דמפריס נחת במילאנו ויצטרף לאינטר, וראן חתם במנצ'סטר יונייטד

רפאל וראן
רפאל וראן | מסך, טוויטר

מגן פ.ס.וו. יחזק את הנראזורי, בלם ריאל מדריד השלים רשמית את מעברו לאדומים. ווילוק בניוקאסל, וסטרגארד בלסטר. וגם: ההצעה החדשה של סיטי על קיין, המועמד החדש לאתלטיקו מדריד והאם תמי אברהם יבריז לרומא?

(גודל טקסט)

רשמי

* הודעה רשמית מטעם מנצ'סטר יונייטד עדיין לא יצאה, אבל רפאל וראן חתם אתמול על החוזה והתאמן לראשונה. הבלם הצרפתי, שנרכש מריאל מדריד תמורת כ-50 מיליון יורו, השלים הליך בידוד ובשעות הקרובות יוכרז רשמית על הצטרפותו, כשבועיים אחרי שיצאה הודעה רשמית על סיכום בין המועדונים.

* אחרי שבילה את חצי העונה האחרונה כמושאל בניוקאסל, המגפייז רכשו מארסנל תמורת 25 מיליון פאונד את הקשר ההתקפי בן ה-21, ג'ו ווילוק. אשתקד, הקשר כבש שמונה שערים ב-14 משחקי ליגה אצל הקבוצה מצפון אנגליה, ובנוסף הפך לשחקן הצעיר בתולדות הפרמיירליג שמבקיעה בשבעה משחקים ברציפות.

* סביליה רכשה את המגן הימני של ריבר פלייט ונבחרת ארגנטינה, גונסאלו מונטייל. המגן בן ה-24, שהצטרף תמורת 11 מיליון יורו, היה שותף הקיץ לזכייה של האלביסלסטה בקופה אמריקה.

* לסטר רכשה תמורת 15 מיליון פאונד את בלם סאות'המפטון ונבחרת דנמרק, יאניק וסטרגארד. הבלם בן ה-29, שחתם על חוזה לשלוש עונות, עוזב את הקדושים אחרי שלוש שנים ומגיע לתחנה השנייה שלו בליגה האנגלית.

* הקשר האלג'יראי ראשיד גזאל, שהושאל מלסטר לבשיקטאש בשנה האחרונה, כבש 8 שערים ובישל 18, נמכר לטורקים כעת תמורת שלושה מיליון יורו. הוא ישחק באיסטנבול לפחות עד קיץ 2024.

* פרנצווארוש, אלופת הונגריה שהעפילה לפלייאוף והבטיחה עונה נוספת בשלב בתים אירופי אחרי שהפתיעה את סלביה פראג הצ'כית, התחזקה בקשר הסרבי בן ה-20, שחקן הנבחרת הצעירה של מולדתו, זליקו גאבריץ' שנרכש תמורת 1.2 מיליון יורו מהכוכב האדום – אלופה שבמפתיע הודחה במוקדמות האלופות.

שמועות

* לפי הדיווחים בספרד, מרטין אודגור על סף חזרה לארסנל. הנורבגי ככל הנראה יעזוב את ריאל מדריד וישוב לעונה נוספת במדי התותחנים, ייתכן שגם במתווה מכירה.

* מגן פ.ס.וו איינדהובן דנזל דמפריס נחת במילאנו לקראת מעבר לאינטר שתשלם עבורו 12.5 מיליון יורו לפני מענקים שונים בהתאם להישגיו.

* כבר דווח בימים האחרונים שמנצ'סטר סיטי לא מוותרת על הארי קיין וכעת נטען כי אחרי המפגש נגד טוטנהאם במחזור הפתיחה של הפרמיירליג, תוגש הצעה בסך 150 מיליון יורו. החלוץ מעוניין לעזוב והסיטיזנס מתכוונים לנצל זאת כדי ללחוץ את טוטנהאם להסכים להצעה לקראת סגירת חלון ההעברות בסוף החודש.

* חסוס קורונה צפוי לעזוב את פורטו ולהצטרף לסביליה, אחרי שהמועדונים הגיעו לסיכום על העברתו תמורת 12 מיליון יורו. שחקן נוסף שאמור לעבור לאנדלוסיה הוא גונסלו מונטיאל מריבר פלייט תמורת 8 מיליון יורו.

* אחרי שהוזכר כמועמד לאינטר, כעת הסרבי של פיורנטינה, החלוץ דושאן ולאחוביץ' בן ה-21, מוזכר כמי שעשוי להצטרף לאתלטיקו מדריד.

דושאן ולאחוביץ' | Gabriele Maltinti/Getty Images

* האם תמי אברהם יישאר בפרמיירליג? לפי הדיווחים האחרונים, החלוץ סירב לעבור לרומא שכבר סיכמה עם צ'לסי על רכישתו תמורת 34 מיליון ליש"ט. נטען כי ארסנל לוחצת לצרפו, מהלך שצ'לסי כמובן פחות מעוניינת שיקרה. לטענת "סקיי", רומא תנסה לרף את קלצ'י איהנאצ'ו מלסטר אם אברהם לא יצטרף.

תמי אברהם | Robbie Jay Barratt – AMA/Getty Images

* ראג'ה נאינגולן, קשר נבחרת בלגיה בעברו ומי שכיכב באינטר וברומא, צפוי לחתום באנטוורפן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי