עימותים קשים בין אוהדי מיניירו לקרוזיירו, אוהד אחד נהרג

עימותים קשים במשחק בין קרוזיירו לאתלטיקו מיניירו | צילום מסך, טוויטר

אחרי "משחק הדמים" במקסיקו שהסתיים באסון כבד, משטרת בלו הוריזונטה אישרה כי אוהד אחד נהרג מירי חם ואוהד נוסף נפגע מירי

(גודל טקסט)

יממה לאחר המשחק במקסיקו שזכה לכינוי "משחק הדמים", נרשם הלילה (בין ראשון לשני) אירוע מחריד נוסף ביבשת אמריקה, הפעם בברזיל. שעה קלה לפני משחק הליגה המחוזית בין אתלטיקו מיניירו לקרוזיירו, שתי יריבות מושבעות מהעיר בלו הוריזונטה, נרשמו עימותים קשים בין מחנות האוהדים והמשטרה המקומית אישרה כי אוהד אחד נהרג ואחר נפגע מירי.

קרוזיירו ירדה לליגת המשנה בברזיל לראשונה בתולדותיה לפני כשנתיים וחצי וגם אז נרשמו אירועים מאוד אלימים במגרשה, ועל כן גם היום נרשמו התפרעויות קשות לאור הדרבי שכבר לא נערך בליגה הבכירה. עוד עשרות אוהדים נפצעו קל בעימות שבו לקחו חלק כ-50 אוהדים משני מחנות האוהדים, אולם על פי המשטרה המקומית אין כלל עצורים בשלב זה לאור קושי לזהות את אלו שלקחו חלק בעימותים הקשים.

ההתפרעויות האלימות הפכו בברזיל לעניין שבשגרה לאחרונה, כשרק בשבוע שעבר נרשמו עימותים קשים גם בתום הניצחון של סאו פאולו על קורינתיאנס בדרבי וכן בין מחנות האוהדים של גרמיו לאינטרנסיונל, משחק שכלל לא התקיים לאחר שאוטובוס הטריקולור נפגע והקשר הפרגוואי של גרמיו מתיאס וילסנטי אף נבדק בבית חולים בעקבות תלונה על כך שהוא סובל מטראומה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי