תמי אברהם הוצג ברומא, יובנטוס מקווה לסכם על רכישת לוקאטלי

תמי אברהם | רומא

החלוץ שנמכר מצ'לסי תמורת 40 מיליון יורו הוצג, הגברת הזקנה נערכת לפגישה מכרעת בניסיון לרכוש את קשר ססואולו. וגם: ואלוורדה קרוב להארכת חוזהו בריאל מדריד, טוטנהאם רוצה את נאנדס ואת זומה

(גודל טקסט)

רשמי

* עסקת תמי אברהם הושלמה ורומא הציגה את מספר 9 החדש שלה. יממה אחרי שהגיע לאיטליה, הושלם מעברו מצ'לסי לרומא תמורת 40 מיליון יורו והוא הוצג רשמית, אחרי שחתם עד 2026. לבלוז תהיה אפשרות לרכוש אותו בחזרה, אבל לא לפני קיץ 2023.

* אלקמאר שילמה 1.8 מיליון יורו לנורשלנד הדנית עבור השוער פטר וינדאל בן ה-23, שחתם על חוזה עד 2025.

* נורדין אמרבאט, שחקן הכנף בן ה-34 של נבחרת מרוקו, נפרד מאל נאסר הסעודית אחרי שלוש שנים וחתם לשנתיים בשורות א.א.ק אתונה. האם מדובר בעסקה שתשפיע על עתידו של ליוואי גרסיה, אקס בית"ר ירושלים שעל פי הפרסומים נדחתה עבורו הצעה בגובה 5 מיליון יורו מווטפורד?

שמועות

* על פי "האתלטיק", מרטין אודגור לא נטל חלק באימון ריאל מדריד היום כי הוא בדרך להפוך לשחקנה של ארסנל באופן קבוע, אחרי ששיחק אצלה כמושאל בעונה שעברה. הצדדים הגיעו לסיכום בנוגע לנורבגי.

* ריאל מדריד עובדת על מנת להאריך את החוזה של פדריקו ואלוורדה וההסכם קרוב להיות סגור. לפי הדיווח, ריאל תודיע בקרוב על הארכת החוזה.

* ב"סקיי" דווח כי טוטנהאם הצטרפה לווסטהאם במרוץ לצירופו של קורט זומה מצ'לסי, שמחזיק בחוזה לשנתיים נוספות.

* סרג'י רוברטו קרוב לסיכום על חוזה חדש בברצלונה בשכר מקוצץ, כחלק מהמאמצים של שחקני הבלאוגרנה לעזור למועדון להתגבר על המשבר הכלכלי – כך נכתב ב"ספורט".

* טוטנהאם פנתה לקליארי בניסיון לצרף את נהיתן נאנדס האורוגוואי. הקשר בן ה-25 עשוי לעלות כ-30 מיליון יורו ולא מן הנמנע שעסקה תצא לפועל בקרוב, בוודאי אם טוטנהאם תמכור את הארי קיין למנצ'סטר סיטי תמורת סכום המוערך ב-150 מיליון יורו.

* אינטר הגיעה לסיכום עם דובאן ספאטה בנוגע לתנאיו האישיים ומציעה מעל 30 מיליון יורו (לפני בונוסים), אבל אטאלנטה לא מוכנה לאשר מכירה עד שיהיה לה מחליף ראוי. עוד דווח כי הנראזורי סימנו את ואוט וחהורסט מוולפסבורג כמחליף פוטנציאלי לרומלו לוקאקו וכאלטרנטיבה לספאטה. החלוץ ההולנדי צפוי לעלות סביב 18 מיליון יורו.

* פרט לחוזה העתק שמוצע לפול פוגבה, פריז סן ז'רמן עדיין בוחנת את אופציית אדוארדו קמאבינגה, שיוכל להגיע כשחקן חופשי בקיץ הבא או תמורת כ-30 מיליון יורו בשבועיים הקרובים.

* יובנטוס ממשיכה במאמציה לצרף את מנואל לוקאטלי, קשר נבחרת איטליה וססואולו. היום צפויה להיערך פגישה נוספת, בסופה מקווים הצדדים להגיע לסיכום. הקשר אמור לעבור תמורת כ-40 מיליון יורו.

מנואל לוקאטלי | ANTIMIANI/POOL/AFP via Getty Images

* מאמן באיירן מינכן יוליאן נאגלסמן ממשיך ללחוץ על ההנהלה לחזק את הסגל הקצר שלו. מרסל זאביצר ואמין עדלי הם שני המועמדים הבכירים להצטרף. עם זאת, הבוסים של המועדון נחושים בעמדתם שלא יוחתמו שחקנים חדשים עד שלא יימכרו שחקנים שנמצאים בסגל.

* יממה אחרי הדיווחים לפיהם דייגו גודין סיכם בבטיס וישוב לספרד, כעת פרסם העיתונאי פבריציו רומנו על כך שבטיס דווקא מנסה לצרף את חרמן פצלה מפיורנטינה, משמע שגודין יצטרף רק אם הארגנטינאי לא ישוחרר מפירנצה.

* לאור הבעיות בין הסוכנות אליה הוא משתייך לבין סלטה ויגו, דניס סוארס שוקל לעזוב את הקבוצה ועשוי לחזור לקדנציה שנייה בוויאריאל, בה שיחק ב-2015/16.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי