פנרבחצ'ה שוב בעקבותיו של אנתוני וואקמה

אנתוני וואקמה שחקן טרבזונספור | GettyImages, VINCENZO PINTO

כוכב טרבזונספור ומלך שערי הליגה הטורקית מסיים את חוזהו בתום העונה, מועדון הפאר מאיסטנבול שוב בוחן אפשרות לצרפו על פי הדיווחים

(גודל טקסט)

חוזהו של אנתוני וואקמה ממשיך להעסיק את התקשורת הטורקית. הניגרי שהגיע מהפועל באר שבע ולאחרונה החל את עונתו הרביעית בטרבזונספור, כבר הפך לכוכב הגדול של הקבוצה ואפילו פסל הוקם לכבודו בעיק טרבזון, אבל לסיכום על הארכת חוזהו הוא טרם הצליח להגיע עם המועדון.

וואקמה בן ה-32 חווה פתיחת עונה אדירה ולזכותו ארבעה שערים בארבעת מחזורי הפתיחה ובסך הכל כבש 35 שערים ב-111 הופעות בטורקיה מאז נרכש תמורת 1.1 מיליון יורו, ולא במקרה הפך אולי לשחקן המבוקש ביותר במדינה, בעיקר בשל העובדה שהחל מחודש ינואר יוכל לנהל מו"מ עם כל קבוצה שתרצה לצרפו ולעבור אליה ללא תמורה בקיץ 2022.

בקיץ האחרון פורסם כי טרבזונספור סירבה להצעות עתק שהוגשו עבור הניגרי ודרשה כ-8 מיליון יורו מאל-הילאל הסעודית, אך כעת היא עלולה לאבד אותו בחינם לאחת מיריבותיה לצמרת, פנרבחצ'ה.

גם בקיץ שעבר פורסם בטורקיה כי המנהל המקצועי של הצהובים-כחולים, אמרה בלוזוגלו, יצר קשר עם נציגיו של וואקמה בניסיון לצרפו, אלא שאז היה זה הניגרי שהעדיף להישאר בטרבזונספור. וואקמה הצהיר לא פעם כי ישמח להישאר בטרבזונספור ושהוא ממתין להצעה מהמועדון, אלא שנראה כי מתחת לפני השטח מתנהל מו"מ שעדיין לא הושגה בו פריצת דרך. יהיה מעניין לראות אם הסיטואציה לא תשתנה עד ינואר ואולי תסתיים במעבר גדול של הניגרי למועדון הפאר מאיסטנבול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי