העברות בעולם, 29.8: עסקת זאביצר נסגרה, ברצלונה הציעה ליובנטוס את אגוארו

מרסל זאביצר שחקן ר.ב. לייפציג | GettyImages, Lars Baron

יומיים לסגירת החלון באירופה: וויליאן בדרך חזרה לברזיל, מואיז קן עובר בדיקות לקראת חתימה ביובנטוס, ריי מנאי מתקרב למאיורקה

(גודל טקסט)

העברות

* מקסוול קורנה עבר מליון לברנלי תמורת כ-15 מיליון יורו. המגן השמאלי של נבחרת חוף השנהב, חתם עד קיץ 2026.

* רובין קאזאן התחזקה בשחקן הכנף הדני אנדרס דרייר. הקבוצה הרוסית שילמה למיטיולנד 7 מיליון יורו על השחקן בן ה-23.

* עוד ברוסיה: ספרטק מוסקבה שילמה לסנט טרוידן 2.5 מיליון יורו וקיבלה בתמורה את שחקן ההגנה מקס קופרייה, שיכול לשחק כבלם, מגן ימני ואפילו קשר אחורי.

* המגן השמאלי מיכאל קרבובניק, הושאל מברייטון לאולימפיאקוס. היוונים שילמו על הפולני בן ה-20 דמי השאלה בגובה מיליון יורו ויש להם אופציה לרכוש אותו בקיץ הבא.

שמועות

* מסימיליאנו אלגרי ביקש מהנהלת יובנטוס לצרף את מיראלם פיאניץ', שלא נמצא בתכניות של רונאלד קומאן בברצלונה. הבוסני עשוי לחזור ליובה רגע לפני שחלון ההעברות ייסגר. בינתיים מי שעשוי לעשות את הדרך מברצלונה הוא דווקא קון אגוארו. לפי "טוטוספורט", ברצלונה הציעה את הארגנטינאי ליובנטוס.

* עוד ביובנטוס: מואיז קן נחת בטורינו לקראת השלמת המעבר ליובנטוס. לפי פבריציו רומאנו, מתווה העסקה אמור להיות כזה: שנתיים השאלה מאברטון לגברת הזקנה והתחייבות לרכוש אותו בסוף התקופה.

* ב"דר קיקר" וב"בילד" מדווחים העברת מרסל זאביצר לבאיירן מינכן נסגרה, ההכרזה צפויה לצאת בשעות הקרובות. האלופה תשלם לר.ב. לייפציג כ-16 מיליון יורו תמורת חלוץ נבחרת אוסטריה.

* ב"בילד" אישרו: פריז סן ז'רמן בדקה עם מינו ראיולה את האפשרות לרכוש את ארלינג הולאנד במקרה שקיליאן אמבפה יעזוב. ההערכות הן שבורוסיה דורטמונד תסרב למכור אותו בשלב כה מאוחר בקיץ.

* ריי מנאי, חלוץ ברצלונה שהוזכר כמועמד לעבור בהשאלה למכבי תל אביב, מחזיק בהצעות ממאיורקה, ראיו וייקאנו ופרייבורג הגרמנית. לעת עתה נראה שהאלבני מעדיף לעבור למאיורקה.

* יריבת מכבי חיפה בקונפרנס ליג, פיינורד, קרובה להחתים את שחקן הכנף של מנצ'סטר יונייטד אמאד דיאלו. השדים האדומים הצהירו מעבר לכל ספק שהשנהבי בן ה-19 יושאל בעונה הקרובה.

* וויליאן קרוב לעזוב את ארסנל ולמרות הדיווחים על התעניינות של מילאן, נראה שהוא בדרך חזרה לברזיל אחרי 14 שנה באירופה. קורינתיאנס, בה שחקן הכנף גדל והתחיל את הקריירה, היא המועמדת המובילה לצרפו.

* אחרי שהעברת דיוגו דאלוט לבורוסיה דורטמונד סוכמה, מנצ'סטר יונייטד נראית כמו הקבוצה הרצינית ביותר בנוגע לצירופו של קירן טריפייר מאתלטיקו מדריד. אולה גונאר סולשיאר רוצה שטריפייר יתחרה בארון וואן ביסאקה על עמדת המגן הימני.

* דורטמונד לא תסתפק רק בדאלוט וב"סקיי גרמניה" מספרים שהיא תנסה לשאול מצ'לסי את קאלום האדסון אודוי.

* מאבק דו ראשי בין סביליה לוולבס על בלם ליל, סוון בוטמן. ההולנדי בן ה-21 צפוי לעלות יותר מ-20 מיליון יורו.