Sport1 Banner

שבת: דנמרק וסקוטלנד צפויות לטייל מול נמושות הבית

מיקל דמסגור שחקן נבחרת דנמרק | רויטרס

הדנים יוצאים למשחק חוץ מול איי פארו החלשה, בעוד הנבחרת של סטיב קלארק תארח את מולדובה ותקבל בחזרה את ג'ון מקגין (21:45, ספורט1)

(גודל טקסט)

בזמן שבאצטדיון בחיפה תארח נבחרת ישראל את מקבילתה האוסטרית, שני משחקים נוספים ייערכו מחר (שבת) במסגרת בית ו' נבחרות דנמרק תתארח באיי פארו, משם היא צפויה לחזור עם ניצחון קליל, בעוד בגלאזגו תארח נבחרת סקוטלנד את מולדובה.

ג'ון מקגין שחקן נבחרת סקוטלנד
חוזר לסגל של סקוטלנד. מקגין | רויטרס

סקוטלנד – מולדובה (21:45, חגיגה אירופית בספורט1)

נבחרת סקוטלנד השתתפה ביורו האחרון אחרי 23 שנות היעדרות מהטורנירים הגדולים, אבל לצערה סיימה את דרכה כבר בשלב הבתים, סחטה נקודה דווקא מאנגליה וכבשה רק בהפסד לקרואטיה. באמצע השבוע היא נכנעה 2:0 בקופנהאגן לדנמרק, אבל החבורה של סטיב קלארק אמורה לנצח את מולדובה ובמקביל היא תחזיק אצבעות לתוצאת תיקו בחיפה, בתקווה שבסיום הערב שלוש הנבחרות יהיו עם שמונה נקודות כל אחת.

לסגל הסקוטי יחזור הקשר ג'ון מקגין, שנעדר מהמשחק באמצע השבוע לאחר שנחשף לחולה קורונה. כמו קשר אסטון וילה, ישובו גם נתן פטרסון, קווין ניסבט וסטיבן אודונל שנעדרו מאותה הסיבה. עם זאת, ביום שלישי סקוטלנד תתארח למשחק גורלי עבורה באוסטריה ולא מן הנמנע שמספר מכוכבי הנבחרת, כמו גם החוזרים מבידוד, יזכו למנוחה מול מולדובה שמדורגת במקום האחרון בבית עם נקודה אחת בלבד, אותה השיגה במשחק הבית נגד איי פארו בחודש מרץ.

איי פארו – דנמרק (21:45, 5Stars)

הקאן אריקסון, מאמן איי פארו, אמר במסיבת העיתונאים לקראת המפגש שהוא מצפה שנבחרת דנמרק תבצע שינויים רבים בהרכב ולא תעלה כפי ששיחקה מול סקוטלנד השבוע וכפי שתשחק נגד ישראל ביום שלישי. למרות זאת, אריקסון חושש שדנמרק תביס את נבחרתו – כפי שעשתה למולדובה לפני כחצי שנה, אז ניצחה 0:8 מהדהד.

דנמרק ניצבת בפסגת הבית עם 12 נקודות והיא נמצאת בדרכה הבטוחה לגביע העולם אחרי שביורו האחרון נעצרה רק בחצי הגמר, בסיומן של 120 דקות מותחות. לאור החילופים הצפויים בדנמרק, בתמונת ההרכב נמצא החלוץ מוחמד דראמי בן ה-19, שעלה בדקות הסיום נגד סקוטלנד להופעתו הראשונה במדים הלאומיים. דראמי נרכש לאחרונה על ידי אייאקס תמורת 12 מיליון יורו.

עוד באותו נושא: נבחרת דנמרק, נבחרת סקוטלנד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי