"תביאו את ברזיל": צפו בנבחרת סרביה חוגגת העפלה למונדיאל

play
" אושר עצום עבורנו ועבור כל המדינה". התפרצות רגשות בסרביה | GettyImages, Carlos Rodrigues
פורטוגל וכריסטיאנו רונאלדו ספגו בדקה ה-90 ונותרו מחוץ למונדיאל 02:22

השחקנים שרו "יאללה לקטאר", המאמן סטויקוביץ' לא עיכל: "אתם נורמליים?!". מיטרוביץ' הגיבור: "זו נבחרת שיכולה לחולל ניסים. לא יודע מאיפה להתחיל לתאר את האושר"

(גודל טקסט)

חגיגה גדולה בסרביה בעקבות ה-1:2 הענק בפורטוגל והבטחת הכרטיס למונדיאל 2022, על חשבון הסלסאו שיצטרכו כעת להיאבק על הכרטיס לגביע העולם בעוד שנה בקטאר באמצעות משחקי הפלייאוף שייערכו בחודש מרץ.

שחקני הנבחרת הבלקנית חגגו על כר הדשא עם הקהל שהגיע ללוות אותם בליסבון, ואז השתוללו בחדר ההלבשה כשהם שרים "תביאו את ברזיל", "יאללה לקטאר" וצופים בשער הניצחון של אלכסנדר מיטרוביץ' בשידור חוזר. המאמן דראגן סטויקוביץ' לא הצליח לעכל ושאל את שחקניו: "מה עשיתם? אתם נורמליים?!". לאחר מכן נמשכו החגיגות גם באוטובוס.

צפו בחגיגות של שחקני נבחרת סרביה

גם נובאק דג'וקוביץ' התפרע

מיטרוביץ', הגיבור הגדול של הלילה שהכריע בדקה ה-90, אמר אחרי המשחק: "אני לא יודע מאיפה להתחיל לתאר את האושר שלי. זה ניצחון ענק. אני חושב שהשגנו את המקום במונדיאל בצדק מוחלט. היינו טובים יותר, ניצחנו את פורטוגל אצלה בבית ובאנו לשחק כדורגל".

מיטרוביץ' נזכר בהדחה של הסרבים בפלייאוף מוקדמות היורו מול סקוטלנד ואמר: "הכול חזר אליי. הצלחנו לעשות קאמבק, גם הנבחרת וגם אני האמנו במאמן, שיחקנו עם המון ביטחון. זה אושר עצום עבורנו ועבור כל המדינה. כמה אושר הבאנו לכל המדינה. אין לי מילים כדי לתאר את האושר, השמחה, הגאווה. כל הרגשות מתערבבים אצלי עכשיו. זו הרגשה נהדרת".

לסיכום אמר חלוץ פולהאם לקראת המונדיאל בקטאר: "הנבחרת הזו מוכנה לחולל ניסים. אמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה – 'אנשים, אתם נורמליים? אנחנו נוסעים לקטאר כדי לשחק כדורגל, כדי ליהנות אחד עם השני'".

"אמרנו מההתחלה שהמשחק הזה הוא כמו גמר עבורנו. הראנו חוסן מנטלי, בגרות, הקרבה ועמדנו בכל העקרונות שלנו", סיכם המאמן סטויקוביץ' את ההופעה של שחקניו. "כל מי שהגיע מסרביה צריך להתגאות הלילה, גם אם התוצאה הייתה אחרת. השחקנים ראויים לברכות וסרביה צריכה לחגוג".

סטויקוביץ' ניסה להסביר את הספסול של מיטרוביץ' במחצית הראשונה והביע אופטימיות לקראת המונדיאל: "ובכן, עכשיו אני לא יודע מה לומר. זה מה שיצא בסופו של דבר. אין לנו תקרה, עשינו הכל בצורה מושלמת והראנו שאנחנו יותר טובים. יש לנו את הפוטנציאל לדברים גדולים יותר".

החלוץ דושאן ולאחוביץ' נזכר באכזבה שחוותה סרביה ברוסיה 2018: "אני זוכר שניקולה מילנקוביץ' חזר מהמונדיאל ואמרתי לו שאנחנו נעפיל למונדיאל הבא ביחד. אני רוצה שלא נסתפק בהשתתפות בשלב הבתים ונודח מיד, אלא נעשה משהו גדול יותר. יש כאן לא 11 גיבורים, אלא 23 גיבורים וגם הצוות המקצועי כולו הוא כזה. אני לא יכול לחכות לנסוע לטורניר ולעשות דברים גדולים. סרביה תבער, בלגרד תבער!".