העברות בעולם, 28.8: אודריוסולה חתם בפיורנטינה, זומה עבר לווסטהאם

אלברו אודריוסולה מוצג בקבוצתו החדשה פיורנטינה | אתר רשמי, פיורנטינה

לאוטרו מרטינס יאריך חוזה באינטר, קן חוזר לביאנקונרי. פוגבה אמר לסוכנו שהוא רוצה לשחק בריאל מדריד, שעשויה למכור את יוביץ' ליובנטוס. הזאר מסרב לעזוב, גם אם יסופסל. באיירן הגישה הצעה על סאביצר

(גודל טקסט)

העברות

* עובר קבוצה, נשאר בלונדון: ווסטהאם רכשה תמורת 35 מיליון יורו את בלם צ'לסי, קורט זומה. הצרפתי חתם על חוזה לארבע עונות, וההעברה הזו ככל הנראה סוללת את דרכו של בלם סביליה, ז'ול קונדה, לאלופת אירופה.

* המגן הימני של ריאל מדריד, אלברו אודריוסולה, עבר לעונת השאלה בפיורנטינה. בעסקה לא נכללה אופציית רכישה, כך שהספרדי בן ה-25 יחזור ללבנים בקיץ הבא.

* אחרי שפתחה בצורה טובה את העונה, ניס ממשיכה להתחזק. הקבוצה מהריביירה הודיעה כי היא רכשה תמורת 10 מיליון יורו את חלוצה של מונפלייה, אנדי דלור. החלוץ בן ה-29, שמייצג את נבחרת אלג'יריה, הספיק להבקיע פעמיים בשלוש הופעות עד כה בליגה.

* אסטון וילה שלחה את החלוץ הברזילאי ווסלי בן ה-24 לעונת השאלה בקלאב ברוז', ממנה נרכש ב-22 מיליון ליש"ט לפני קצת יותר משנתיים.

* קריסטל פאלאס שילמה כ-5 מיליון ליש"ט לווטפורד עבור וויל יוז. הקשר בן ה-26 חתם על חוזה לשלוש שנים.

* קלרמון, שפתחה בצורה סנסציונית את העונה הראשונה שלה אי פעם בליגה הצרפתית הבכירה, החתימה לשלוש שנים את אוריול בוסקטס בן ה-22, שחקן ברצלונה לשעבר.

* חבר חדש לשון וייסמן: ויאדוליד צירפה בהשאלה מאודינזה את החלוץ הספרדי כריסטו גונסאלס בן ה-23.

* אודינזה גם הביאה שחקן חדש: הבלם הארגנטינאי נהואן פרס בן ה-21 שהגיע כמושאל מאתלטיקו מדריד.

* אייאקס רכשה ב-12 מיליון יורו את מוחמד דראמי, שחקן הכנף בן ה-19 של קופנהאגן שחתם לחמש שנים.

* ליאו היילדה, שחקן נבחרת נורבגיה הצעירה שעלה הקיץ לבוגרים של סלטיק ובעונה האחרונה הושאל לרוס קאונטי, נמכר ללידס וחתם לארבע שנים.

* הקשר האירי ג'ייסון מולומבי (22), שפתח את העונה בקבוצת המילואים של ברייטון, הושאל לווסט ברומיץ' אלביון שתנסה לשוב לפרמיירליג.

שמועות

* ב"סקיי איטליה" מדווחים: לאוטרו מרטינס סיכם על הארכת חוזהו באינטר ויחתום רשמית בשבוע הבא, לאחר סיום חלון ההעברות.

* המנהל המקצועי של באיירן מינכן, חסן סליהמידז'יץ', אישר לתקשורת המקומית כי הקבוצה עובדת על עסקה שתנחית באליאנץ ארנה את קשר ר.ב. לייפציג, מרסל סאביצר. על פי הדיווחים בגרמניה, הבאוורים הציעו 16 מיליון יורו תמורת האוסטרי. הקשר לא ייכלל בסגל לייפציג למשחק מחר נגד וולפסבורג, אך ככל הנראה עקב פציעה.

* העיתונאי האיטלקי הבכיר ג'אנלוקה די מרציו טוען שיובנטוס סיכמה עם אברטון את העברתו של מואיז קן לטורינו. החלוץ בן ה-21 גדל אצל הגברת הזקנה ושיחק בשורותיה עד שעבר לטופיז בעונת 2019/20. הוא צפוי להגיע לטורינו הערב (שבת) כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום.

* ב"מארקה" נכתב כי ברגע שיסיים את חוזהו במנצ'סטר יונייטד, דבר שיקרה בקיץ 2022, פול פוגבה מעוניין להצטרף לקיליאן אמבפה בריאל מדריד ואף הבהיר זאת לסוכנו מינו ראיולה.

* יממה אחרי שכריסטיאנו רונאלדו הדהים את העולם וסיכם רשמית במנצ'סטר יונייטד, בתקשורת האנגלית מדווחים שאדינסון קבאני, מספר 7 כיום באולד טראפורד, לא מתכוון לעזוב לשום מקום.

* פריצת דרך במגעים בין בורוסיה דורטמונד למנצ'סטר יונייטד בנוגע למגן הפורטוגלי דיוגו דאלוט, שיעבור בהשאלה לקבוצה מהבונדסליגה, כך על פי "סקיי גרמניה". יונייטד תאשר את העסקה ברגע שתמצא מחליף.

* יובנטוס ממשיכה לחפש אחר מחליפים פוטנציאליים להתקפה בעקבות עזיבת רונאלדו והשם החדש ברשימה הוא של לוקה יוביץ', כך על פי "אס". ריאל מדריד דורשת כ-35 מיליון יורו עבורו.

* לפי הדיווחים בספרד, אדן הזאר לא מתכוון ללכת לשום מקום. צירוף קיליאן אמבפה לא מטריד את הבלגי, שמבחינתו יסרב אפילו לעונת השאלה מחוץ לבלאנקוס.

שחקן ריאל מדריד אדן הזאר
לא יעזוב כל כך מהר את ריאל מדריד. אדן הזאר | אימג'בנק GettyImages, David S. Bustamante

* אחרי שהעסקה כבר סוכמה, נפלה ושוב סוכמה, קורט זומה צפוי ביממה הקרובה לחתום בווסטהאם, שתשלם עליו כ-30 מיליון יורו לצ'לסי. מיד לאחר מכן צ'לסי צפויה להפעיל את סעיף השחרור ולהחתים את בלם סביליה, ז'ול קונדה.

* אריק פאלמר-בראון, האמריקאי ששייך למנצ'סטר סיטי, צפוי לעזוב לטרואה הצרפתית. בשנתיים האחרונות הוא שיחק באוסטריה וינה

* אקס מכבי תל אביב, החלוץ הסנגלי מוסא קונאטה, על סף חתימה ביני מלטיאספור הטורקית אחרי שנתיים בדיז'ון הצרפתית.

* אקס הפועל תל אביב ומ.ס. אשדוד, דולי מנגה שמאז מאי 2019 רשם שלוש דקות בלבד במדי ליווינגסטון הסקוטית, יחתום ב-MCS Liège, קבוצה חצי מקצוענית מהליגות הנמוכות בבלגיה. שער הליגה האחרון של מנגה, בסך הכול בן 28, היה אי שם ב-2018.