ראש ממשלת צרפת ביקר בוותיקן והעניק לאפיפיור חולצה חתומה של מסי

ליאונל מסי שחקן פריז סן ז'רמן | GettyImages, Marc Atkins

ז'אן קסטקס נפגש עם האפיפיור פרנציסקוס ובין המתנות שנתן לו הייתה גם חולצה של הפרעוש במדי פריז סן ז'רמן: "בהערכה רבה", כתב הכדורגלן לצד החתימה

(גודל טקסט)

ליאונל מסי נעזר בראש ממשלת צרפת, ז'אן קסטקס שהגיע היום (שני) לביקור בוותיקן, כדי להעביר חולצה חתומה וממוסגרת שלו לאפיפיור הארגנטינאי פרנציסקוס.

האפיפיור פרנציסקוס, שנבחר לתפקיד במרץ 2013, ידוע באהבתו לכדורגל ובאהדתו לסן לורנצו. הוא פגש את מסי ב-2013 וב-2019 נשאל עליו ואמר שהוא "לא אלוהים", בטענה שלכנותו בצורה כזו זהו חילול קודש, אולם גם הודה כי הוא מבין מדוע אנשים מתייחסים כך אל הפרעוש. כנראה שבשל הקשר ביניהם, בחר מסי להעניק לו חולצה חתומה שלו כאות הערכה, מתנה שהועברה באמצעות ראש הממשלה הצרפתי. "לפרנציסקוס בהערכה רבה", כתב מסי לצד החתימה.

החולצה החתומה שהעניק מסי לאפיפיור במתנה

כידוע, ליאונל מסי עזב הקיץ את ברצלונה לראשונה מאז גיל 13 וחתם בפריז סן ז'רמן, במדיה רשם חמש הופעות בכל המסגרות והבקיע שער אחד – במחזור שעבר בו ניצחה הקבוצה 0:2 את מנת'סטר סיטי. מחר (שלישי, 22:00) הוא אמור לשוב להרכב של הצרפתים במשחק ליגת האלופות נגד לייפציג, אחרי שאת הניצחון הדרמטי 1:2 על אנז'ה ביום שישי הוא החמיץ בעקבות השתתפותו במשחקי נבחרת דרום אמריקה וחזרתו המאוחרת מהיבשת בחזרה לעיר האורות.