קיליאן אמבפה צפוי להישאר בפריז סן ז'רמן עד תום העונה

קיליאן אמבפה | GettyImages, Anthony Dibon/Icon Sport

לפי כל הדיווחים, הבלאנקוס ירדו מהאפשרות לרכוש את החלוץ וינסו להחתים אותו בינואר לקראת העונה הבאה ללא תמורה. פ.ס.ז' צפויה להפעיל לחץ על אמבפה כדי לנסות בכל זאת להאריך את החוזה שלו

(גודל טקסט)

קיליאן אמבפה צפוי להישאר בפריז סן ז'רמן לפחות עד חודש ינואר, כך לפי עיתונאי "סקיי" ו"רדיו מונטה קרלו". קצת יותר מ-24 שעות לסגירת חלון ההעברות בליגות הבכירות, כלי התקשורת הבכירים פרסמו כי ריאל מדריד הציבה לפריז סן ז'רמן אולטימטום אחרון, אלא מכיוון שהצרפתים לא עמדו בו – היא החליטה לוותר על רכישתו, אלא לנסות לצרפו במחיר מופחת או בינואר או בחינם בתום העונה.

לפי הדיווחים האחרונים, ריאל מדריד הביעה נכונות לשלם 200 מיליון יורו עבור אמבפה, אבל לא הושג סיכום. הבלאנקוס יעשו מאמץ נוסף להחתים את אמבפה ללא תמורה לקראת העונה הבאה בינואר. פריז סן ז'רמן, לעומת זאת, תנסה להאריך את החוזה שלו ותפעיל עליו לחץ. רק שיחת טלפון מהצרפתים לפני סגירת חלון ההעברות תשאיר את ריאל מדריד אל שולחן המשא ומתן ותשנה את הסיטואציה. קיליאן אמבפה קיבל את הרעיון שיישאר עונה אחרונה בפריז סן ז'רמן לפני שיעזוב את המועדון בקיץ הבא.

לפי הידיעות האחרונות, ריאל מדריד הבהירה לפריז סן ז'רמן כי יש לה עד הערב ב-19:00 (שני, שעון ישראל) כדי להיכנס למו"מ ישר על העברת החלוץ, אחרת היא תוותר על שירותיו ותפעל לצרפו בשנה הבאה – אז הוא יצטרף ללא תמורה כלל לאור העובדה כי חוזהו יסתיים. לאחר שהמועד חלף מבלי שנפתח מו"מ, כעת ב"סקיי" ולאחר מכן גם ב"RMC" פורסם כי הבלאנקוס צפויים לוותר על החתמתו בחלון הנוכחי, אלא לחכות לינואר לכל הפחות.

לאונרדו וקיליאן אמבפה, המנהל המקצוע וחלוץ פריז סן ז'רמן
לאונרדו וקיליאן אמבפה, המנהל המקצוע וחלוץ פריז סן ז'רמן | GettyImages, FRANCK FIFE

בלאקיפ" ובכלי התקשורת בצרפת דווח כי אמבפה פנה פעם נוספת לראשי פ.ס.ז' והבהיר כי לא יחדש את חוזהו ויעזוב בחינם בשנה הבאה אם לא יימכר, אפילו פורסם מוקדם יותר היום על כך שהצרפתים מנסים להנחית מחליף למקרה שאמבפה יימכר, אלא שכנראה שאמיר קטאר לא השתכנע כי עליו למכור את אמבפה בפחות מ-200 מיליון יורו.

על פי הפרסומים ברחבי אירופה, עד כה הוגשו שתי הצעות מריאל מדריד עבור אמבפה ואת שתיהן דחתה פריז סן ז'רמן – תחילה הציעה ריאל 160 מיליון יורו ועוד 10 מיליון יורו באמצעות מענקים שונים ולאחר מכן שיפרה את הצעתה ל-170 ועוד 10 מיליון יורו עבור מענקים.

בינתיים, כך לטענת "אס", חולצתיו של קיליאן אמבפה בחנויות המועדון הרשמיות של פריז סן ז'רמן בעיר האורות, הוסרו היום ולא נמכרות בשלב זה. כך או אחרת, מובן מאליו שעד סגירת חלון ההעברות מחר בלילה, אף צד לא אמר את מילתו האחרונה.