"מכל העולם פנו לרכוש כרטיסים": אקסטזה לקראת הבכורה של מסי

נשיא פריז סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי עם ליאונל מסי | רויטרס

בריימס מדווחים על התרגשות שיא לקראת הבכורה הצפויה של מסי במדי פריז סן ז'רמן: הסתערות על משרד הכרטיסים, שיא חדש במספר גופי התקשורת שיסקרו, המחירים אצל הספסרים מאמירים, גם המשטרה בהיכון

(גודל טקסט)

הטירוף בצרפת נמשך. ליאו מסי צפוי לערוך בסוף השבוע את הופעת הבכורה שלו במדי פריז סן ז'רמן, שתפגוש את ריימס ביום ראשון, ובקבוצה מחבל שמפאן כבר מרגישים את ההתרגשות. כמובן שכל הכרטיסים למשחק נמכרו מראש וכבר אזלו מזמן – נתון לא מפתיע בהתחשב בכך שבאצטדיון יש רק כ-21 אלף מקומות – אבל כמובן שלא מדובר רק באוהדי ריימס (שבמשחק הקודם מול מונפלייה הגיעו רק 8,000 צופים) אלא בחובבי כדורגל מכל העולם.

על פי אלכסנדר ג'אנין, מנהל הכרטיסים של המועדון, הקבוצה קיבלה פניות לרכישת כרטיסים מכל רחבי העולם. "היו מכירות מטורפות אונליין במדרש הכרטיסים שלנו", אמר, "היו רכישות מסין, מהודו, מדרום קוריאה, מתאילנד וממצרים".

ליאונל מסי מוצג כשחקן פריז סן ז'רמן
ליאונל מסי מוצג כשחקן פריז סן ז'רמן | רויטרס

וזה לא נגמר בזה. לריימס הוגשו 122 בקשות על ידי עיתונאים וגופי תקשורת לאקרדיטציה למשחק על מנת לכסותו. השיא בתולדות האצטדיון אוגוסטו דלואן הוא 113 אנשי תקשורת, למשחק השלישי של דייויד בקהאם במדי פ.ס.ז' בשנת 2013. הפעם פנו בין השאר לריימס גופי תקשורת כמו "פורבס", "וושינגטון פוסט" וכמובן "קלארין" הארגנטינאי.

בצרפת מדווחים שתהיה אבטחה משטרתית כבדה באזור האצטדיון. בדרך כלל השערים נפתחים שעתיים לפני שריקת הפתיחה, ואילו הפעם שלוש שעות לפני. גם שחקני ריימס קיבלו שורה ארוכה של פניות לריאונות, ובמיוחד המאמן אוסקר גרסיה, שחקן ברצלונה לשעבר. על פי דיווחים, המחיר בשוק השחור למשחק הליגה חסר החשיבות הזה הוא כ-500 יורו.