העברות בעולם – 29.12: סוזה מונה למאמן פלמנגו, דמבלה יעזוב את ברצלונה?

play
פאולו סוזה מאמן נבחרת פולין | רויטרס
סיטי וארסנל התפוצצו, צ'לסי חזרה לנצח: צפו בשערי הבוקסינג דיי 04:38

אקס מכבי תל אביב קיבל שחרור מנבחרת פולין ועובר לאמן בברזיל. הצרפתי החליט לא להאריך, אנתוני מרסיאל על סף מעבר לסביליה

(גודל טקסט)

העברות

* ליסנדרו לופס, אקס נבחרת ארגנטינה וליון, חתם על חוזה לעונה אחת בסרמיינטו מהליגה הבכירה בארגנטינה. החלוץ בן ה-38 שיחק בעונה החולפת בראסינג קלוב.

* אחרי שקיבל שחרור מנבחרת פולין, פאולו סוזה הוצג כמאמנה החדש של פלמנגו. סוזה חתם על חוזה לשתי עונות בקבוצת הפאר הברזילאית שבה מככבים בין היתר גביגול ודויד לואיז.

* אליסטר ג'ונסטון, מגן נבחרת קנדה בן ה-23, נרכש במיליון דולר על ידי מונטריאול FC אחרי ששיחק בנאשוויל.

* אתלטיקו נסיונל החזירה לשורותיה את הקשר בן ה-33 אלכסנדר מחייה, שחקן נבחרת קולומביה שהיה קפטן הקבוצה בקדנציה הקודמת וזכה בשלוש אליפויות.

סוזה במסר לאוהדי פלמנגו

סמואל אומטיטי
סמואל אומטיטי | אימג'בנק GettyImages, Pedro Salado/Quality Sport Images

שמועות

* ב"לאקיפ" מדווחים: אנתוני מרסיאל על סף מעבר לסביליה. הצרפתי של מנצ'סטר יונייטד יעבור בהשאלה עד תום העונה.

* בספרד מדווחים שעוסמאן דמבלה לא יאריך את חוזהו בברצלונה ויהפוך להיות שחקן חופשי. הסיבה לפיצוץ: בברצלונה נדהמו מכך שסוכנו של השחקן דורש שכר של 40 מיליון יורו לעונה, פלוס מענק חתימה של 20 מיליון יורו.

* מירוץ מחומש (לפחות) אחרי פטריק שיק. על פי דיווחים עיקשים בממלכה, מנצ'סטר סיטי היא המועמדת המובילה לרכוש אותו מבאייר לברקוזן – כבר בינואר, כשהסכום אמור לנוע סביב 50 מיליון ליש"ט. גם ארסנל וטוטנהאם חזק בתמונה ומעוניינות נוספות הן ווסטהאם ואברטון.

* קשר בורוסיה מנשנגלדבאך דניס זקאריה, שמסיים בתום העונה את החוזה שלו בקבוצה, יעזוב אותה. באיירן מינכן הוזכרה כמי שמעוניינת בקשר השוויצרי.

* קפטן נאפולי לורנצו אינסינייה קיבל הצעת ענק מטורונטו מה-MLS. על פי "סקיי איטליה", הקנדים מוכנים להחתים את שחקן הכנף בן ה-30 לחמש שנים, עם שכר של 11.5 מיליון יורו ועוד 4.5 מיליון על בונוסים. נאפולי מציעה חוזה לשלוש שנים, עד 2025, עם שכר שנתי של 3.5 מיליון.

* עוד שחקן נבחרת איטליה שמסיים חוזה בקיץ ונמצא במגעים עם טורונטו זהו אנדראה בלוטי. שם המשא ומתן עדיין בתחילתו והחלוץ בן ה-28 לא ממש מתלהב לעזוב את איטליה.

* צ'לסי זקוקה בהקדם למגן שמאלי בעקבות פציעתו של בן צ'ילוול שלא יחזור לשחק העונה בגלל פציעת ברך קשה, והמועמד המוביל כרגע הוא לוקא דין, שחקן אברטון ונבחרת צרפת, שעשוי להגיע בהשאלה.

* ניוקאסל מכינה הצעה לברצלונה על הבלם סמואל אומטיטי, שמרוויח בקבוצתו הנוכחית 260 אלף יורו בשבוע ולכן היא נואשת להיפטר ממנו.

* מילאן תגיש הצעה לפריז סן ז'רמן עבור שחקן ההגנה עבדו דיאלו. פריז סן ז'רמן מצפה לקבל לפחות 25 מיליון יורו ויודעת שגם ניוקאסל בתמונה.

* עוד שחקן שיעזוב את פריז סן ז'רמן הוא לייבין קורזאבה. המגן השמאלי שיחק רק תשע דקות העונה ומעורר עניין רב באיטליה, כאשר לאציו עברה לעמדת הובלה אחרי שהמשא ומתן עם נאפולי התקרר. גם אינטר עשויה להגיש הצעה. קורזאבה סירב לעזוב בקיץ או לקצץ בחוזהו, שיסתיים רק ב-2024.

* בלם בורוסיה מנשנגלדבאך מתיאס גינטר הודיע כי לא יאריך את החוזה שלו ויעזוב את הקבוצה בקיץ אחרי חמש שנים. באיירן מינכן הוזכרה כאחת המועמדות לקלוט את שחקן נבחרת גרמניה, גם כמה קבוצות אנגליות הביעו עניין.

* הקשר הצרפתי מיקאל קוויזאנס יעזוב את באיירן מינכן בחלון הקרוב. הבווארים קיבלו הצעות מוונציה וצסק"א מוסקבה, והקשר יצטרך לבחור. סכום ההעברה הצפוי מוערך בכ-10 מיליון יורו, כולל בונוסים.