לוקאקו נחת בלונדון, שוער חדש מתקרב לארסנל

רומלו לוקאקו | Claudio Villa - Inter/Inter via Getty Images

הבלגי הגיע לאנגליה לקראת חתימה בצ'לסי, תמי אברהם בדרך לרומא במקום דז'קו שיגיע באינטר. פ.ס.ז' תצרף את פוגבה חינם בקיץ הבא בעקבות הגעת מסי. ראמסדייל בדרך לתותחנים, שנאבקים עם מנצ'סטר יונייטד על טוליסו

(גודל טקסט)

רשמי

* אתלטיקו מדריד הודיעה כי הבלם סטפן סאביץ' האריך חוזה עד 2024. המונטנגרי בן ה-30 הגיע לבירת ספרד ב-2015, ערך 202 הופעות במדי הקולצ'ונרוס, וסייע לה לזכות העונה באליפות המקומית לראשונה מאז 2014.

* ריאל מדריד הודיעה כי העבירה בהשאלה למאיורקה את הכישרון היפני הצעיר, טאקה קובו. שחקן הכנף בן ה-20, שהפסיד לאחרונה עם נבחרתו בקרב על הארד באולימפיאדה, ילבש את המדים האדומים בפעם השנייה, לאחר שהושאל למאיורקה גם בעונת 2019/20, שהסתיימה בירידת ליגה. אשתקד קובו הושאל לוויאריאל ולחטאפה.

* גלאטסראיי רכשה תמורת שבעה מיליון יורו את הבלם בן ה-22 של פ.צ. קופנהאגן, ויקטור נלסון. הדני עזב את מולדתו וחתם לחמש שנים אצל סגנית אלופת טורקיה.

שמועות

* רומלו לוקאקו נחת בשעות הערב בלונדון לקראת חתימה בצ'לסי. הבלגי שהה במונאקו יחד עם סוכנו, בזמן שהבלוז סגרו את עסקת הענק עם אינטר.

* אחרי ההחתמה של מסי, פריז סן ז'רמן סימנה את הרכש הבא: ב"דיילי מייל" נכתב כי פול פוגבה יעזוב את מנצ'סטר יונייטד ללא תמורה בקיץ הבא ולא בזה הנוכחי, כיוון שהצטרפותו של הארגנטינאי לצרפתים לא תאפשר להנחית אותו בפריז עוד הקיץ.

* אדין דז'קו צפוי להפוך לשחקן אינטר באופן רשמי בשעות הקרובות. הנראזורי סיכמו אמש (שלישי) עם רומא והבוסני יחתום עד יוני 2023. החלוץ הבוסני נחת במילאנו כדי לעבור בדיקות רפואיות, שבסיומן אלופת איטליה תכריז על צירופו באופן רשמי.

* מנצ'סטר יונייטד וארסנל נאבקות על שירותיו של קשר באיירן מינכן, קורנטן טוליסו. על פי דיווח בגרמניה, הבווארים דרשו תחילה 17 מיליון יורו תמורת הצרפתי, אך לאחר שלא קיבלו הצעות בסכום זה, הם הפחיתו את הדרישה ל-8.5 מיליון יורו. מאמן באיירן, יוליאן נגסלמן, מעוניין לאחד כוחות עם מרסל סביצר, אותו אימן בלייפציג, וטוליסו אמור להיות זה שמשלם את המחיר.

* ארסנל נמצאת בשיחות מתקדמות כדי להחתים את שוער שפילד יונייטד ונבחרת אנגליה, ארון ראמסדייל, כך דיווח כריס וויטלי, עיתונאי המסקר את התותחנים. על פי הדיווח, האנגלי צפוי לעבור ללונדון תמורת 24 מיליון פאונד. בנוסף לבונוסים, שווי העסקה עשוי לעלות ל-30 מיליון פאונד.

ארון ראמסדייל. בדרך לארסנל? | Rui Vieira/PA Images via Getty Images

* אינטר מאמינה שהיא יכולה לצרף את דנזל דמפריס מפ.ס.וו איינדהובן, כך מדווח ב"טוטו מרקטו ווב" האיטלקי. ההולנדים דורשים 20 מיליון יורו, אך האיטלקים מקווים שיהיה אפשר לסכם על העברה תמורת 17-18 מיליון יורו לאחר בונוסים. כידוע, אינטר זקוקה למחליף עבור אשרף חכימי שנמכר לפריז סן ז'רמן, והמגן הימני ההולנדי היה בראש סדר העדיפויות שלהם בכל קיץ.

* ב"TYC" בטוחים כי מגן ריבר פלייט ונבחרת ארגנטינה, גונסאלו מונטיאל שהיה שותף לזכיית האלביסלסטה בקופה אמריקה לפני חודש, יצטרף בקרוב לסביליה בעסקה שמוערכת ב-8 מיליון יורו. בנוסף, ב"מארקה" מדווחים כי המגן השמאלי של ורדן ברמן, לודוויג אוגוסטינסון, גם כן עשוי להצטרף.

* הכתב האיטלקי הבכיר ג'יאנלוקה די מרציו פרסם כי ז'וזה מוריניו שוחח ישירות עם תמי אברהם כדי לשכנעו להצטרף לרומא, שכבר סיכמה עם צ'לסי על דמי העברה בגובה 34 מיליון פאונד. החלוץ, שצפוי להידחק מאחורי לוקאקו וטימו ורנר אם יישאר בבלוז, ביקש יום או יומיים כדי להתלבט.

* ערן זהבי צפוי לקבל חבר חדש בפ.ס.וו: בארה"ב דווח כי ההולנדים סיכמו עם דאלאס מה-MLS על השאלתו של דנטה סילי בן ה-18 לשנתיים הקרובות. סילי כבר התאמן בעבר עם פ.ס.וו, ובהולנד דווקא נטען כי בשלב הראשוני הוא ישחק בקבוצת המילואים.

* מי שעוד צפוי להשתחרר סופית מצ'לסי הוא מישי בטשוואי, שנמצא על סף חתימה על חוזה בבשיקטאש הטורקית על פי ה"סאן".

* ליברפול נמצאת בעמדה הכי טובה כדי להחתים את קשר ליל ונבחרת פורטוגל, רנאטו סאנצ'ס. ברצלונה גם כן במירוץ, אך אלופת צרפת דורשת 40 מיליון פאונד, סכום שהקטאלונים לא מסוגלים לשלם לאור הצרות הכלכליות שלהם.

רנאטו סאנצ'ס | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

* סמואל אומטיטי נחוש להישאר בברצלונה, אלא אם כן תגיע עבורו הצעה מקבוצה שמועמדת לאליפות באחת הליגות הבכירות באירופה – כך דווח ב"מונדו דפורטיבו".

* ב"טוטוספורט" דווח שארסנל מתכננת לבצע מחטף ליריבה הצפון-לונדונית שלה: טוטנהאם. התותחנים מתכוונים להציע 20 מיליון יורו עבור שחקן ההגנה היפני טאקהירו טומיאסו מבולוניה, שהיה על הכוונת של הספרס.

* נשארים בספרס, שעל פי דיווח בפורטוגל, מעוניינים בקשר האחורי של ספורטינג ליסבון, זו'אאו פאלהיניה. ב"אה בולה" המקומי טוענים כי קשר האלופה האופצייה המועדפת לחיזוק העמדה מבחינת מאמן הספרס ובן ארצו של פאלהיניה, נונו אספיריטו סנטו.

* ב"סקיי" מדווחים כי סאות'המפטון הסכימה להצעה של לסטר על הבלם הדני, יאניק וסטרגור. השועלים צפויים לשלם כ-15 מיליון פאונד.

* שוערה לשעבר של מנצ'סטר יונייטד, סרחיו רומרו, עתיד להצטרף לגרנאדה הספרדית – כך טען פבריציו רומאנו, שהוסיף כי גם צ'לסי שקלה להחתים את הארגנטינאי.

* הכתב האיטלקי ניקולו שירה טוען שבלם נבחרת גרמניה בעבר, שקודראן מוסטפי, מתקרב לחתימה בגנואה. אלוף העולם עם ה"מאנשאפט" ב-2014 עזב בחורף שעבר את ארסנל לשאלקה, אך הוא שוחרר הקיץ מה"רויאל בלוז" לאחר ירידת הליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי