קונרפנס ליג: רומא טיילה, קיין הפציץ, 62 דקות לנאתכו בניצחון פרטיזן

הארי קיין שחקן טוטנהאם | רויטרס

הקבוצה של מוריניו התאוששה מההפסד בדרבי עם 0:3 מול זוריה לוגנסק. טוטנהאם הוציאה עצבים על מורה עם 1:5, שלושער לקיין

(גודל טקסט)

שאר משחקי המחזור השני בקונפרנס ליג מלבד משחקי הקבוצות הישראליות נערכו אף הם היום (חמישי). ביברס נאתכו ופרטיזן בלגרד ניצחו 0:2 את פלורה טאלין. אלי דסה ו-ויטסה נכנעו לראן 2:1 ואילו טוטנהאם ורומא השיגו ניצחונות קלילים.

ביברס נאתכו שחקן פרטיזן בלגרד
משחק קל על הנייר. נאתכו | אימג'בנק GettyImages

בית ב'

פרטיזן בלגרד – פלורה טאלין 0:2

ביברס נאתכו וחבריו לא ממש התקשו מול הקבוצה האסטונית וצמד של לזאר מרקוביץ' (20 ו-42) סידר להם את שלוש הנקודות. קפטן נבחרת ישראל פתח בהרכב ושיחק 62 דקות לפני שהוחלף. פרטיזן עם שש נקודות משש אפשריות.

גנט – אנורתוזיס 0:2

אסף צור פתח בשער של האורחת, אבל לא הצליח למנוע ממנה הפסד. שער עצמי של פאבלוס קוראה (28) ושער נוסף של סוון קומס (81) סידרו לבלגים שלוש נקודות.

תמי אברהם שחקן רומא
תמי אברהם שחקן רומא | רויטרס

בית ג'

זוריה לוגנסק – רומא 3:0

הקבוצה של ז'וזה מוריניו התאוששה מההפסד בדרבי במחזור האחרון וטיילה באוקראינה. סטפן אל שעראווי כבש כבר בדקה השביעית, כריס סמולינג (66) ותמי אברהם (68) הוסיפו ורומא מושלמת אחרי שני משחקים.

צסק"א סופיה – בודו גלימט 0:0

בית ד'

אלקמאר – יאבלונץ 0:1

קלוז' – ראנדרס 1:1

בית ו'

קופנהאגן – לינקולן 1:3

פאוק סלוניקי – סלובן ברטיסלבה 1:1

אלי דסה שחקן ויטסה
הפסיד ליריבה חזקה. דסה | אימג'בנק GettyImages, ANP Sport

בית ז'

ויטסה – ראן 2:1

אלי דסה שיחק 90 דקות בהפסד של הקבוצה ההולנדית ליריבה חזקה ממנה בהרבה. מקסימיליאן ויטק דווקא העלה את ההולנדים ל-0:1 בדקה ה-30, אבל סרהו גיראסי (54, פנדל) וקמאל דין סולמאנה (70) ביצעו מהפך. לואיק באלדה האורח הורחק בדקה ה-73.


טוטנהאם – מורה 1:5

התרנגולים והארי קיין הוציאו קצת עצבים על היריבה הסלובנית הצנועה, אחרי התוצאות הרעות והביקורות ההולכות וגוברות. קיין נכנס בדקה ה-59 וכבש שלושער בדקות 68, 77 ו-88. עוד לפני כן דלה עלי (4) וג'יו לו סלסו (8) קבעו 0:2 מהיר. ז'יגה קוס האורח רק צימק (52).

בית ח'

אומוניה ניקוסיה – קרבאח 4:1

באזל – קייראט 2:4