דיווחים סותרים לגבי אמבפה: "יש סיכוי שהוא יעבור לריאל כבר הקיץ"

שחקן פריז סן ז'רמן, קיליאן אמבפה | Gettyimages

העיתונאי אלברו מונטרו טוען שאמבפה כבר שוחח עם פלורנטינו פרס, אלא שבצרפת מפרסמים שהוא הודיע לחבריו שהוא נשאר

(גודל טקסט)

האם סאגת קיליאן אמבפה קרובה לסיום? אחרי אינספור דיווחים שלפיהם הכוכב הצרפתי רוצה לעזוב את פריז סן ז'רמן עוד הקיץ, העיתונאי טוניו גרסיה טוען: "מקור מחדר ההלבשה של פריז טוען שלאונרדו (המנהל המקצועי) כבר הודיע לשחקנים שאמבפה נשאר. בנוסף, אמבפה עדכן את מעגל המקורבים שלו שהוא נשאר עונה נוספת".

עדיין, אמבפה עדיין לא נטש את חלומו לעבור לריאל מדריד והמשמעות כנראה היא שהכוכב הצרפתי יעבור לבלאנקוס בקיץ הבא, אז הוא כידוע יהיה שחקן חופשי ללא חוזה בתוקף.

מאמן פריז סן ז'רמן מאוריסיו פוצ'טינו עם קיליאן אמבפה
יישארו ביחד? אמבפה ופוצ'טינו | AP, Michel Euler

אלא שלא כולם מיישרים קו עם הדיווח הזה בעיתון הצרפתי le10sport טוענים שריאל מדריד לא מוותרת על האופציה להחתים את השחקן כבר בעונה הנוכחית. העיתונאי אלברו מונטרו דיבר על האפשרות הזו ואמר: "יש סיכוי טוב שאמבפה יעבור לריאל מדריד כבר הקיץ. השחקן סירב להאריך חוזה בפריז ודיבר עם פלורנטינו פרס. כמו כן, לריאל מדריד יש מספיק כסף כדי לרכוש אותו ולשלם לו משכורת גבוהה".

כזכור, הבלאנקוס איבדו בקיץ שחקני מפתח כמו סרחיו ראמוס ורפאל וראן, כאשר גם מרטין אודגור בדרך החוצה, מה שמקל עליה משמעותית מבחינת תשלומי השכר לשחקנים. אמבפה פתח אומנם את העונה עם פריז סן ז'רמן וגם כבש בליגה, אבל כל עוד הוא לא משחק איתה בליגת האלופות, הוא יוכל לשחק במפעל הבכיר עם הבלאנקוס אם וכאשר הוא יעבור אליהם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי