העברות בעולם, 12.8: חודש המו"מ על הארי קיין, שצפו להשלים את המעבר בשבוע הבא

הארי קיין שחקן טוטנהאם | רויטרס

באנגליה טוענים שטוטנהאם וסיטי קרובות לסיכום העסקה והאלופה תשלם 120 מיליון ליש"ט ועוד כל מיני תוספות ובונוסים

(גודל טקסט)

החתמות

כריסטוס ציוליס, הקיצוני היווני של פאוק סלוניקי, חתם לחמש שנים בשורות נוריץ' העולה החדשה לפרמיירליג.
בלם ארסנל ג'ורדי אוסיי-טוטו עובר בהשאלה עד סוף העונה לנוטינגהאם פורסט.
טאקפוסה קובו מצטרף בהשאלה עד תום העונה למאיורקה מריאל מדריד.
איבן איליץ' הסרבי עבר מקבוצת המילואים של מנצ'סטר סיטי לוורונה. הקשר בן ה-20 נמכר תמורת 7.5 מיליון יורו.

שחקן נבחרת איטליה לורנצו אינסינייה
יעבור לאלופת איטליה? אינסינייה | רויטרס

שמועות

אחרי שמכרה את אשרף חכימי לפריז סן ז'רמן, אינטר קרובה למצוא לו מחליף: דנזל דומפריס, הקיצוני הימני של פ.ס.וו שהציג יכולת מצוינת ביורו במדי הולנד, סיכם את תנאיו במועדון וצפוי לחתום בימים הקרובים.
השיחות על הארי קיין בין טוטנהאם למנצ'סטר סיטי התחדשו במהלך השבוע. סיטי מעריכה שהחלוץ שווה 120 מיליון ליש"ט וייתכן שזה הסכום עליו תיסגר העסקה בתוספת לכל מיני בונוסים. קיין ישחק ביום ראשון עם טוטנהאם מול סיטי וייתכן שיעבור ממש מעט לאחר מכן.
דיווח סנסציוני ב"אס": נאסר אל חלאיפי הבעלים הכל יכול של פריז מתכונן לעזיבתו של קיליאן אמבפה, שיהיה שחקן חופשי בקיץ הבא. המחליף המיועד: לא אחר מאשר כריסטיאנו רונאלדו, שגם הוא יסיים את חוזהו ביובנטוס. רונאלדו ומסי ישתפו פעולה לראשונה לקראת סיומה של קריירה אגדית?
פריז סן ז'רמן תנסה למכור לפחות 10 שחקנים מהקבוצה הבכירה כדי לאזן את ההוצאות הכלכליות העצומות של המועדון בעקבות החתמתו של ליאונל מסי. אידריסה גיי, מאורו איקרדי ואנדר הררה נמצאים בין השמות שעשויים להתבקש לעזוב.
אחרי שמכרה את אשרף חכימי ונפרדה גם מרומלו לוקאקו, אינטר מחפשת חיזוק ועל פי "סקיי איטליה" האלופה מעוניינת בלורנצו אינסינייה. כוכבה של נאפולי טרם סיכם על חוזה חדש וקבוצתו עשויה למכור אותו תמורת 30 מיליון יורו.
בתקשורת הגרמנית טוענים כי באיירן מינכן נמצאת במו"מ מתקדם עם מרסל זאביצר. האוסטרי נמצא בראש סדר העדיפויות של המאמן יוליאן נאגלסמן, וצפוי לחתום באלופה הגרמנית כבר הקיץ.
ארסנל מצויה בשיחות מתקדמות עם שפילד יונייטד לגבי החתמת השוער ארון רמסדייל, כאשר סכומי ההעברה המדוברים נעים סביב 30 מיליון ליש"ט.
דיווח נוסף של הבילד: ארסנל, מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם מעוניינות בהחתמתו של קשר באיירן מינכן קורנטין טוליסו.
על פי הבילד, ארסנל, טוטנהאם ואברטון רוצות להחתים את הקשר דניס זקאריה מבורוסיה מנשנגלדבאך.
לפי האתלטיק, לסטר הציעה לסאות'המפטון 15 מיליון ליש"ט תמורת הבלם הדני יאניק וסטרגור.

יובנטוס מחפשת חיזוק, וההנהלה תיפגש השבוע שוב עם ססואולו על מנת לדון במעבר של מנואל לוקאטלי (ארסנל כבר לא מועמדת). כמו כן יובה ממשיכה להתעניין בהחזרת מיראלם פיאניץ', ותיפגש עם נציגיו של פאולו דיבאלה בניסיון להאריך לו חוזה.
שרדאן שאקירי סיכם את כל תנאיו בליון הצרפתית, כולל חוזה עד 2024. הבעיה: ליון מציעה 6 מיליון יורו על השוויצרי, ליברפול דורשת יותר.