בנפטצ'י באקו חוששים: "מכבי חיפה יותר חזקה מהלסינקי"

סאמד גורבאנוב, מראשי המועדון האזרי, התראיין במולדתו לקראת המפגש מול הירוקים וקבע כי חניכיו של בכר עדיפים על הפינים שהדיחו אותם בליגה האירופית. על בלם קבוצתו אמר: "כבד ומסורבל, עושה טעויות של ילד"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

נפטצ'י באקו הודחה פעמיים בעבר בידי יריבות ישראליות (עירוני קריית שמונה ובני יהודה) ומבחינתה מגיעה גם הפעם כאנדרדוג למפגש עם מכבי חיפה בפלייאוף הקונפרנס ליג, כשהמשחק הראשון ייערך באזרבייג'אן ביום חמישי (19:55, ספורט2). המנצחת בהתמודדות תעפיל לשלב הבתים, כאשר אלופת אזרבייג'אן הייתה במעמד כזה רק ב-2012/13, לאחר שהפסידה לקרית שמונה במוקדמות ליגת האלופות ואז העפילה דרך פלייאוף הליגה האירופית לבתים.

סאמד גורבאנוב, אחד מראשי המועדון, התראיין היום (שני) לאתר "אזרי ספורט" והשווה בין מכבי חיפה לה.י.ק הלסינקי, הקבוצה הפינית שהדיחה את נפטצ'י ממוקדמות הליגה האירופית. "הקבוצה הישראלית חזקה יותר מה.י.ק, זה ברור", אמר גורבאנוב. "אבל נפטצ'י תמיד שיחקה טוב נגד קבוצות חזקות, אז אני אופטימי".

עוד אמר: "הקבוצה מאכזבת לאחרונה בתוצאות שלה. הקבוצה רצה, נלחמת, אני לא יכול לבוא בטענות למחויבות, אבל התוצאות לא טובות. אנחנו צריכים ניצחון אחד שיחזיר לבחורים את הביטחון. אף אחד לא ציפה לתבוסה 3:0 בהלסינקי. אני חשבתי שניראה טוב יותר, כמו לפני שנתיים נגד ארסנל טולה, אבל ספגנו מטעות קשה וקרסנו. טעות אחת הרסה את הכול".

שחקני מכבי חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי

מי שהיה אחראי לטעות הוא הבלם ממאדו פאפ אמבוג'י, עליו גורבאנוב לא חס בביקורת: "בעונה שעברה הוא היה טוב, עכשיו הוא הפך לשחקן כבד ומסורבל. הוא עושה טעויות של ילד".

עוד באותו נושא: ברק בכר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי