ראביו חיובי לקורונה ויחמיץ את ספרד, דשאן: "חייבים להחזיק בכדור"

אדריאן ראביו שחקן נבחרת צרפת | רויטרס

הקשר שפתח בחצי גמר ליגת האומות נדבק בנגיף ויחסר לצרפתים בגמר (ראשון, 21:45, ספורט1). המאמן: "ספרד מצוינת, אבל אני מקווה שאנחנו נחגוג בסיום"

(גודל טקסט)

נבחרות ספרד וצרפת ייפגשו מחר (ראשון, 21:45 ספורט1) בגמר ליגת האומות, וינסו לזכות בפעם הראשונה בתולדותיהן בתואר.

דידייה דשאן, מאמן נבחרת צרפת
נמצא בשביל התארים. דשאן | רויטרס

"מאז שהתחלתי לאמן את הנבחרת, כל הדברים קורים בדרך שלי, וזה משמח אותי מאוד", הודה לואיס אנריקה הספרדי. "לא משנה מי היריבה, אנחנו בשלנו".

"ראיתי את חצי הגמר, ספרד שיחקה מצוין", ציין דידייה דשאן מנגד. "יש לה את היכולת למנוע מהיריבה את הכדור וזה יכול לתסכל. היא מתישה את היריבה שלה בצורה מרשימה, ובהחלט הגיעה לה המקום בגמר. נצטרך להחזיק בכדור כמה שיותר, וכשנאבד אותו לנסות להשיגו מהר ככל האפשר. גם אני וגם לואיס אנריקה נמצאים פה בשביל תארים, והמשחק הזה הוא על תואר יוקרתי. אני מקווה שאנחנו נהיה אלו שנחגוג בסיום".

גם שחקן ההגנה תאו הרננדז, שכבש את שער הניצחון ב-2:3 הדרמטי על בלגיה בחצי הגמר, הצהיר: "אנחנו נגיע כדי לזכות בטורניר, משחקי גמר קיימים בשביל לנצח בהם. ספרד נבחרת מעולה עם סגנון מיוחד, אבל כך גם אנחנו".

אדריאן ראביו שחקן נבחרת צרפת מאוכזב
ייעדר מהגמר. ראביו | רויטרס

הצרפתים הודיעו היום שהקשר אדריאן ראביו, שפתח בחצי הגמר, חיובי לקורונה וייעדר מהמפגש מול הספרדים ואת מקומו במרכז השדה עשוי לתפוס אורליאן טשואמני. אופ"א לא אפשרה לטריקולור לצרף סגל חדש לסגל במקום ראביו בשל פרוטוקול הקורונה והם יופיעו להתמודדות עם 21 שחקנים בסגל, אחרי שגם המגן לוקא דין נגרע מהסגל בגלל פציעה. בהתקפה צפויה להמשיך השלישייה של קיליאן אמבפה, קארים בנזמה ואנטואן גריזמן שירשום את הופעתו ה-100 במדי הטריקולור, השחקן התשיעי בהיסטוריית צרפת להגיע למאה הופעות בנבחרת.

מנגד, לואיס אנריקה צפוי להמשיך בהרכב עם גאבי בן ה-17, שחקן ברצלונה שערך בכורה נפלאה ב-1:2 על איטליה ביום רביעי. מיקל אויארסבאל, שבישל פעמיים לפראן טורס בחצי הגמר, אמר על שילובם של גאבי וירמי פינו: "בכדורגל צריך לדעת לנצל הזדמנויות שאתה מקבל וגאבי עשה את זה בקבוצה ובנבחרת. אלו בחורים צעירים עם כמות עצומה של כישרון וזה לא מפתיע שהם מצליחים, אנחנו מאושרים שהם איתנו". באשר לטורס שנפצע והוחלף בחצי הגמר, הוא התייצב למסיבת העיתונאים וטען: "מחר נראה איך ארגיש ולפי זה נראה אם אני יכול לשחק, אבל כרגע המצב טוב".

גאבי חוגג עם פראן טורס בנבחרת ספרד
קיבל הזדמנות ולקח אותה בשתי ידיים. גאבי חוגג עם פראן טורס | אימג'בנק GettyImages, Marco Bertorello

הרכבים משוערים:

נבחרת ספרד: אונאי סימון, ססאר אספיליקווטה, אמריק לאפורט, פאו טורס, מרקוס אלונסו, סרחיו בוסקטס, גאבי, קוקה, פבלו סראביה, מיקל אויארסבאל, פראן טורס.

נבחרת צרפת: הוגו לוריס, בנז'מן פבאר, ז'ול קונדה, רפאל וראן, לוקאס הרננדז, תאו הרננדז, אורליאן טשואמני, פול פוגבה, אנטואן גריזמן, קיליאן אמבפה, קארים בנזמה.