יונייטד הודיעה: הושג סיכום עקרוני לרכישת וראן. מאלן בדורטמונד

רפאל וראן | Denis Doyle/Getty Images

העברות: הצרפתי עוזב רשמית את ריאל מדריד. ההולנדי השלים את המעבר תמורת 30 מ' יורו, פ.ס.וו סימנה מחליף. וגם: גריזמן וברצלונה קרובים לסיכום על לקיצוץ בשכרו, צ'לסי במו"מ לרכישת קונדה

(גודל טקסט)

רשמי

* מנצ'סטר יונייטד הודיעה כי הושג סיכום בינה לריאל מדריד בנוגע לרכישתו של רפאל וראן, בכפוף לכך שהבלם יעבור בדיקות רפואיות ויגיע להבנות עם המועדון האנגלי לגבי תנאיו הכספיים.

* העברה מפתיעה במיוחד: לאחת שכבר נחת בקטאר בתחילת השבוע, בלם נבחרת בלגיה וטוטנהאם, טובי אלדרווירלד, השלים את מעברו לא-דוחייל תמורת כ-15 מיליון יורו.

* אפשר להגיד מזל טוב: אחרי סאגה ארוכה, דוניל מאלן ישחק בדורטמונד. הצהובים-שחורים פרסמו סרטון של החלוץ ההולנדי מתאמן עם חבריו החדשים וולאחר מכן אישרו כי הוא חתם על חוזה עד 2026, כך שכעת הנושא סגור, סופי ורשמי והאיש ששיתף בעונה הקודמת פעולה בחוד עם ערן זהבי ישחק בעונה הקרובה לצד ארלינג הולאנד. פ.ס.וו איינדהובן תקבל עבור מכירתו כ-30 מיליון יורו.

* שחקן נוסף עוזב את ערן זהבי ופ.ס.וו איינדהובן: הקשר ההולנדי פבלו רוסאריו נמכר לניס תמורת כשישה מיליון יורו.

* אחרי שנפרד ממונאקו לאחר ארבע שנים, סטבן יובטיץ' חתם רשמית בהרטה ברלין. החלוץ המונטנגרי בן ה-31 הצטרף לקבוצה מהבונדסליגה בחוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת.

* המגן השמאלי ג'וזפה פצלה חתם באטאלנטה. כשנה אחרי שנרכש על ידי פארמה, הוא הושאל לכחולים מברגמו, שיחזיקו באופציית רכישה.

* כחלק מהמהפכה שמבצעת קריסטל פאלאס במרכז ההגנה, הבלם ממאדו סאקו נמכר למונפלייה.

* בורנמות' שאלה את המגן השמאלי ליף דייויס מלידס יונייטד.

שמועות

* פניית פרסה? אחרי שהיה נראה שברצלונה עושה הכל כדי להיפטר מאנטואן גריזמן, כעת מדווח ב"סקיי ספורטס" כי המועדון נמצא במשא ומתן מול נציגיו של החלוץ בנוגע לקיצוץ בשכרו. "כרגע השחקן יותר קרוב להישאר מאשר לעזוב", נכתב בדיווח.

* בספרד מדווחים כי אינטר פתוחה להצעות עבור לאוטרו מרטינס ותמכור אותו עבור המחיר הנכון. שתי הקבוצות שהוזכרו כמועמדות לצרפו הן שתי ענקיות פרמיירליג שמחפשות חלוץ – מנצ'סטר סיטי וצ'לסי. במקביל, ב"טלגרף" הבריטי דווקא סימנו את ארסנל כמי שחושקת במרטינס.

* מרכוס בטינלי צפוי לחתום בצ'לסי. השוער בן ה-29, שסיים את חוזהו בפולהאם, צפוי להצטרף לאלופת אירופה בכדי לשמש כשוער שלישי.

* ואם לא הספיקו לכם עדכוני צ'לסי, אז לפי העיתונאי ג'אנלוקה די מרציו, הבלוז במו"מ מתקדם עם סביליה על רכישתו של הבלם ז'ול קונדה.

אנטואן גריזמן | Pressinphoto / Icon Sport

* ב"Tuttomercatoweb" דווח כי טוטנהאם פתחה במגעים עם פיורנטינה במטרה לרכוש את הבלם ניקולה מילנקוביץ', זאת בעקבות פערים בין הספרס לאטאלנטה בנוגע לדמי ההעברה של כריסטיאן רומרו, שלגביו טרם הושג סיכום.

* ב"סאן" מדווחים כי ארסנל שמה את עינה על הכישרון הצעיר של פאסוס פריירה מהליגה הפורטוגלית, מאטצ'וי ג'אלו. שחקן הכנף בן ה-18 הפך לשחקן הצעיר ביותר בתולדות הליגה הפורטוגלית, כאשר ערך הופעת בכורה ב-2019.

* אינטר עדיין מחפשת מגן ימני שייכנס לנעליו של אשרף חכימי, שנמכר לפריז סן ז'רמן. ב"פוט מרקאטו" מדווחים כי ג'יבריל סידיבה ממונאקו נמצא בין המועמדים, ומחירו עומד על 7 מיליון יורו.

* אקסל טואנזבה ממנצ'סטר יונייטד עשוי לעבור לניוקאסל, כך מדווח ב"טלגרף". המגפייז פנו לשדים האדומים והצדדים מנהלים שיחות – גם על מעבר קבוע וגם על מעבר בהשאלה. הבלם/מגן בן ה-23 ערך בעונה הקודמת 19 הופעות בליגה במדי יונייטד.

אקסל טואנזבה | Aleksandra Szmigiel – Pool/Getty Images

* ממחזיקת הגביע לאלופה? פריז סן ז'רמן במו"מ עם ליל על מכירתו של השוער סרחיו ריקו.

* אנדרלכט החלה את הליגה הבלגית עם הפסד מביך וביקורות רבות נכתבו ב-48 השעות האחרונות נגד המאמן וינסנט קומפני, ליאור רפאלוב וחבריו. כעת דווחת התקשורת האנגלית שבמועדון מנסים לצרף את החלוץ ליאם דלאפ, החלוץ הצעיר של מנצ'סטר סיטי.

* מרגים ברישה הגרמני, חלוץ רד בול זלצבורג, מועמד לפ.ס.וו איינדהובן. הוא עשוי להצטרף לאור עזיבת דונייל מאלן וכדי לשמש גיבוי לערן זהבי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי