העברות בעולם, 21.5: אין אמבפה? "ריאל מדריד תנסה להחתים את לבנדובסקי"

play
רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 19.5 05:01

אחרי ההחלטה של אמבפה: ריאל מדריד תנסה לצרף כוכב אחר, ותאריך חוזה לוויניסיוס. מאמן חדש-ישן לדורטמונד, פרטי החוזה של פוגבה ביובנטוס מתבהרים וברצלונה תכריז על הישארות רוברטו

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

שמועות

* איך ריאל מדריד תגיב להחלטה של קיליאן אמבפה להישאר בפריז סן ז'רמן ולדחות את ההצעה מהבלאנקוס? בספרד טוענים שריאל תנסה להחתים את רוברט לבנדובסקי, החלוץ הפולני שהצהיר שרוצה לעזוב את באיירן מינכן, ועל פי הדיווחים כבר סיכם בברצלונה. יש לציין כי באיירן מתעקשת שיישאר, וגם היום המנכ"ל אוליבר קהאן הבהיר: "ללבנדובסקי יש חוזה בבאיירן עד 2023 והוא ישלים אותו". כמו כן, היום נטען שברצלונה הגישה הצעה רשמית ראשונה על לבנדובסקי – 32 מיליון יורו – ובאיירו דחתה אותה.

* ב"גלובו" הברזילאי דווח כי ויניסיוס יחתום על חוזה חדש לשש שנים בריאל מדריד אחרי שהושג סיכום מלא בין השחקן למועדון.

עוד בנושא:
הפור נפל: קיליאן אמבפה יחתום על חוזה חדש בפ.ס.ז' עד 2025
נשיא לה ליגה תקף את העסקה: "אל חלאיפי מסוכן"
התגובה של ריאל מדריד לדחייה של אמבפה
זידאן מועמד מוביל, האיש שגילה את אמבפה יגיע: התכניות של פ.ס.ז'

* בעוד באנגליה מדווחים כי נציגיו של פול פוגבה קיימו "שיחות חיוביות" עם יובנטוס, באיטליה טוענים כי הקשר הצרפתי סיכם את תנאיו האישיים וישוב לקבוצה שבמדיה שיחק לפני שחזר למנצ'סטר יונייטד. פוגבה יחתום על חוזה לשלוש שנים וירוויח 7.5 מיליון יורו לעונה, לא כולל בונוסים שעשויים להעלות את שכרו ל-10 מיליון יורו.

* באנגליה דווח כי אם ברנלי תבטיח את ההישארות בפרמיירליג, היא תפעל למינוי וינסנט קומפני למאמן הקבוצה. בלמה של מנצ'סטר סיטי ונבחרת בלגיה לשעבר, שמאמן כיום את אנדרלכט של ליאור רפאלוב, מבוקש גם על ידי וולפסבורג.

* אחרי שמרקו רוזה סיים את תפקידו בבורוסיה דורטמונד, בגרמניה דווח כי מי שיחליפו הוא המנהל הטכני אדין טרזיץ'. אשתקד טרזיץ' החליף באמצע העונה את לוסיאן פאבר שפוטר והוביל את השוורצגלבן לזכייה בגביע הגרמני.

* לוסיאן פאבר, שלא אימן אף קבוצה מאז הפיטורים מדורטמונד בדצמבר 2020, צפוי לחזור לקדנציה שנייה בבורוסיה מנשנגלדבאך, אותה אימן בין 2011 ל-2015.

סרג'י רוברטו שחקן ברצלונה מאוכזב
ימשיך לעונה נוספת. רוברטו | אימג'בנק GettyImages, Quality Sport Images

* על פי ה"מונדו דפורטיבו", ברצלונה תודיע ברביעי הקרוב על הארכת החוזה של סרג'י רוברטו, שימשיך לעונה נוספת במועדון נעוריו.

* עדיין לא ברור האם מנור סולומון יגיע לפולהאם, אך מי שצפוי להגיע לקרייבן קוטג' הוא שוער נבחרת אלבניה, תומאס סטראקושה. השוער מסיים חוזה בלאציו ואמור לחתום לארבע עונות אצל העולה החדשה לפרמיירליג.

* באיטליה העריכו זמן רב כי אחרי יובנטוס, התחנה הבאה של ג'ורג'ו קייליני תהיה ה-MLS, וכעת מתבררת זהות הקבוצה אליה יצטרף הבלם הוותיק – לוס אנג'לס FC.