לוולאחוביץ' בפיורנטינה

נאצ'ו פרננדס | Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

הכנה: רודריגו העלה את הבלאנקוס ליתרון, אך מהפך במחצית השנייה ואדום של נאצ'ו גרמו להפסד של אנצ'לוטי. באיטליה, כוכב הוויולה כיכב ב-0:11 על קבוצה מהליגה הרביעית, מוריניו ורומא חגגו עם 2:5 על דברצן

(גודל טקסט)

ריאל מדריד, עדיין ללא דייויד אלאבה שחתם בקיץ וגם בלי רבים מכוכביה, ערכה אמש (ראשון) משחק הכנה ראשון בקדנציה השנייה של קרלו אנצ'לוטי והפסידה 2:1 לריינג'רס באייברוקס.

רודריגו הברזילאי זרק שני שחקני הגנה והעלה את הבלאנקוס ליתרון בדקה השמינית עם שער יפה, אבל הזמבי בעל השם האופנתי, פשן סקאלה, השווה בדקה ה-55 והמחליף השוויצרי סדריק איטן הפך את התוצאה בדקה ה-77, מיד לאחר הרחקתו של נאצ'ו בצהוב שני.

הניצחון של ריינג'רס היה מוצדק לאור השליטה הברורה שלה: 5:21 בניסיונות הבקעה ו-1:8 בבעיטות למסגרת. ולאור העובדה שפלורנטינו פרס הבהיר כי חיזוק לא יגיע, נראה שלריאל מצפה עונה לא פשוטה.

דושאן ולאחוביץ' חוגג | Marco Rosi – SS Lazio/Getty Images

האקס ז'וזה מוריניו דווקא נהנה עם רומא במשחק אימון מול דברצן שהסתיים ב-2:5 בפרוזינונה. ההונגרים הובילו, אבל בורחה מאיורל ולורנצו פלגריני הפכו במחצית הראשונה, ניקולו זאניולו נכנס בהפסקה והרשית בדקה ה-52 ואדין דז'קו המחליף חתם עם צמד. עוד באיטליה, דושאן ולאחוביץ' כבש שביעייה במדי פיורנטינה, שפירקה 0:11 את פוליספורטיבה מהליגה הרביעית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי