סיטי תעלה את הצעתה על קיין, "פ.ס.ז' רוצה את רונאלדו בקיץ הבא"

כריסטיאנו רונאלדו, ליונל מסי | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

אמבפה עוזב? לא נורא: ב"אס" דווח שהפורטוגלי עשוי להחליף את הצרפתי, אם השניים לא יאריכו את חוזיהם שמסתיימים ב-2022. התכולים מוכנים לשלם 150 מיליון יורו על החלוץ. וגם: לאוטרו נשאר, אינסינייה לאינטר?

(גודל טקסט)

רשמי

* נוריץ' החתימה את הכישרון העולה של הכדורגל היווני, כריסטוס צוליס. שחקן הכנף בן ה-19 של פאוק סלוניקי מצטרף לקנריות בחוזה לחמש שנים תמורת 11 מיליון יורו. אשתקד, צוליס הבקיע 16 שערים ובישל 10 נוספים ב-46 הופעות בכל המסגרות, סייע לקבוצה לזכות בגביע המקומי ונבחר לשחקן העונה של הקבוצה.

* ססואולו התחזקה בשני שחקנים מגרמיו הברזילאית. הקשר מתאוס הנריקה, שזכה במדליית זהב אולימפית עם ה"סלסאו", הצטרף בעסקת השאלה. הבלם רואן טרסולדי, הצעיר מהנריקה בשנתיים, נרכש בחמישה מיליון יורו אך יבלה את חצי העונה הקרובה בהשאלה בגרמיו לפני שיגיע לארץ המגף.

שמועות

* פבריציו רומאנו מדווח שמנצ'סטר סיטי עוד לא ויתרה על הארי קיין. אלופת אנגליה מוכנה להעלות את הצעתה ל-150 מיליון יורו, אם טוטנהאם תביע נכונות למכור את הקפטן שלה. "טוטנהאם רוצה להשאיר אותו, האסטרטגיה של סיטי היא להיות דרוכה ולחכות", נכתב.

* האם כריסטיאנו רונאלדו ולאו מסי ישתפו פעולה בפריז סן ז'רמן? על פי דיווח של ה"אס" הספרדי, האופציה הזו בהחלט קיימת. כידוע, קיליאן אמבפה מתבצר בעמדתו ולסרב להאריך את חוזהו שמסתיים בקיץ הבא, והבעלים של הפריזאים, נאסר אל חלאיפי, סימן את רונאלדו בתור מחליף אפשרי, מכיוון שגם הוא מסיים חוזה בקיץ הבא ביובנטוס. אם הפורטוגלי יבחר שלא להאריך את חוזהו בטורינו, הוא יוכל להצטרף בהעברה חופשית ללא תמורה, בדיוק כמו מסי.

* על אף הניסיונות של טוטנהאם לרכוש אותו והדיווח ב"סאן" לפיו ארסנל הכינה הצעה עבורו, סוכנו של לאוטרו מרטינס הבהיר בפני "TYC" הארגנטיני: החלוץ לא מתכוון לעזוב את אינטר, הוא אוהב את המועדון בשבוע הבא יתקיימו שיחות בנוגע להארכת חוזהו.

* ואם כבר מדברים על התרנגולים של נונו אספיריטו סנטו, ב"סאן" טוענים שטוטנהאם תנסה לרכוש את כוכב ווטפורד, איסמעילה סאר, עוד לפני תום חלון העברות.

* בלם צ'לסי ונבחרת גרמניה, אנטוניו רודיגר, מסיים חוזה בקיץ הבא ועדיין לא ברור אם יאריך חוזה אצל אלופת אירופה או יעזוב כשחקן חופשי. אם הגרמני בן ה-28 יבחר שלא להאריך את חוזהו, הוא עשוי לקבל הצעות יוקרתיות מפריז סן ז'רמן וריאל מדריד ולעזוב בחינם בקיץ הבא.

ירמי פינו ואנטוניו רודיגר | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

* לורנצו אינסינייה עדיין לא חתם על חוזה חדש בנאפולי, ועל פי דיווח ב"סקיי" האיטלקי, אינטר עשויה להציע כ-30 מיליון יורו עבור אלוף אירופה הטרי עם ה"אזורי", שמסיים חוזה בקיץ הבא. על פי הדיווח, נאפולי תסכים למכור אותו ב-25-30 מיליון יורו, סכום שהנראזורי אמורים לעמוד בו על אף מצבם הכלכלי המעורער.

לורנצו אינסינייה | Claudio Villa/Getty Images

* אינטר הגיעה לסיכום עם פ.ס.וו. איינדהובן על רכישתו של המגן הימני, דנזל דאמפריס, תמורת 12.5 מיליון יורו, לצד 2.5 מיליון נוספים בבונוסים. הנראזורי יקבעו עבור ההולנדי בדיקות רפואיות לימים הקרובים, והמגן שהרשים ביורו 2020 צפוי לתפוס את מקומו של אשרף חכימי, שנמכר לפריז סן ז'רמן.

* דייגו קוסטה סגר באתלטיקו מיניירו, על פי דיווחים במספר כלי תקשורת. החלוץ נותר ללא קבוצה מאז דצמבר, אז עזב את אתלטיקו מדריד, וכעת הוא צפוי לחתום לעונה אחת, עם אופציה לאחת נוספת, אצל הקבוצה הברזילאית. קוסטה צפוי להשתכר כשלושה מיליון יורו בעונה, דומה לשכר שמקבל הכוכב הגדול של הקבוצה, האלק.

דייגו קוסטה | Alejandro Rios/DeFodi Images via Getty Images

* שרדן שאקירי סיכם בליון, כך טוען העיתונאי הבכיר, פבריציו רומאנו. השוויצרי הסכים להצטרף לקבוצה הצרפתית בחוזה לשלוש עונות, וכעת נמשכות השיחות מול קבוצתו הנוכחית, ליברפול. הצרפתים מציעים שישה מיליון יורו ובונוסים, האנגלים דורשים יותר, ובינתיים השיחות בין הצדדים נמשכות.

* ניוקאסל הגישה לרומא הצעה כדי לצרף בהשאלה את שחקן הכנף הספרדי ואקס ברצלונה, קרלס פרס. על פי דיווח, המגפייז כללו בהצעה אופציית רכישה בסיום תקופת ההשאלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי