שני פנדלים של אבובקאר הצילו את קמרון במשחק הפתיחה של אליפות אפריקה

play
דייק פעמיים מהנקודה הלבנה. ונסן אבובקאר עם החברים | רויטרס
מנצ'סטר שעולה ומנצ'סטר שיורדת: שערי המחזור ה-21 בפרמיירליג 04:30

הקפטן העניק למארחת הטורניר 1:2 על בורקינה פאסו, שהוליכה משער של סנגארה אחרי טעות של השוער אונאנה. 0:1 לאתיופיה על כף ורדה

(גודל טקסט)

שלוש שנים אחרי המועד המקורי בו הייתה אמורה לארח את אליפות היבשת ושנה אחרי דחיית המהדורה ה-33 של הטורניר בגלל משבר הקורונה, קמרון הוציאה לדרך הערב (ראשון) את אליפות אפריקה 2021 עם ניצחון קשה 1:2 על בורקינה פאסו במסגרת בית א'. באותו אצטדיון אולמבה בבירה יאונדה, ניצחה לאחר מכן כף ורדה 0:1 את אתיופיה.

קמרון – בורקינה פאסו 1:2

האריות הבלתי ניתנים להכנעה זכו באליפות היבשת חמש פעמים בעבר (האחרונה ב-2017) וכעת מקווים לעשות את זה לראשונה לעיני הקהל הביתי. אחרי טקס הפתיחה החגיגי, הקמרונים היו בהלם מול האגרסיביות של בורקינה פאסו, אותה לא ניצחה בארבעת המפגשים הקודמים, ובדקה ה-24 אנדרה אונאנה תפס אוויר וגוסטבו סנגארה הפציץ בוולה את השער הראשון של הטורניר. אבל המשחק הנלהב של בורקינה פאסו עלה ביוקר בדקה ה-40, עם עבירה ברחבה שסידרה פנדל ושוויון של ונסן אבובקאר. הקפטן שעבר בקיץ מפורטו לאל נסאר הסעודית, השלים צמד עם עוד כדור מ-11 מטרים בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ובדקה ה-58 ה-VAR מנע ממנו שלושער בגלל נבדל.

אתיופיה – כף ורדה 1:0

בפעם הקודמת בה השתתפה באליפות אפריקה, כף ורדה סיימה את הטורניר ב-2015 עם שלוש תוצאות תיקו ושער אחד. כעת היא השוותה את המאזן במשחק אחד עם ניצחון דחוק על אתיופיה, שבהשתתפות הקודמת שלה ב-2013 סיימה עם נקודה ושער אחד. יארד באייה הפקיר את חבריו עם כרטיס אדום בדקה ה-14 וכף ורדה ניצלה את היתרון המספרי בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, כאשר גארי רודריגס הכין מהאוויר לז'וליו טבארס הוותיק שנגח פנימה.

משחקי יום שני

בית ב':

סנגל – זימבבואה (15:00)

גינאה – מלאווי (18:00)

בית ג':

מרוקו – גאנה (18:00)

קומורו – גאבון (21:00)