קייליני האריך חוזה ביובנטוס, גריליש שב מוקדם מהחופשה כדי לעבור לסיטי

ג'ורג'יו קייליני | Nicolò Campo/LightRocket via Getty Images

הבלם הוותיק חתם לשתי עונות נוספות, קשר אסטון וילה יבהיר לראשי המועדון כי ברצונו לעזוב. לבנזמה יוצע חוזה עד 2023 בריאל מדריד, אתלטיקו סימנה את מגן רומא, אברטון הראתה לחאמס את הדרך החוצה

(גודל טקסט)

רשמי

* ג'יורג'יו קייליני האריך חוזה לשנתיים נוספות ביובנטוס, כך הודיעה הערב הגברת הזקנה. הבלם בן ה-36, שלובש את מדי הביאנקונרי מאז 2005, ימשיך לעשות זאת עד 2023.

ג'ורג'יו קייליני | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

* הנרי אוניקורו הניגרי, חלוץ מונאקו שבעונה האחרונה שיחק כמושאל בגלאטסראיי, נמכר תמורת כ-5 מיליון יורו לאולימפיאקוס.

שמועות

*  על פי דיווח ב"דיילי סטאר", ג'ק גריליש הקדיש את החזרה מהחופשה שלו כדי להיפגש היום עם ראשי אסטון וילה ולהבהיר להם כי הוא מעוניין לעזוב למנצ'סטר סיטי. באנגליה מעריכים כי העסקה שמוערכת בכ-100 מיליון ליש"ט תיסגר בשבוע הקרוב.

* ריאל מדריד תציע לקארים בנזמה חוזה עד 2023. פבריציו רומאנו מ"סקיי איטליה" דיווח כי הבלאנקוס רואים בחלוץ הצרפתי שחקן "בלתי ניתן להעברה".

*  מעברו של כריסטיאן רומרו מאטאלנטה לטוטנהאם תמורת 47 מיליון ליש"ט מתקרב – כך נכתב ב"טיימס". בנוסף לארגנטינאי בן ה-23, הספרס מעוניינים גם באדאמה טראורה מוולבס.

* בספרד טוענים כי אתלטיקו מדריד נערכת לעזיבה אפשרית של קיירן טריפייר למנצ'סטר יונייטד ומי שסומן כמחליף אפשרי לאנגלי הוא אלסנדרו פלורנצי, שלא נמצא בתכניות של ז'וזה מוריניו ברומא.

* אברטון הודיעה לחאמס רודריגס שהוא לא בתכניות של המנג'ר החדש, רפא בניטס, והוא חופשי לעזוב לקבוצה אחרת אם יקבל הצעה ראויה מבחינתו.

חאמס רודריגס | Robbie Jay Barratt – AMA/Getty Images

* ניקולה מילנקוביץ' מעורר עניין בווסטהאם, שמקווה להשיג את שחקן ההגנה בן ה-23 במחיר נוח – כך פורסם ב"סקיי". גם שמו של קורט זומה נקשר עם הפטישים, אך הם לא מוכנים לשלם 25 מיליון ליש"ט כפי שצ'לסי דורשת.

* ב"ספורט" דווח כי סמואל אומטיטי הסכים לעזוב את ברצלונה בהשאלה, אבל בתנאי שזה יהיה לקבוצה בטופ האירופי ושהוא ייתן את האור הירוק באופן סופי לגבי היעד.

* בלם טוטנהאם דוינסון סאנצ'ס נמצא במגעים עם סביליה. בקולומביה, מולדתו של השחקן, טוענים כי הקבוצה הספרדית רואה בו מחליף פוטנציאלי לז'ול קונדה שעשוי לעזוב לצ'לסי.

סמואל אומטיטי
סמואל אומטיטי | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

* סלבישה יוקאנוביץ', מאמן מכבי ת"א בעבר ושפילד יונייטד בהווה, הבהיר כי אינו מעוניין לוותר על ארון רמסדייל וזו בשורה רעה מבחינתה של ארסנל, אשר לפי ה"סאן" קיוותה לצרף את השוער.

* וולבס לוטשת עיניים לעבר קשר יובנטוס ארון ראמזי, אם להסתמך על מה שנכתב ב"דיילי מייל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי