בכר על טורשאבן: "יש התקדמות במדינות האלה. אין משחקים קלים"

ברק בכר | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה התייחס לאלופת איי פארו לקראת המפגש בקונפרנס ליג (חמישי, 19:45, ישיר בספורט4): "צריכים לתקוף מהדקות הראשונות, אסור להקל ראש". חזיזה: "מחכה לשער, לפעמים יש חוסר מזל לאורך תקופה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תארח מחר (חמישי, 19:45, ספורט4) את טורשאבן, אלופת איי פארו, במשחק הראשון מבין שניים במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג. אלופת ישראל עברה את דינמו טביליסי עם ניצחון כפול ופייבוריטית לעשות את זה גם הפעם, כשבשלב הפלייאוף היא תפגוש את המפסידה במפגש מוקדמות הליגה האירופית בין נפטצ'י באקו לה.י.ק הלסינקי (2:2 במשחק הראשון באזרבייג'אן).

הירוקים חסרים עדיין את עופרי ארד ונטע לביא הפצועים, אליהם הצטרף השבוע גם החלוץ גודסוויי דוניו, אבל סומכים על הסגל הרחב שיעשה את העבודה. מוחמד אבו פאני ועלי מוחמד, שנעדרו מהגומלין מול הגאורגים, יעמדו הפעם לרשות ברק בכר.

הרכב משוער: ג'וש כהן, רז מאיר, אורי דהן, בוגדן פלאניץ', חוסה רודריגס, מוחמד אבו פאני, צ'ארון שרי, דולב חזיזה, עומר אצילי, דין דוד.

ברק בכר | מאור אלקסלסי

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר ברק בכר: "אנחנו צריכים לבוא באותה גישה ולעשות את העבודה – זו המטרה. אני לא רוצה לדרג את טורשאבן לעומת היריבות הקודמות, אנחנו מתכוננים בצורה הכי טובה שיש. יש התקדמות במדינות האלה, גם באיי פארו. הם ניצחו 0:6 בשני משחקים את אלופת מונטנגרו, זה לא דבר שמובן מאליו. הם במאזן של ארבעה ניצחונות ו-0:17 בשערים אז אסור להקל ראש. אין משחקים קלים בשלבים האלה. שם יהיה יותר קשה, זה מגרש סינטטי ותנאי מזג האוויר לא הכי טובים. אנחנו צריכים לתקוף מהדקות הראשונות מחר ולנצח את המשחק בבית. ספגנו השנה בכל משחק והגיע הזמן שלא נספוג. אנחנו יודעים שבאירופה זה מאוד משמעותי. שלב בתים? בואו נחכה עם הפנטזיות. כשנעבור נתחיל לדבר קדימה".

ההתקפה: "דין דוד שחקן מגוון שיכול לשחק בכנף או כחלוץ, זה היתרון שלו ואחת הסיבות שהבאנו אותו. נראה מחר איך הוא ישולב. דוניו יחסר, אבל דיברנו על זה שלכל שחקן יש מחליף ואפילו שניים"

על שובם של מוחמד אבו פאני ועלי מוחמד: "אני שמח ששני שחקנים חוזרים מהרחקות, זה תמיד טוב שיש תחרות וראינו עד כמה הסגל משמעותי וחשוב. מי ישחק? זה תלוי מי בכושר טוב יותר ומי מתאים למשחק הספציפי".

על ריאן סטריין: "הוא הגיע בכושר ואז נפצע במחנה האימונים ונאלץ לעשות שיקום. תהיה הזדמנות לכולם להראות את היכולת שלהם, וגם לו. כרגע מי שטוב ישחק".

ראיין סטריין | מאור אלקסלסי

דולב חזיזה הוסיף לקראת המשחק: "אני רואה להשפיע על המשחק כמה שיותר, אבל לא מנסה לכפות את עצמי על המשחק בצורה כזו או אחרת. אני מחכה לשער ובטוח שבסופו של דבר זה ייכנס. אני צריך להמשיך לעבוד קשה, לפעמים יש חוסר מזל לאורך תקופה. אני עוזר לקבוצה בכל מה שאני יכול, גם כשזה לא בשערים ובישולים. אני ממשיך לתת הכול ובטוח שזה יגיע. למרות מה שכולם חושבים, אנחנו לא מקלים ראש ביריבה ויודעים שאנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו מחר".

על ההרחקה בישראל: "זה מבאס, אבל זה העונש. אני מעודד את החברים מהצד במשחקים בארץ ובאירופה אני יכול לשחק ומנסה לעזור".

דולב חזיזה | מאור אלקסלסי

טורשאבן נחתה בישראל כבר אתמול אחר הצהריים ותקיים את מסיבת העיתונאים שלה ב-19:30. למרות שתי שישיות וחמישייה בשלושת מחזורי הליגה האחרונים, הקבוצה רחוקה 11 נקודות מהמוליכה קלאקסביקאר, אבל מקווה להמשיך את המסע היפה שלה באירופה, אחרי הניצחון הכפול על בודוצ'ונוסט שהיה הראשון שלה אי פעם במפעלי אופ"א.

הרכב משוער: טייטון גסטסון, הרי מור, ברטל ורדרום, הורדור אסקאם, דניאל יוהאנסן, הדין האנסן, פאטור פטרסן, מיכאל פז'יבילסקי, רנה יואנסן, אדריאן יוסטינוסן, מיקל דאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי