מכבי חיפה תפגוש את טורשהאבן אם תדיח את דינמו טביליסי

שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

עם קשר שהפך למאמן לפני כחודש, סקורר דני וסגל חצי מקצועני, אלופת איי פארו השלימה ניצחון כפול ראשון בתולדותיה באירופה ועלתה לסיבוב השלישי במוקדמות הקונפרנס ליג על חשבון בודוצ'נוסט

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אם תעבור את דינמו טביליסי ביום חמישי (20:00, שידור ישיר בספורט2), מכבי חיפה תפגוש בסיבוב השלישי של מוקדמות הקונפרנס ליג את טורשהאבן מאיי פארו, שהשלימה הערב (שלישי) ניצחון כפול על בודוצ'נוסט ממונטנגרו – 0:2 בחוץ אחרי 0:4 בבית בשבוע שעבר. אלופת ישראל ביתרון 1:2 אחרי הניצחון בגאורגיה בחמישי שעבר ואם תשלים את העבודה, היא תארח את המשחק הראשון מול טורשהאבן בחמישי הבא (5 באוגוסט) ותצא לאיי פארו שבוע לאחר מכן.

אם תעבור גם את הסיבוב השלישי ותגיע לשלב הפלייאוף, מכבי חיפה לא תהיה מדורגת ותוגרל מול אחת מחמש הנושרות ממסלול האלופות של מוקדמות הליגה האירופית (שנמצאות כרגע בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות, וביניהן קייראט שהדיחה משם את הירוקים).

HB טורשהאבן היא קבוצה חצי-מקצוענית, חברה די ותיקה במפעלים האירופיים, אבל כזו שמודחת בדרך קבע בשלבים מוקדמים. למעשה, הניצחון הזה בפודגוריצה הוא הראשון שלה בחוץ אי פעם במפעלי אופ"א וכך היא השלימה ניצחון כפול היסטורי. בעבר היו לה חמישה ניצחונות בלבד – כולם בבית.

אלופת איי פארו נמצאת בעיצומה של העונה בליגה שלה, אולם ניצבת רק במקום השלישי ובפיגור 11 נקודות מהמוליכה קלאקסביקאר. הקשר הגרמני קווין שינדלר בן ה-33, לשעבר שחקן ורדר ברמן והנבחרת הצעירה של גרמניה, עשה הסבה לעמדת המאמן לפני כחודש במקום יונאס דאל הדני, והכוכב שלו גם הוא מדנמרק, עם שם זהה: מיקל דאל בן ה-28, שכבש עד כה 14 שערי ליגה ב-13 משחקים. בסגל גם ארבעה משחקני נבחרת איי פארו והחלוץ הפולני מיכאל פז'יבילסקי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי