מנצ'סטר סיטי הציעה את ברנרדו בעסקת קיין, לאוטרו בדרך לטוטנהאם

ברנרדו סילבה חוגג | Victoria Haydn/Manchester City FC via Getty Images

התכולים מנסים להפחית בדרישות הספרס על ידי שילוב הפורטוגלי בעסקה, בינתיים הלונדונים בדרך לצרף את חלוץ אינטר. הנראזורי בדרך להחתים את דז'קו במקום לוקאקו שיעזוב לצ'לסי, גם מרסיאל בתמונה

(גודל טקסט)

רשמי

* אסטון וילה צירפה בהשאלה לעונה אחת את בלם מנצ'סטר יונייטד, אקסל טואנזבה. עבור הבלם בן ה-23 מדובר בקדנציה שנייה בקבוצה בבירמינגהאם, אחרי שב-2019 סייע לה לשוב לפרמיירליג.

* רומא רכשה תמורת 13 מיליון יורו את המגן השמאלי של פלמייראס הברזילאית, מתיאס ויניה. האורוגוואי בן ה-23 מגיע לקבוצה של ז'וזה מוריניו ואמור לרשת את מקומו של לאונרדו ספינאצולה, שכזכור נפצע בצורה קשה במדי נבחרת איטליה ביורו 2020.

* קשרה האוקראיני של אטאלנטה, ויקטור קובאלנקו, הושאל לעונה הקרובה לספציה, שגם כן משחקת בליגה הראשונה. הקשר הגיע לברגמו בחורף שעבר משחטאר דונייצק, אך עד תום העונה שותף לשלוש דקות בלבד.

* זניט רכשה את הקשר קלאודיניו מרד בול ברגנטינו תמורות 15 מיליון יורו. הקשר הברזילאי יעבור ממולדתו לרוסיה רגע אחרי שזכה עם נבחרתו במדליית זהב אולימפית.

* רייבל מוריסון, שנחשב לפני כעשור לילד פלא במחלקת הנוער של מנצ'סטר יונייטד, הצטרף לדרבי קאונטי מהצ'מפיונשיפ, אותה מאמן מי שהצליח לעמוד בציפיות והפך לאגדה באולד טראפורד – וויין רוני.

* גנואה צירפה באופן רשמי שני שחקנים: הרנאני, קשר שמגיע בהשאלה מגנואה, וקיילב אקובאן, חלוץ שנרכש מטרבזונספור תמורת 1.8 מיליון יורו.

שמועות

* טוטנהאם סיכמה עם אינטר על רכישתו של לאוטרו מרטינס תמורת 60 מיליון פאונד, כך דווח ב"טיימס", וגברה על ארסנל במרוץ אחר החלוץ הארגנטינאי. אלופת איטליה מתפרקת.

* בינתיים, פבריציו רומאנו מ"סקיי איטליה" טוען כי אינטר בשיחות עם רומא במטרה לצרף את אדין דז'קו, שכבר סיכם את תנאיו לשנתיים בקבוצה ממילאנו. הג'אלורוסי כבר מחפשים מחליף לחלוץ הבוסני.

* לפי "דיילי מייל", מנצ'סטר סיטי מוכנה להעניק לטוטנהאם את ברנרדו סילבה בעסקת הארי קיין, כדי לנסות ולהפחית מהדרישות הכספיות של התרנגולים. טוטנהאם דורשת 150 מיליון ליש"ט, סיטי כבר הציעה 100 מיליון ליש"ט ולא תשלם למעלה מ-130 מיליון ליש"ט. בינתיים, קיין עצמו שב לאימוני קבוצתו.

הארי קיין | Clive Rose/Getty Images

* ארסנל מנסה לצרף את קירן טריפייר, אתלטיקו מדריד דורשת 34 מיליון ליש"ט, גם היא הוזכרה בהקשרו של ברנרדו סילבה.

* אינטר מגלה עניין בחלוץ מנצ'סטר יונייטד, אנתוני מרסיאל, כך לפי "מירור", וסימנה אותו כמחליף אפשרי לרומלו לוקאקו. גם אברטון בתמונה.

אנתוני מרסיאל | Matthew Ashton – AMA/Getty Images

* מעבר להעברתו ההולכת ונרקמת של לוקאקו לצ'לסי, מעוניינים הבלוז להנחית שחקן נוסף של אינטר – סטפן דה פריי ההולנדי.

* על פי המונדו דפורטיבו, סמואל אומטיטי עשוי לעזוב את ברצלונה, אם תגיע ההצעה הנכונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי