העברות בעולם, 26.8: מנדש נחת בפורטו, עכשיו מחכים לסיטי

ז'ורז'ה מנדש סוכנו של כריסטיאנו רונאלדו | צילום מסך, מתוך הסטורי

סוכנו של כריסטיאנו רונאלדו חזר לפורטוגל אחרי מו"מ עם סיטי ויובה, שדורשת כ-30 מיליון יורו. עכשיו מחכים לתשובה של האנגלים

קבוצות: טוטנהאם צ'לסי
(גודל טקסט)

החתמות

* חואקין קוראה הוצג באינטר. הארגנטינאי בן ה-27 עבר מלאציו בהשאלה לעונה, אך עם חובת רכישה בקיץ הבא תמורת 30 מיליון יורו.

* באייר לברקוזן הודיעה על רכישתו של חלוץ טולוז אמין עדלי. הצרפתי/מרוקני בן ה-21, שהיה חזק על הכוונת של באיירן מינכן, הגיע בסוף ללברקוזן שתשלם עליו סביב 10 מיליון יורו.

* הרטה ברלין השלימה את רכישתו של שוער אודנסה הדנית אוליבר כריסטנסן בן ה-22.

* הקשר הקרואטי תומא באשיץ' עבר מבורדו ללאציו, ששילמה עליו 7 מיליון יורו.

* בורדו רכשה את הקשר הברזילאי פראנסרז'יו מבראגה תמורת שישה מיליון יורו.

* הקשר נהואל אסטבס הושאל מאסטודיאנטס לה פלאטה הארגנטינית לקרוטונה מהליגה השנייה באיטליה.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס מאוכזב
כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס מאוכזב | רויטרס

שמועות

* ז'ורז'ה מנדש, סוכנו של כריסטיאנו רונאלדו, נחת בפורטו אחרי משא ומתן ישיר עם מנצ'סטר סיטי ויובנטוס בנוגע להעברת הכוכב לאנגליה. סוכן העל עובד במרץ כדי להשלים את העסקה. יובה רוצה 28 מיליון יורו על הפורטוגלי ועכשיו הכדור במגרש של סיטי.

* נשיא פריז סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי התייחס לאפשרות שהקבוצה תנסה לצרף את כריסטיאנו רונאלדו והכחיש אותה מכל וכל: "אין אפילו דיון בנוגע לזה".

* ריאל מדריד הגישה הצעה שנייה לפריז סן ז'רמן על קיליאן אמבפה ושדרגה אותה ל-170 מיליון יורו. הצרפתים קנו את החלוץ ממונאקו ב-2018 תמורת 180 מיליון יורו, אבל שילמו עד כה רק 145 בעוד 35 הנותרים ישולמו כשהם יאריכו את החוזה שלו או ימכרו אותו.

* סוכנו של כריסטיאנו רונאלדו, ז'ורז'ה מנדש, הגיע לטורינו כדי לקיים שיחה דחופה עם החלוץ ועם אנשי יובנטוס ולקדם את מעברו למנצ'סטר סיטי. לידיעה המלאה

* לפי "טלגרף" הבריטי, הארי קיין החל במו"מ עם טוטנהאם על חוזה חדש ומשודרג, במסגרתו ירוויח כ-400 אלף ליש"ט לשבוע ויחתום עד 2027. יחד עם זאת, קיין דורש שהחוזה החדש יכלול סעיף שחרור שיאפשר לו לעזוב בקלות בקיץ הבא.

* פיורנטינה מחכה לתשובה הסופית מאלברו אודריוסולה, אחרי שהגיע לסיכום עם ריאל מדריד על השאלתו. המגן הספרדי עדיין מתלבט אם לעבור לאיטליה או להילחם על מקומו אצל קרלו אנצ'לוטי.

* לפי ג'אנלוקה די מארציו, עסקת ז'ול קונדה לצ'לסי כמעט נסגרה. הבלוז סיכמו עם סביליה על רכישתו של הבלם תמורת 50 מיליון יורו, אבל מחכים להשלמת המעבר של קורט זומה לווסטהאם כדי להשלים את המהלך. במקביל, צ'לסי ממשיכה במגעים עם אתלטיקו מדריד בניסיון לקבל בהשאלה את סאול.

* בברצלונה מדווחים: ריאל מדריד שקלה את האפשרות להחתים את אילאיש מוריבה הצעיר וכבר פנתה אליו למעשה, אולם בסופו של דבר פלורנטינו פרס ירד מהעסקה "מתוך כבוד לז'ואן לאפורטה". נשיאי ברצלונה וריאל החליטו לשמור על יחסים תקינים, ופרס חשש שהחתמה של הכישרון הצעיר תקלקל את ההרמוניה בין השניים.

* במקביל, טוענים ב"מונדו דפורטיבו": עוסמאן דמבלה קרוב להארכת חוזה בברצלונה. שחקן הכנף הצרפתי ככל הנראה יחתום עד 2025.