2:2 לפ.ס.ז' נגד סביליה לפני ההגעה לישראל, סיטי וצ'לסי ניצחו

איבן ראקיטיץ', אנדר הררה | Fran Santiago/Getty Images

הצרפתים, שיפגשו את ליל בסופרקאפ בבלומפילד בראשון הקרוב, נחלצו מהפסד בכורה בהכנה. קבוצתו של גווארדיולה גברה 0:2 על פרסטון ללא מרבית הכוכבים. אלופת אירופה רשמה 1:2 על בורנמות'

(גודל טקסט)

רגע לפני שהיא מגיעה לישראל כדי לפגוש את ליל במסגרת הסופרקאפ הצרפתי שייערך באצטדיון בלומפילד (יום ראשון, 20:30), פריז סן ז'רמן ערכה הערב (שלישי) הכנה אחרונה ונחלצה מהפסד ראשון בטרום העונה עם 2:2 מול סביליה במפגש שהתקיים בפורטוגל. מאוריסיו פוצ'טינו עדיין מחכה לחזרת השחקנים שהופיעו בגמרי היורו והקופה אמריקה (ולא אמורים להגיע לישראל) וחסר גם את סרחיו ראמוס הפצוע, קיליאן אמבפה ושחקני נבחרת צרפת שחוזרים לעניינים בהדרגה.

מבין השחקנים הבכירים, קיילור נבאס פתח בין הקורות וגרם לפנדל אותו ניצל איבן ראקיטיץ' כדי לכבוש בדקה ה-40. הרכש אשרף חכימי היה חלק מחוליית הגנה יחד עם טילו קהרר ולייבין קורזאווה, שהמעבר שלו לגלאטסראיי פוצץ. בקישור שיחקו אנדר הררה, אידריסה גיי ויוליאן דראקסלר, ובחוד מאורו איקרדי שהשווה זמנית בדקה ה-48 הודות לבישול של המחליף ארנו קלימואנדו שחזר מהשאלה בלאנס. אוסקר רודריגס הבקיע שער נפלא בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-62 והחזיר את היתרון לאנדלוסים, אבל המחליף קני נאגרה ניצל בלבול בהגנה ואיזן בדקה ה-88.

עוד הערב, מנצ'סטר סיטי החלה הערב את תקופת ההכנה שלה עם 0:2 ביתי על פרסטון. מהסגל של פפ גווארדיולה נעדרו כל השחקנים שלקחו חלק ביורו ובקופה והחלו לחזור לאנגליה רק השבוע, מה שלא מנע מריאד מאחרז (25) והצעיר בן ה-18 סמואל אדוזי (65) לדאוג לפתיחה ברגל ימין.

ריאז מאחרז | Jan Kruger/Getty Images

אלופת אירופה צ'לסי השיגה ניצחון שני בהכנה – 1:2 בחוץ על בורנמות'. אמיליאנו מרקונדס הדני הפתיע בדקה ה-66, אבל תומאס טוכל הכניס מספר שחקנים מושאלים ושניים מהם הפכו את התוצאה: מאט מיאזגה, ששיחק באנדרלכט, השווה בדקה ה-72 ואיקה אוגבו, ששיחק בסרקל ברוז', הכריע בחלוף ארבע דקות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי