וכמה הוא יעלה לכם? אדידס השיקה את כדור המונדיאל

ליאונל מסי עם הכדור | יחצ

הכירו את 'AL RIHLA' - נחשף כדור המשחק הרשמי של טורניר גביע העולם בכדורגל בהשראת המארחת קטאר. תוכלו לרכוש אותו בחנויות החל מסוף מרץ

(גודל טקסט)

נותנת החסות הרשמית למונדיאל, ענקית הספורט adidas ,חושפת הבוקר את הכדור הרשמי של טורניר הכדורגל הגדול ביותר בעולם: FIFA World Cup Qatar 2022.

זו הפעם ה-14 ברציפות ש-adidas מייצרת את הכדור הרשמי לטורניר ובחברה השקיעו מחשבה רבה בפיתוחו ובעיצובו. הכדור 'AL RIHLA' ("המסע"), נוצר בהשראת התרבות, הארכיטקטורה, הנוף והדגל של קטאר. הצבעים הנועזים של הכדור מתכתבים עם התרבות הקטארית והנופים הייחודיים.

הטכנולוגיה שפותחה במעבדות החברה נוצרה במטרה להרים את קצב מהירות המשחק ולתת לשחקנים יציבות, אחיזה ודיוק, מה שיעלה את הרמה וילהיב את מיליוני אוהדי הכדורגל ברחבי העולם.

ב-adidas התמקדו ב-2 אספקטים עיקריים:

* ליבת הכדור – טכנולוגיות דחיסת האוויר שתשפר את מגע הכדור עם הרגל ומשטח הדשא.

* מעטפת הכדור – יצירת סינרגיה בין החלק החיצוני לכדור עצמו. הטקסטורה של הכדור תאפשר לכדור לנוע מהר ומדויק יותר.

* במקביל, לא פסחו על האג'נדה הירוקה שמלווה את החברה כבר שנים ו AL RIHLAיהיה כדור המונדיאל הראשון שנוצר באמצעות דיו ודבקים על בסיס מים בלבד.

ליאונל מסי עם כדור המונדיאל
ליאונל מסי עם הכדור | יחצ

בחברה הודיעו ש-1% מסך המכירות של הכדור ייתרמו למען קהילות כדורגל עממיות ברחבי העולם בהמשך להשקת 'adidas Football Collective' – קהילה שהושקה בשנת 2020 שבאה ליצור שינוי באמצעות כדורגל ומחברת בין יוזמות עבר, הווה ועתיד שמטרתן להעצים קבוצות וקהילות כדורגל ברחבי העולם. בקמפיין ייקחו חלק אגדות הכדורגל איקר קסיאס וקאקה אליהם יצטרפו כוכבות כדורגל מהמזרח התיכון.