בסקוטלנד מתלהבים מליאל עבדה: "ערמות של פוטנציאל"

שחקן סלטיק ליאל עבדה, עם המאמן אנג' פוסטקוגלו | אימג'בנק GettyImages, Ian MacNicol

לא רק האוהדים מאוהבים: החלוץ הישראלי כבש צמד ב-0:6 המרשים של סלטיק בליגה, וזכה למחמאות מהתקשורת המקומית: "המהירות שלו גרמה כאב ראש להגנה"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

בסלטיק נרשמו לא מעט חיוכים לאחר שסגנית האלופה הסקוטית הביסה היום (שבת) 0:6 את סנט מירן במסגרת המחזור השלישי בליגה. ליאל עבדה כבש צמד שהיוו את שערי הבכורה שלו בליגה (17 ו-22), כאשר דייויד טורנבול כבש שלושער. אודסון אדואר הצרפתי הוסיף את השישי עבור הקבוצה מגלאזגו. נכון לעכשיו סלטיק מחזיקה במאזן של שני ניצחונות והפסד בודד בליגה.

ליאל עבדה עומד בסך הכול על ארבעה שערים במדי קבוצתו החדשה בכל המסגרות, ובהחלט ניתן להגיד כי תחילת הדרך של החלוץ הישראלי הצעיר במועדון הפאר הסקוטי נראית מבטיחה. בסקוטלנד התרשמו מהמשחק שהציג, ובכלל מהיכולת שמראה מאז שהגיע. ברחבי הרשת נראו לא מעט ביטויי אהבה לעבדה מאוהדים סקוטיים שמאוד מרוצים ממה שהם רואים מהרכש עד כה.

ב"דיילי רקורד" הסקוטי כתבו: "המהירות והתחבולנות של עבדה גרמו להגנה של הסיינטס כאבי ראש לכל אורך אחר הצהריים. לשחקן בן ה-19 יש ערמות של פוטנציאל, אבל הוא עושה את העבודה כבר עכשיו". מי שאפשר להגיד שגנב לעבדה את ההצגה בסופו של דבר, הוא כובש השלושער דייויד טורנבול. הסקוטי נבחר לאיש המשחק בסיומו.

במהלך המשחק מול סנט מירן הבקיע עבדה כאמור שני שערים, השלים 41 מסירות ב-83 אחוז דיוק והשלים שבע מסירות מפתח. בנוסף יצר הישראלי שתי הזדמנויות גדולות עבור חבריו. סך הכול כבש עבדה במדי סלטיק ארבעה שערים מאז הגיע, ובישל עוד שניים.