"שלונסק קרסה בישראל, הפועל ב"ש שיחקה כדורגל יעיל בדרך לפלייאוף"

בפולין לא ריחמו על הקבוצה שהובסה 4:0 והודחה מאירופה: "טעויות שאסור לבצע גם בילדים, היה קל מדי להפועל באר שבע". המאמן יאצק מגיירה: "באירופה אי אפשר לטעות, הפועל הייתה טובה יותר ומגיעות לה המחמאות"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

שלונסק ורוצלאב הגיעה לישראל מאוד בטוחה בעצמה אחרי שניצחה 1:2 את הפועל באר שבע במשחק הראשון במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג, אבל אמש (חמישי) באצטדיון המושבה היא הובסה בענק כשחטפה 4:0 מהדהד מהפועל באר שבע, שכעת תפגוש את אנורתוזיס פמגוסטה על הזכות להעפיל לשלב הבתים (חמישי, 20:00 בספורט1).

"כנראה שגם בסיוטים הכי גרועים לא ציפו בשלונסק להתחיל ככה את המשחק", נכתב בתקשורת הפולנית בהקשר להתפרקות הקבוצה, שכבר אחרי שתי דקות נקלעה לפיגור, "הפועל באר שבע פתחה את המשחק בצורה נהדרת ושיחקה כדורגל מאוד יעיל בדרך לפלייאוף. שלונסק קרסה בישראל עם פתיחת המשחק, הטעויות בהגנה היו כאלה שלא צריך לבצע גם בילדים וכבר בדקה השביעית היא הייתה בפיגור כפול. זה היה קל מדי להפועל באר שבע", הוסיפו בפולין.

המאמן יאצק מגיירה, שלפני כמעט עשור הפסיד פעמיים להפועל תל אביב בשלב הבתים של הליגה האירופית, האשים את שחקניו: "במשחק הראשון היינו צריכים לנצח בתוצאה גבוהה יותר ולא עשינו את זה – וכמו שאני תמיד אומר, בסוף העולה נקבעת בתום שני משחקים. הפועל הייתה טובה יותר ומגיעות לה המחמאות על 0:4".

עוד אמר מגיירה: "היינו במשחק כל הזמן, אבל בדקה השביעית פיגרנו 2:0. גם היו לנו מצבים להבקיע, אבל באירופה אתה צריך לדעת לנצל אותם, זה לא כמו בליגה המקומית. לא יכול להיות שהיו מצבים שלא ידענו מה לעשות על המגרש, אבל אנחנו עדיין בשלבי הבנייה ובסופו של דבר זו הייתה הרפתקה טובה שתעזור לנו להכין את הקבוצה ולהסיק דברים להמשך. עכשיו נוכל לקבל החלטות, כנראה שלא כל השחקנים שהיו על הדשא ימשיכו לשחק".

שחקני שלונסק ורוצלאב | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי