בזמן שצמתם: כל מה שקרה במהלך יום הכיפורים

שחקני ליברפול חוגגים שער של ג'ורדן הנדרסון | אימג'בנק GettyImages, PAUL ELLIS/AFP

דרמות בליגת האלופות, הכסא של רונאלד קומאן בוער, סיפור כואב במנצ'סטר סיטי, החתמה מרעישה ביורוליג וחדשות מה-NBA: ריכזנו עבורכם את כל האירועים מעולם הספורט ביממה האחרונה

(גודל טקסט)

בזמן שאצלנו בישראל הכל עצר מלכת לכבוד יום הכיפורים, עולם הספורט המשיך כרגיל עם ערב משחקים אדיר בליגת האלופות, חדשות מהכדורגל האנגלי והספרדי וגם התפתחויות בכדורסל, בין השאר. כדי לגשר על הפער, ריכזנו עבורכם כאן את כל מה שפספסתם בזמן הצום.

ביתו של שחקן צ'לסי ריס ג'יימס נשדד

המגן הימני של הבלוז ונבחרת אנגליה גילה בפוסט באינסטגרם שגנבים פרצו לביתו ולקחו כספת עם מדליות. לטענתו של השחקן, למשטרה כיוונים ברורים בנוגע לזהות הפושעים.

ריס ג'יימס שחקן צ'לסי
נפל קורבן לשוד. ריס ג'יימס | אימג'בנק GettyImages, JUSTIN TALLIS/AFP

הנהלת ברצלונה דנה באפשרות לפטר את קומאן

בספרד דווח כי ז'ואן לאפורטה וחברי הדירקטוריון של בארסה חלוקים בנוגע לעתידו של המאמן. בזמן שחלק מאסו ביכולת העלובה ובתוצאות הבינוניות שהקבוצה מציגה, אחרים חושבים שעדיף לתת לזמן להביא לשיפור, בייחוד לאור העובדה שפיטורים יעלו למועדון 12 מיליון יורו.

הסיפור הכואב של ניית'ן אקה

הבלם ההולנדי, שכבש לזכות מנצ'סטר סיטי במהלך הניצחון על ר.ב. לייפציג, שיתף באינסטגרם כי אביו הלך לעולמו דקות ספורות לאחר השער, שהיה הראשון של אקה בליגת האלופות: "השער הזה היה בשבילך, אבא", כתב השחקן.

מייק ג'יימס סגר במונאקו לעונה אחת

העולה החדשה ליורוליג על סף החתמה מרעישה, כך לפי הדיווחים באירופה. הגארד שסיים את דרכו בצסק"א יצטרף לסגל של הצרפתים, שמספקים הצהרת כוונות של ממש במהלך הזה.

דושאן איבקוביץ' הלך לעולמו בגיל 77

מאמן הכדורסל הסרבי, שאימן 12 קבוצות שונות ברחבי אירופה והוביל את נבחרות יוגולסביה וסרביה לתארים בינלאומיים רבים, נכנע לבצקת ריאות. נשיא היורוליג ספד לו: "הכדורסל איבד את אחד מהחלוצים שלו".

דושאן איבקוביץ' מאמן אנאדולו אפס
הכדורסל האירופי נפרד מאגדה. איבקוביץ' | GettyImages, Aykut Akici

מעידה מביכה לפריז סן ז'רמן בבלגיה

הקבוצה מעיר האורות פתחה לראשונה עם ליאונל מסי, ניימאר וקיליאן אמבפה בהרכב, אך רשמה 1:1 בחוץ נגד קלאב ברוז', כאשר הצרפתי בישל לאנדר הררה, אך חבריו להתקפה התקשו לבוא לידי ביטוי. שוער המארחת סימון מיניולה עקץ בסיום: "לא הייתה לי הרבה עבודה".

ניצחונות דרמטיים לריאל מדריד ולליברפול

הערב השני במחזור הפתיחה בליגת האלופות סיפק שלל משחקים מלהיבים. ריאל מדריד השיגה 0:1 אצל אינטר בסן סירו בזכות שער של רודריגו בדקה ה-89, בעוד ליברפול חגגה 2:3 באנפילד נגד מילאן, לאחר שעלתה ראשונה ליתרון, הספיקה לרדת לפיגור והפכה שוב במחצית השנייה.

ניצחה במערכה הראשונה: 3:6 למנצ'סטר סיטי על ר.ב לייפציג

אלופת אנגליה פתחה את שלב הבתים עם תצוגה רוויית שערים מול היריבה מגרמניה. ג'ק גריליש, בהופעת הבכורה שלו בליגת האלופות, כבש ובישל לזכות מנצ'סטר סיטי. מנגד, כריסטופר אנקונקו הבקיע שלושער שלא הספיק לאורחת. לא רק התכולים רשמו ניצחון גבוה, אלא גם אייאקס: ההולנדים חגגו 1:5 גדול על ספורטינג ליסבון בפורטוגל, כאשר סבסטיאן האלר התפוצץ עם רביעייה.

שחקן ריאל מדריד רודריגו חוגג שער
ניצחון דרמטי לריאל מדריד. רודריגו | GettyImages, MIGUEL MEDINA/AFP

סוכניו של קיירי אירווינג: אם יועבר בטרייד, הוא יפרוש

ב"פוקס ספורטס" דווח כי נציגיו של כדורסלן ברוקלין נטס הבהירו שאם הרכז יישלח לקבוצה אחרת, הוא ישקול ברצינות לסיים את קריירת המשחק שלו. למי ששכח, אירווינג בן 29 בלבד.

אייזיאה תומאס שלל את הדיווחים לגבי צסק"א

אחרי שביוון פורסם כי הרכז בעל הוותק של 10 שנים ב-NBA עשוי להצטרף לאימפריה הרוסית, תומאס לא השאיר מקום לספקולציות כשצייץ: "לא ולא, לא אני! אני לא עובר לשחק מעבר לים. זה לא האייזיאה הנכון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי