צ'אבי סימונס הושעה מנבחרת הולנד אחרי שנתפס עם בחורה בחדר המלון

צ'אבי סימונס פריז סן ז'רמן | אימג'בנק GettyImages

הכוכב הצעיר של פריז סן ז'רמן היה אחד מחמישה שחקנים שנשלחו הביתה לפני המשחק של הנבחרת עד גיל 19 נגד איטליה (3:0), יושעה גם על ידי הקבוצה?

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

צ'אבי סימונס רק בן 18, אבל סומן כבר שנים כאחד הכישרונות הגדולים במחלקות הנוער של ברצלונה. סימונס, שביום שבת היה אמור אולי לפתוח בהרכב פריז סן ז'רמן בגלל גל החיסורים של הקבוצה, היה מעורב אמש (רביעי) בפרשה מביכה אחרי שנופה יחד עם ארבעה שחקנים נוספים מסגל נבחרת הולנד עד גיל 19 למשחק נגד איטליה. הסיבה: סימונס והחבר'ה הזמינו בחורה לחדר המלון שלהם לפני המשחק והפרו את הנחיות הקורונה הנוקשות. ברט קונטרמן המאמן ההולנדי שלח בתגובה את החמישה הבייתה והם לא נכללו בסגל למשחק שבו האורנג' גם הובסו 3:0 על ידי האזורי.

על פי ה"טלחרף" ההולנדי, הבחורה הוזמנה לחדר על ידי אריאני מרתה ומימרהאל בניטה, השחקנים הנוספים שהושעו. לפי הדיווח סימונס הגיע לחדר בעקבות הרעשים שבקעו משם יחד עם נאסי אונובאר וריו הילן. אלא שבמקום להעיר לשניים, הם הצטרפו לחדר ונתפסו על ידי אנשי סגל הנבחרת שהודיעו על כך למאמן קונטרמן שהחליט להשעות את כל החמישה.

סימונס, שנחשב לאחד הכישרונות הגדולים בעולם לגילו וכבר מיוצג על ידי סוכן העל מינו ראיולה, אמור להיות בסגל ואולי אף לפתוח במשחק הליגה של פ.ס.ז' בשבת נגד קלרמון. הסיבה: מאוריסיו פוצ'טינו יחס במשחק הזה את כל שחקני נבחרת ארגנטינה וברזיל וכנראה גם את אמבפה הפצוע, מה שמותיר אותו בלי כל החלק הקדמי שלו. כעת נותר לראות אם וכיצד הפרשה הזו תשפיע על מעמד השחקן גם בקבוצה הצרפתית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי