צפו בתקציר: קולומביה הפסידה 1:0 בבית לפרו

play
שער שאולי שווה עלייה. פלורס חוגג | GettyImages
ההרכב ההתקפי לא עזר: קולומביה הפסידה לפרו בקרב על המקום הרביעי 01:36

הקולומביאנים נכנעו לשער ניצחון של אדיסון פלורס (85), שביסס את נבחרתו במקום הרביעי. שלושער לרונדון ב-1:4 של ונצואלה על בוליביה

(גודל טקסט)

המחזור ה-15 במוקדמות המונדיאל של דרום אמריקה הושלם הלילה עם שני משחקים. קולומביה הפסידה 1:0 דרמטי בבית לפרו בקרב על המקום הרביעי. ונצואלה הביסה 1:4 את בוליביה במפגש בין שתיים מנמושות הבית.

אדיסון פלורס פרו
שער שאולי שווה עלייה. פלורס חוגג | GettyImages

קולומביה – פרו 1:0

אחרי חמישה משחקים שבהם היא לא כבשה אפילו שער אחד לרפואה במוקדמות, קולומביה עלתה בהרכב התקפי עם שמות כמו רדאמל פלקאו, רפאל בורה, חאמס רודריגס וגם לואיס דיאס המצוין מפורטו. אלא שאת פרו זה לא ממש הרשים והאורחת השיגה ניצחון קריטי שהעניק לה יתרון של 3 נקודות על פני יריבתה בקרב על המקום הרביעי. אחרי כמה ניסיונות עקרים של המארחים, אדיסון פלורס שחקנה של די סי יונייטד שנכנס כמחליף בהפסקה, הכריע חמש דקות לסיום בבעיטה שטוחה שעברה מתחת לגופו של אוספינה. קולומביה, שחסרה במשחק הזה את ספאטה ומוריאל המצוינים מאטאלנטה, נמצאת בצרות ובמשחק הבא מצפה לה ביקור בארגנטינה. פרו בעמדת עלייה מצוינת.

רדאמל פלקאו קולומביה
יפספס את ההזדמנות האחרונה לשחק במונדיאל? פלקאו | רויטרס

ונצואלה – בוליביה 1:4

ניצחון שלישי בלבד לונצואלה נועלת הבית ועל המשחק הזה רשום סלומון רונדון. חלוצה של אברטון הלם בבוליביאנים, שמסוגלים לנצח רק בבית, עם שלושה גדול. רונדון פתח את ההצגה שלו בדקה ה-24 וכעבור 10 דקות השלים צמד. ברונו מירנדה צימק (38), אבל דרווין מאצ'יס כבש את השלישי (55) וכעבור חמש דקות בוליביה נותרה בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של ליאונל ג'וסטיניאנו ורונדון חתם בדקה ה-67. ונצואלה אחרונה למרות הניצחון הזה ולשתיים אין סיכוי ממשי להעפיל למונדיאל.