העברות בעולם – 25.8: לאונרדו טוען שפ.ס.ז' לא מחזיקה אף אחד בכוח

לאונרדו מנהל ספורטיבי פריז סן ז'רמן | רויטרס

המנהל המקצועי של הצרפתים התייחס לסוגיית אמבפה ואמר שהמטרה היא להאריך את החוזה שלו, אך הקבוצה לא מחזיקה אף שחקן בכוח אם "הוא מצליח לעמוד בתנאים שלנו"

(גודל טקסט)

העברות

* עוד החתמה מרשימה לסביליה: תומאס דלייני נרכש ב-6 מיליון יורו מבורוסיה דורטמונד. קשר נבחרת דנמרק חתם עד 2025 בקבוצה האנדולוסית השאפתנית.

* אחרי סאגה ארוכה במיוחד, הארי קיין הודיע כי הוא לא יעזוב את טוטנהאם בקיץ הנוכחי. לידיעה המלאה.

* פ.ס.וו איינדהובן הודיעה על הארכת חוזהו של נוני מדואקה. הקיצוני האנגלי בן ה-19 חתם עד 2025 אחרי שכבר היה חתום עד 2024.

* אתלטיקו מדריד רשמה החתמה נוצצת במיוחד כאשר רכשה את כוכבה הברזילאי של הרטה ברלין, מתאוס קוניה בן ה-22 תמורת 26 מיליון יורו. קוניה, שיכול לשחק גם בקישור ההתקפי וגם כחלוץ, סייע לברזיל לזכות במדליית זהב אולימפית בטוקיו 2020.

* חלוץ ר.ב. לייפציג ונבחרת נורבגיה, אלכסנדר סורלות', עבר בהשאלה לריאל סוסיאדד. החלוץ ימלא את מקומו של וויליאן ז'וזה, שצפוי לעבור לריאל בטיס.

* מילאן צירפה בהשאלה את החלוץ בן ה-20 של מונאקו, פייטרו פלגרי. הרוסונרי, ששילמו מיליון יורו במסגרת עסקת ההשאלה, מחזיקים באופציית רכישה עבור האיטלקי אותה יוכלו לממש תמורת שישה מיליון יורו נוספים.

* סאות'המפטון רכשה את הבלם בן ה-24 של טורינו, ליאנקו, תמורת 7.5 מיליון יורו. הברזילאי, שמחזיק גם באזרחות סרבית, חתם על חוזה לארבע עונות במועדון מדרום אנגליה.

* קשרה של ארסנל, לוקאס טוריירה, עבר בהשאלה לפיורנטינה. זו העונה השנייה ברציפות בה האורוגוואי יושאל, כאשר אשתקד הוא סייע לאתלטיקו מדריד לזכות באליפות ספרד. הסגולים שילמו לתותחנים 1.5 מיליון יורו, והם מחזיקים באופציית רכישה בתום העונה תמורת 15 מיליון יורו.

* עדיל ראמי, אלוף העולם הצרפתי בן ה-35, חזר לליג 1 וחתם לעונה אחת בשורות העולה החדשה טרואה, אחרי ששיחק בבואבישטה הפורטוגלית.

* אספניול צירפה בהשאלה מבטיס את החלוץ הספרדי, לורן מורון. החלוץ בן ה-27 כבש 24 שערי ליגה ב-92 הופעות במדי האנדלוסים, אך בעונה שעברה הוא כבש שער אחד בלבד.

* גנק רכשה מצ'לסי ב-3.5 מיליון יורו את איקה אוגבו, החלוץ האנגלי-ניגרי בן ה-23 ששיחק בעונה שעברה בסרקל ברוז'. הוא חתם על חוזה עד 2025.

* המגן ליו קסטיאנו, שעזב את מכבי חיפה בקיץ 2020 אחרי חצי עונה בה רשם הופעה רשמית אחת בלבד בגין פציעה, חתם באלקויאנו מהליגה השלישית בספרד.

שמועות

* המנהל המקצועי של פריז סן ז'רמן לאונרדו התייחס לסוגיית אמבפה והבטיח שהמטרה נותרה להאריך את החוזה שלו. עם זאת, הוא אמר: "אנחנו לא שומרים על אף אחד בכוח. אם מישהו רוצה ללכת והתנאים שלנו מתקיימים, אז אי אפשר לדעת".

* על פי הדיווחים ב-RMC, פריז סן ז'רמן מצפה לקבל הצעה נוספת מצד ריאל מדריד על קיליאן אמבפה, אחרי שסירבה להצעה בסך 160 מיליון יורו. לפי "ל'אקיפ", הפריזאים יסכימו להתחיל מו"מ של ממש רק אם תגיע הצעה של 200 מיליון יורו ומעלה. "הקטארים מאמינים שריאל כל כך נואשת, עד שהיא מוכנה לשבור את שיא כל הזמנים ולשלם על אמבפה למעלה מ-222 מיליון יורו" (הסכום בו נרכש ניימאר מברצלונה). עוד טוענים בצרפת שאמבפה "לא מתכוון ללכת ראש בראש עם פ.ס.ז', ומשאיר את הכדור בידיים שלה" למרות שהיא לא ממהרת לוותר עליו. מצד שני, בספרד ממשיכים להיות אופטימיים, וב"אס" טוענים שגם 180 מיליון יורו יספיקו כדי לרצות את פ.ס.ז'. ב"אל צ'ירינגיטו" טענו ש"במוקדם או במאוחר. פ.ס.ז' תבין שהיא חייבת למכור את אמבפה מיידית".

* עוד על פי RMC: הסוכן הישראלי פיני זהבי היה בפריז ונפגש עם ראשי סן ז'רמן, כשהקליינט שלו רוברט לבנדובסקי הוא האופציה המובילה למקרה שאמבפה עוזב.

* דיווח ב"טלפוט": כריסטיאנו רונאלדו אמר לכמה משחקני יובנטוס כי הוא מעוניין לעבור למנצ'סטר סיטי. אלופת אנגליה היא היחידה שיכולה כרגע לעמוד בעלות השכר של הפורטוגלי (31 מיליון יורו לעונה) אבל הצעה טרם הוגשה, וספק רב אם התכולים יסכימו לשלם את המחיר שיובה דורשת עבור הכוכב הפורטוגלי (כ-25 מיליון יורו). פבריציו רומאנו טוען: לסיטי אין שום כוונה לשלם דמי העברה על רונאלדו.

* לפי כריסטיאן פאלק, כתב "בילד", הסוכן מינו ראיולה הציע את החלוץ ארלינג הולאנד לצ'לסי בשבועות האחרונים, אולם דרש עבור השחקן חוזה בגובה 50 מיליון יורו לעונה ועבורו עמלות סוכן שמגיעות לכדי 40 מיליון יורו.

* בגרמניה טוענים כי באיירן מינכן הגיע לסיכום עקרוני עם מרסל זאביצר, אבל צריכה להחליט האם להגיש הצעה לר.ב. לייפציג שמצפה לקבל 15 מיליון יורו עבור הקשר האוסטרי.

* פרט לכך, ב"סקיי גרמניה" דיווחו על התעניינות של הבווארים ביונאס הופמן מבורוסיה מנשנגלדבאך, שדורשת 20 מיליון יורו.

* אתלטיקו מדריד יצרה קשר עם לייבין קורזאבה, מגנה השמאלי של פריז סן ז'רמן, אבל תוכל להתקדם רק אם סאול יעבור לאנגליה.

* קשר בורוסיה דורטמונד ונבחרת דנמרק, תומאס דלייני, נחת הלילה בספרד לקראת חתימה בסביליה. דלייני, שיחגוג יום הולדת 30 בשבוע הבא, יחתום על חוזה לארבע עונות, כאשר האנדלוסים ישלמו לקבוצתו הגרמנית בין שישה לשמונה מיליון יורו.

* ליון הגישה הצעה בסך 11 מיליון יורו עבור סרדאר אזמון, החלוץ האיראני של זניט סנט פטרסבורג.

* חוסם עוואר בדרך לפרמיירליג? לפי "סקיי ספורט", קשר ליון עשוי להצטרף לטוטנהאם.