נבש מתקרב למנצ'סטר יונייטד, קרבחאל האריך חוזה בריאל מדריד

דני קרבחאל | Berengui/DeFodi Images via Getty Images

קשר וולבס ונבחרת פורטוגל מתקרב לשדים האדומים, אודגור מחכה לשיחה עם אנצ'לוטי כדי להחליט אם לשוב לממלכה והיהלום הארגנטינאי בחר ב-MLS למרות ביקוש עצום מאירופה. הצעת ענק הוגשה על לוקאקו, אראולה בווסטהאם

(גודל טקסט)

רשמי

* ריאל מדריד הודיעה על הארכת חוזהו של המגן דני קרבחאל עד 2025. כידוע, המגן בן ה-29 גדל במועדון ושיחק בו כל חייו, להוציא שנת השאלה אחת בבאייר לברקוזן ב-2012/13.

* ווסטהאם צירפה בהשאלה עם אופציית רכישה את שוער פריז סן ז'רמן, אלפונס אראולה. הצרפתי בן ה-28 בילה בעונה שעברה כמושאל בפולהאם, שירדה ליגה, ועוד קודם לכן הושאל למספר קבוצות במולדתו ובספרד (כולל ריאל מדריד). במדי הקבוצה הלונדונית, הוא צפוי להתחרות על עמדת השוער הראשון עם לוקאס פביאנסקי.

שמועות

* למרות שכבר חזר לריאל מדריד, ארסנל לא ויתרה על ניסיון להחזיר לשורותיהח את מרטין אודגור. הנורבגי, שהושאל מריאל מדריד בינואר, ייתן אור לירוק אם יובהר לו על ידי קרלו אנצ'לוטי שהוא לא בתוכניות של הבלאנקוס גם העונה.

* האם רומלו לוקאקו ישוב לאנגליה? אינטר הבהירה לא פעם בשבועות האחרונים שהוא לא למכירה, אבל לפי "קוריירה דלה ספורט", בעלי צ'לסי רומן אברמוביץ' בכבודו ובעצמו הגיע למילאנו כדי להציע עבורו 130 מיליון יורו. כידוע, לוקאקו היה בצ'לסי, אותם ב-2014 היא מכרה אותו לאברטון תמורת 35 מיליון יורו.

רומלו לוקאקו | VIRGINIE LEFOUR/BELGA MAG/AFP via Getty Images

* דניס זקאריה בן ה-24 עשוי לעבור מבורוסיה מנשנגלדבאך לנאפולי. האיטלקים, כך על פי "קאלציו מרקטו", עשוי להימכר תמורת 25 מיליון יורו, כשגם נבחנת אופציה להעבירו בהשאלה עם אופציית רכישה.

* טיאגו אלמאדה, כוכב ולס סארספילד הארגנטינית שבימים אלו משחק עם נבחרת ארגנטינה באולימפיאדה בטוקיו, צפוי לעבור לאטלנטה יונייטד מליגת ה-MLS האמריקאית. הקשר בן ה-20 מוערך בכ-20 מיליון יורו ודווח על ידי העיתונאי פבריציו רומנו כי כבר סיכם את תנאיו במועדון האמריקאי, על אף שמועדוני פאר רבי באירופה קיוו לצרפו.

טיאגו אלמאדה | Fran Santiago/Getty Images

* אסטון וילה מתעקשת לא לשחרר את ג'ק גריליש אלא אם מנצ'סטר סיטי תציע עבורו 100 מיליון ליש"ט וכעת היא עשויה להנחית רכש משמעותי נוסף להתקפה בדמות לאון ביילי בן ה-23, כוכב באייר לברקוזן. קבוצתו של דין סמית' הגישה הצעה ראשונית בגובה 30 מיליון יורו עבור הג'מייקני.

* בין אם הארי קיין יישאר בטוטנהאם או לא, התרנגולים מחפשים חלוץ ועל פי "הטלגרף", המועמד החדש הוא הסרבי בן ה-21 דושאן ולאחוביץ' ששייך לפיורנטינה.

* בתקשורת ההולנדים פורסם כי אייאקס אישרה שהשוער הקמרוני אנדרה אוננה, שישוב בנובמבר מהשעיה לאחר שנתפס עם חומר אסור בגופו, מחוזר אחרי ארסנל וליון.

אנדרה אוננה | Geert van Erven/BSR Agency/Getty Images

* רכש נוסף בתיאטרון החלומות? לפי "יורוספורט", השיחות בין וולבס למנצ'סטר יונייטד על העברת הפורטוגלי רובן נבש מתקדמות.

* לידס יונייטד שחררה את השוער קיקו קאסייה ומי שצפוי להחליפו ולהוות גיבוי לאילן מלייה הוא הנורבגי כריסטופר קלאסון מוואלרנגה, שיחתום לחמש שנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי