באיירן לא תחזיר את ריברי, סטונס האריך חוזה במנצ'סטר סיטי

ג'ון סטונס | Visionhaus

הבווארים מסרבים כרגע להשיב את הקשר בן ה-38, בלם נבחרת אנגליה ישלים עשור במדי הסיטיזנס. וגם: דז'קו קרוב לחתימה באינטר שעשויה למכור שניים מכוכביה ללסטר, ליון פתחה במו"מ על שאקירי וקובו בדרך ליעד חדש-ישן

(גודל טקסט)

רשמי

* ג'ון סטונס האריך את חוזהו במנצ'סטר סיטי. אחרי עונה מעולה של הבלם שהתאושש מפציעות ורשם יכולת מרשימה גם ביורו עם נבחרת אנגליה, הוא חתם עד 2026 ולמעשה יסגור עשור במועדון. סטונס ירוויח כ-250 אלף ליש"ט לשבוע.

* סאות'המפטון צירפה את אדם ארמסטרונג ושימלה עבורו 15 מיליון פאונד לבלקבורן. החלוץ חתם על חוזה לארבע שנים.

* פריז סן ז'רמן השאילה לבורדו את טימות'י פמבלה, הבלם בן ה-18 שצמח באקדמיית הנוער שלה.

* הבלם סול במבה בן ה-36 חתם במידלסבורו לעונה אחת. ילד צרפת שייצג את נבחרת חוף השנהב וערך בה 46 הופעות, סיים את חוזהו בקארדיף ב-1 ביולי.

* יואנה וויסה, קיצוני שמאלי בן 24, חתם לארבע שנים עם אופציה לעונה נוספת בשורות העולה החדשה לפרמיירליג: ברנטפורד. וויסה, לו אזרחות צרפתית, משחק בנבחרת הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו וערך שתי הופעות במדיה. ברנטפורד תהיה קבוצתו הראשונה מחוץ לצרפת והוא מגיע אליה מלוריין.

* איינטרכט פרנקפורט רכשה את הקשר הנורבגי הצעיר ינס פטר האוגה, שלא היה בתכניות של מילאן. הוא אמנם הצטרף כעת מהרוסונרי בהשאלה, אך בסוף העונה על העיטים תחול חובת רכישה בסך 12 מיליון יורו.

* יממה לפני שהיא פוגשת את צ'לסי בסופרקאפ האירופי, ויאריאל הודיעה על כך שהחלוץ והכוכב של הקבוצה, ג'רארד מורנו, האריך את חוזהו במועדון עד 2027. החלוץ הנהדר חתם על החוזה אחרי עונת שיא, בה הוא כבש 23 שערי ליגה. אגב, אם יכבוש נגד הבלוז בסופרקאפ, הוא יהפוך למלך השערים הבלעדי של המועדון בכל הזמנים, מכיוון שכעת הוא בשווין בפסגה עם ג'וזפה רוסי, כאשר לשניים 82 שערים במדי הצוללת הצהובה.

* לקראת חזרתה לפרמיירליג, נוריץ' החתימה את החלוץ האמריקאי של ורדר ברמן, ג'וש סרג'נט, תמורת 9.5 מיליון יורו. החלוץ בן ה-21 הבקיע אשתקד חמישה שערי ליגה ב-32 הופעות בבונדסליגה, והעונה הוא הספיק לכבוש פעמיים בשתי הופעות בליגה השנייה בגרמניה.

* הרטה ברלין רכשה תמורת 7.1 מיליון יורו את שחקן הכנף הגרמני של אאוגסבורג, מרקו ריכטר. עבור השחקן בן ה-23, מדובר בפעם הראשונה שהוא עובר קבוצה בקריירת הבוגרים. במסגרת העסקה, ארנה מאייר עשה את הדרך ההפוכה בהשאלה, כאשר קבוצתו החדשה מחזיקה באופציית רכישה בקיץ הבא.

* ארמנדו ברויה האלבני, שבעונה האחרונה הושאל מצ'לסי לוויטסה, הושאל כעת לסאות'המפטון.

שמועות

* הכתב האיטלקי הבכיר, ג'יאנלוקה די מרציו, דיווח שראג'ה נאינגולן התיר את חוזהו באינטר באופן סופי, מה שמאפשר את חזרתו הצפויה לקליארי כשחקן חופשי.

* פרנק ריברי בן ה-38 קיווה להשלים קאמבק מטורף בבאיירן מינכן והיום הגדיל לעשות כשהגיב ללותר מתיאוס באינסטגרם שהוא ישמח לשוב אם תהיה לו אפשרות, אבל זמן קצר לאחר מכן שוער העבר אוליבר קאן, כיום מנכ"ל המועדון, הבהיר כי כרגע לא מדובר באפשרות שנמצאת על הפרק.

* מוקדם יותר, די מרציו דיווח גם שרומא הגיעה לסיכום עם צ'לסי על רכישתו של תמי אברהם. כעת, החלוץ צריך להחליט מה ברצונו לעשות. אטאלנטה וארסנל גם כן מעוניינו בו, וקבוצתו מעדיפה למכור אותו לקבוצה מחוץ לאנגליה תמורת 40 מיליון יורו.

* שרדן שאקירי לא נמצא בתכניות של יורגן קלופ וליברפול לעונה הקרובה, ו"RMC" הצרפתי טוען שליון פתחה במשא ומתן כדי לצרף אותו.

יורגן קלופ, שרדאן שאקירי | PHIL NOBLE/POOL/AFP via Getty Images

* ריאל מדריד צפויה להעביר למאיורקה בהשאלה את הכישרון היפני הצעיר, טאקה קובו. היפני, שבילה בעונה שעברה כמושאל בוויאריאל וחטאפה, צפוי לשוב לקדנציה שנייה אצל העולה החדשה מהאיים הבלאריים, לאחר ששיחק במדיה בעונת 2019/20, שהסתיימה בירידת ליגה.

* מכירת החיסול באינטר תימשך? אחרי עזיבתו של אשרף חכימי, והעברה המסתמנת של רומלו לוקאקו, ה"סאן" האנגלי מדווח שלסטר מעוניינת בשניים מהשחקנים החשובים בסגל הנראזורי – סטפן דה פריי ומרסלו ברוזוביץ'. על פי הדיווח, השועלים מוכנים להציע סכום כולל של 42 מיליון פאונד כדי להנחית באצטדיון קינג פאוור את הבלם ההולנדי ואת הקשר הקרואטי.

* ואם כבר רומלו לוקאקו, על פי הדיווחים החלוץ הבלגי השלים אתמול את הבדיקות הרפואיות ועזב את איטליה. הוא נחת דווקא בניס, צרפת, שם אמור לקיים מספר פגישות ובסיומן ימריא ללונדון ויחתום רשמית בצ'לסי, שתשלם עבורו לאינטר 115 מיליון יורו – עשור אחרי שרכשה אותו לראשונה מאנדרלכט.

* עתידו של חלוץ פיורנטינה, דושאן ולאחוביץ', ממשיך לייצר כותרות בארץ המגף. ב"קוריירה דלו ספורט" טוענים שהסרבי מתקרב להארכת חוזה בפירנצה. לאחר מכן, "טוטו מרקטו" דיווח כי סוכנו של השחקן יערוך היום שיחות לא רק עם הוויולה, אלא גם עם טוטנהאם ואתלטיקו מדריד. באותו דיווח נטען כי אם מישהי תצליח להוציא את ולאחוביץ' מפיורנטינה, זו תהיה אתלטיקו מדריד. אלופת ספרד היא הקבוצה שהגיעה הכי קרוב לדרישה של האיטלקים עבור השחקן – 70 מיליון יורו

* ארסנל וטוטנהאם עוקבות אחרי הקשר ההתקפי בן ה-21 של בורדו, יאסין אדלי, כך נטען ב"פוט מרקטו" הצרפתי. על פי הדיווח, גם מילאן נמצאת במרדף אחר השחקן, ואף הציעה עבורו 10 מיליון יורו ו-10% ממכירה עתידית, אך הצרפתים מעוניינים לקבל תמורתו סכום גבוה יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי