העברות בעולם, 12.1: אוליביירה חתם ברומא, חוזה חדש לקומאן בבאיירן

play
קינגסלי קומאן, שחקן באיירן מינכן | GettyImages, CHRISTOF STACHE
מנצ'סטר יונייטד עקצה את אסטון וילה וסטיבן ג'רארד בגביע 02:52

קשר פורטו הצטרף לג'אלורוסי כמושאל עם אופציית רכישה ב-13.5 מיליון יורו. הצרפתי חתם בבאיירן עד 2027, דייגו גודין עבר לאתלטיקו מיניירו

(גודל טקסט)

העברות

* רומא השלימה את צירופו של סרג'יו אוליביירה בן ה-29, קשר פורטו ונבחרת פורטוגל, תמורת דמי השאלה בסך מיליון יורו ואופציית רכישה של 13.5 מיליון.

* דייגו גודין בן ה-35 סיים את הקדנציה הרעה שלו בקליארי, התיר את חוזהו וחתם לשנה אחת באלופת ברזיל אתלטיקו מיניירו.

* קינגסלי קומאן האריך את חוזהו בבאיירן מינכן עד 2027. שחקן הכנף הצרפתי, שהבקיע את שער הניצחון בגמר ליגת האלופות 2020 אמר במעמד החתימה: "אני מאוד שמח כי באיירן מינכן הוא אחד מהמועדונים הגדולים בעולם ואני יודע שיש לנו עוד הרבה מטרות גדולות כאן. אני כאן מאז 2015 וזה מרגיש כמו משפחה גדולה, הכל מושלם כאן. שנות השיא שלי ככדורגלן עוד לפניי, ואני אשמח שהן יהיו בבאיירן. המטרה הכי גדולה שלי היא לזכות שוב בליגת האלופות, והפעם יחד עם האוהדים שלנו".

* שחקן צרפתי נוסף שחתם על הארכת חוזה ארוכת טווח הוא נביל פקיר, שהגיע לסיכום עם בטיס הספרדית עד 2026.

* לאחר שהשלים באופן סופי את המעבר בהשאלה מברצלונה עד תום העונה, פליפה קוטיניו הוצג באופן רשמי בעמוד הטוויטר של אסטון וילה.

שמועות

* "ישנה התעניינות הדדית בין פ.ס.ז' לפול פוגבה", כך טוענים ב"לאקיפ" הצרפתי. קשר מנצ'סטר יונייטד מסיים חוזה בסוף העונה, ובינתיים שיחות הארכת החוזה לא מתקדמות. לאור זאת, הפריזאים מעוניינים לצרף את קשר הטריקולור בחינם, באותה הדרך בה החתימו בקיץ האחרון את ליאונל מסי, סרחיו ראמוס, ג'ורג'יניו ויינאלדום וג'אנלואיג'י דונארומה. יש לציין כי בחודשים האחרונים גם ריאל מדריד ויובנטוס התעניינו בצרפתי.

* העיתונאי האיטלקי ג'אנלוקה די מארציו מדווח כי יובנטוס האיצה מגעים מול ברצלונה בנוגע לצירופו בהשאלה של ממפיס דפאי. מהלך שכזה עשוי להוביל גם למעבר של אלברו מוראטה, שחקן שצ'אבי ביקש, מהגברת הזקנה לקטאלוניה. בינתיים, בספרד נטען כי עוסמאן דמבלה לא יסכים לעזוב את ברצלונה בינואר, גם אם היא תנסה למכור אותו חצי שנה לפני סיום חוזהו, כאשר העדפתו היא להגיע לאנגליה.

עוסמאן דמבלה, שחקן ברצלונה
שוב היה שם. דמבלה | GettyImages, Mateo Villalba/Quality Sport Images

* שוער משנה חדש בדרך לברצלונה? נטו מחפש את דרכו החוצה מהמועדון, ומי שסומן כמחליפו האפשרי תחת מארק אנדרה טר סטגן הוא שוער ראיו וייקאנו, סטולה דימיטרייבסקי.

* בתקשורת הגרמנית טוענים כי לאחר קינגסלי קומאן, בבאיירן מינכן מעונייניים להאריך גם את חוזהו של סרג' גנאברי, שחוזהו הנוכחי מסתיים ביוני 2023. על פי הדיווח גנאברי צפוי לקבל שכר שאמור לנוע סביב 15 מיליון יורו לעונה.

* ב-ESPN טוענים כי מנצ'סטר יונייטד שמה בראש סדר העדיפויות שלה את הארכת חוזהו של מרכוס רשפורד, למרות הדאגות שיש בקבוצה סביב היכולת שלו. חוזהו הנוכחי של החלוץ מסתיים ביוני 2023, אך לשדים האדומים ישנה האופציה להאריך את חוזהו בעונה נוספת. כך או כך בקבוצה של רלף רנגניק מעוניינים לחתום עם רשפורד על חוזה חדש.

דויד נרס שחקן אייאקס
חבר ברזילאי נוסף לסולומון? נרס | רויטרס

* שחטאר דונייצק מאמינה שתשלים בקרוב את רכישתו של דויד נרס מאייאקס לאחר שתנאיו האישיים סוכמו. שחקן הכנף צפוי להצטרף למושבה הברזילאית באוקראינה ולהתחרות על המקום בהרכב בין היתר מול מנור סולומון.

* אחרי החתמת אוליביירה, רומא צפויה להיפרד מגונאסלו ויאר ובורחה מיוראל שיעברו בהשאלה מבירת איטליה לחטאפה.

* מילאן פועלת לצרף בלם חדש, כאשר אחד השמות ברשימת המועמדים הוא אריק באיי ממנצ'סטר יונייטד. מגעים ראשונים בין הצדדים כבר החלו.

* על פי המגזין פוטבול אינסיידר, ג'ורג'יניו ויינאלדום לא מעוניין בשום אופן להצטרף לניוקאסל. עם זאת, בטלגרף מדווחים כי עסקת כריס ווד מתקדמת, כאשר המגפייז צפויים לשלם 20 מיליון פאונד לברנלי עבור החלוץ הניו זילנדי.

* באנגליה מדווחים כי אברטון מעוניינת להחתים את אנואר אל-גאזי מאסטון וילה, כאשר עיקר המחלוקת בין הצדדים היא בין אם המעבר יהיה בהשאלה או קבוע.