Sport1 Banner

חצי נקמה: מצרים ניצחה 0:1 את סנגל

play
גם תיקו בסנגל יספיק לו ולחבריו. סלאח | רויטרס
התקרבה למונדיאל: סלאח הוביל את מצרים ל-0:1 על סנגל 01:50

שער עצמי של סיס (4) סידר לפרעונים מקדמה צנועה לקראת הגומלין בפלייאוף מוק' המונדיאל, גאנה וניגריה נפרדו ב-0:0

(גודל טקסט)

חמישה משחקים נערכו הערב (שישי) בפלייאוף מוקדמות המונדיאל באפריקה. במוקד מצרים ניצחה 0:1 את סנגל בשחזור גמר אליפות אפריקה. קמרון הפסידה 1:0 בבית לאלג'יריה, גאנה וניגריה נפרדו ב-0:0 וטוניסיה ניצחה 0:1 במאלי. הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו סיימה ב-1:1 מול מרוקו.

מוחמד סלאח שחקן נבחרת מצרים
גם תיקו בסנגל יספיק לו ולחבריו. סלאח | רויטרס

מצרים – סנגל 0:1

מוחמד סלאח וחבריו השיגו סוג של מיני נקמה על ההפסד בגמר אליפות אפריקה, אבל הנקמה תושלם רק אם ישלימו ניצחון בהתמודדות כולה אחרי הגומלין בין השתיים ביום שלישי בסנגל.

מצרים עלתה ליתרון כבר בדקה הרביעית: עמר אל סוליה הקפיץ כדור עומק נהדר לעבר מוחמד סלאח, שבעט מקרוב אל המשקוף, אבל למזלו הכדור ירד ופגע בסליאו סיס, שלא יכול היה להגיב בזמן וזה 0:1 מצרי.

שחקני נבחרת גאנה מתווכחים עם השופט
שחקני נבחרת גאנה מתווכחים עם השופט | רויטרס

גאנה – ניגריה 0:0

שתי הנבחרות שממש לא הרשימו באליפות אפריקה לא הצליחו לספק אפילו שער אחד במפגש הראשון ביניהן הערב והכול יוכרע בגומלין בניגריה.

איסלם סלימאני נבחרת אלג'יריה
שער יקר מאוד. | רויטרס

קמרון – אלג'יריה 1:0

המארחת, שהודחה בחצי גמר אליפות אפריקה אחרי הפסד כואב בדו קרב פנדלים בחצי הגמר בטורניר הביתי, התרחקה היום גם מהמונדיאל אחרי הפסד ביתי לאלג'יריה, שרשמה ניצחון ראשון מול קמרון אי פעם. איסלם סלימאני כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-40 וסידר לאלג'יראים יתרון משמעותי מאוד לקראת הגומלין הביתי.

מאלי – טוניסיה 1:0

משחק מסויט למוסא סיסוקו מסטנדרד ליאז'. הבלם כבש שער עצמי בדקה ה-36 וכעבור ארבע דקות השאיר את מאלי לא רק בפיגור, אלא גם עם עשרה שחקנים אחרי שספג כרטיס אדום ישיר. טוניסיה יצאה עם 0:1 גדול מבחינתה בחוץ ותקווה להשלים את העבודה בבית.

משחק נוסף:

הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו – מרוקו (18:00)

עוד באותו נושא: נבחרת מצרים, נבחרת סנגל