בהלת קורונה בברצלונה: גם דמבלה, גאבי ואומטיטי נדבקו ויושבתו

play
עוסמאן דמבלה שחקן ברצלונה | GettyImages, Soccrates Images
גאבי, ניקו, פראן ז'וגלה, שחקני ברצלונה 00:19

הצרות החדשות של צ'אבי: שבעה מאומתים נמצאו בקבוצה ביממה האחרונה. פדרי שב להתאמן, פראן טורס נרגש לעבוד עם "מאמן אדיר"

(גודל טקסט)

למרות המשבר הכלכלי העמוק, ברצלונה הצליחה לגייס את המשאבים על מנת להנחית בקאמפ נואו את הרכש הראשון בעידן צ'אבי והודיעה אתמול (שלישי) על החתמתו של פראן טורס, שהגיע ממנצ'סטר סיטי תמורת 55 מיליון יורו.

לאחר הצגתו ולפני האימון הראשון שלו בבארסה, טורס התראיין לאתר הרשמי של המועדון ואמר: "אני שמח להצטרף למועדון הגדול הזה ומקווה שאוכל להמשיך לגדול ככדורגלן וכאדם, ולעזור לבארסה להיות מה שהיא – אחד המועדונים הכי טובים בעולם. המעבר לכאן הוא צעד עצום בקריירה שלי, כדי להמשיך להתקדם ולהבקיע שערים עם מאמן אידיאלי ובקבוצה שנרגשת מההגעה שלי. אני כבר משתוקק להיות עם הקבוצה. אני מגיע לתרום ורסטיליות, אני יכול לשחק בשלוש העמדות בהתקפה וזה חשוב אם יש פציעות. אנסה לעזור לקבוצה עם שערים ובישולים, וגם בהגנה".

טורס בן ה-21 החמיא לצ'אבי, שהימר עליו בתור החיזוק שאמור לסייע לקטלאנים להשיג את הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה: "כשחקן הייתה לו קריירה ללא דופי וכמאמן הוא בהתחלה, אבל אני יודע שהוא מאמן אדיר שיעזור לי להתפתח ולהשתפר".

היום הראשון של פראן טורס בברצלונה

לצד שביעות הרצון מרכישת שחקן הכנף, בברצלונה גם גוברת הדאגה לאחר ששבעה משחקני הקבוצה כבר נמצאו חיוביים לקורונה. עד אתמול אלה היו ג'ורדי אלבה, דני אלבס, קלמון לנגלה ואלחנדרו באלדה, אבל היום ברצלונה הודיעה שגם סמואל אומטיטי, עוסמאן דמבלה וגאבי נמצאו חיוביים לקורונה: "מצבם טוב והם מבודדים בביתם". הם כמובן ייעדרו גם הם בתקופה הקרובה.

במקרה של אלבס הדבר עשוי לעכב את הופעת הבכורה המחודשת שלו בקבוצה, בין אם זו תוכננה למשחק הליגה נגד מאיורקה ביום ראשון הקרוב או למפגש עם לינארס בגביע המלך ביום רביעי הבא.

שבנוגע לדמבלה – במועדון שורר חוסר ודאות בנוגע לעתידו של הצרפתי, שיהיה חופשי לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות החל מה-1 בינואר. אמנם על פי הדיווחים דמבלה הביע נכונות להמשיך בברצלונה, אלא שב"אס" נטען כי נציגיו לא יצרו קשר עם המועדון כבר 10 ימים. ב"מונדו דפורטיבו" טוענים: "גורמים בברצלונה מאסו בהתנהלות שלו, ומעדיפים שיעזוב כבר עכשיו".

דני אלבס, ברצלונה
דני אלבס, ברצלונה | GettyImages, David Ramos

מי שכן צפוי לעמוד לרשות צ'אבי במשחקים הקרובים הוא פדרי, שחזר להתאמן לצד חבריו לקבוצה אתמול אחרי שהתאושש מהפציעה בשריר הירך השמאלי אשר השביתה אותו בשלושת החודשים האחרונים.