העברות בעולם: "ההודעה" של מאנה לבאיירן, פרישיץ' יחתום בטוטנהאם

play
סאדיו מאנה, ליברפול | רויטרס
ניצחון עצוב: ליברפול גברה 1:3 על וולבס, אך תסתפק במקום השני 04:16

בברצלונה מחכים להודעה של חלוץ ליברפול על עזיבתו ומעבר לבאיירן, מה שישחרר את לבנדובסקי לקטאלוניה. גם חראפנברך ישלים את המעבר לבאיירן מאייאקס לאלופת גרמניה. פרישיץ' שמסיים חוזה באינטר צפוי לעבור בהעברה חופשית לתרנגולים, רובן נבס מועמד למנצ'סטר יונייטד

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

העברות

* מילאן הודיעה כי חובת הרכישה של איינטרכט פרנקפורט על ינס פטר האוגה הופעלה. הנורבגי, שבילה בעונה החולפת כמושאל אצל הזוכה הטרייה בליגה האירופית, יישאר כעת באופן קבוע אצל הקבוצה הגרמנית.

שמועות

* בספרד טוענים כי סאדיו מאנה עשוי להודיע כבר הערב אחרי גמר ליגת האלופות שהוא עוזב את ליברפול בקיץ, אחרי שהגיע לסיכום עם באיירן מינכן שתשלם עליו כ-30 מיליון יורו. העסקה הזאת תסלול את הגעתו של רוברט לבנדובסקי מבאיירן מינכן לברצלונה, אחרי שהבווארים התעקשו שהחלוץ לא יעזוב כל עוד לא יגיע תחליף ראוי למועדון.

* פבריציו רומאנו טוען כי איבן פרישיץ' שמסיים חוזה באינטר צפוי לחתום לשנתיים בטוטנהאם. על פי הדיווח החתימה תתבצע עד שבוע הבא.

* עוד מפבריציו רומאנו: העיתונאי האיטלקי טוען כי מעברו של ראיין חראפנברך מאייאקס לבאיירן מינכן, שסוכם עוד לפני יותר מחודש, יושלם בשבוע הבא.

* חלוץ ספרטה פראג אדם הלוז'ק צפוי להשלים את העברתו לבאייר לברקוזן בימים הקרובים תמורת 13 מיליון יורו ועוד 30% ממכירה עתידית. הלוז'ק יחבור בקבוצתו החדשה לפטריק שיק, שהאריך את החוזה שלו בחמישי.

* המירוץ אחר איבן פרישיץ' מתקרב לסיום: טוטנהאם עומדת לסגור את העסקה עבור שחקן הכנף הקרואטי של אינטר, שמוכן לחתום על חוזה לשנתיים בקבוצה של אנטוניו קונטה.

* ווסטהאם לא מתכננת למכור את תומאש סוצ'ק בקיץ הקרוב למרות דיווחים שמספר קבוצות מעוניינות בו.

רובן נבס שחקן וולבס
בקרוב אצל טן האח? נבס | רויטרס

* מנצ'סטר יונייטד ממשיכה במאמציה להחתים את פרנקי דה יונג, אך ברצלונה לא מתכוונת להתגמש במחיר ולא מוכנה למכור אותו במחיר הפסד ביחס לסכום ששילמה עליו לפני שלוש שנים – 75 מיליון יורו.

* כמו כן, ב"דיילי מירור" נטען כי אריק טן האח שם בראש סדר העדיפויות שלו את קשר וולבס ונבחרת פורטוגל, רובן נבס. המאמן החדש רוצה קודם כל לטפל בחוליית הקישור של הקבוצה, ורק לאחר מכן להקצות משאבים להחתמת בלם או חלוץ. הקשר בן ה-25, שצפוי לעלות כ-50 מיליון פאונד, מבוקש גם בברצלונה, ארסנל וניוקאסל. אם הזאבים אכן ימכרו אותו, הם צפויים להחתים במקומו את קשר ספורטינג ליסבון, ז'ואאו פאלהיניה.

* על פי דיווח של העיתונאי האיטלקי פבריציו ביאסין, עורכי דינו של רומלו לוקאקו יגיעו השבוע למילאנו וישוחחו עם אינטר. חלוץ צ'לסי, שהגיע לאנגליה מהנראזורי לפני פחות משנה, לחץ על נציגיו לקבוע פגישה עם האקסית.

* ב"גאזטה" מדווחים כי אינטר מתקרבת להחתמת הנריך מחיטריאן בהעברה חופשית. עם זאת, ברומא עדיין מאמינים שיוכלו להאריך את חוזהו.

* החתמה מפתיעה ליובנטוס? ב"קוריירה דלו ספורט" דווח כי יובנטוס שוקלת לצרף את שחקנה של בולוניה ונבחרת אוסטריה, מרקו ארנאטוביץ'. כחלק מהמהפכה בחוליית ההתקפה של הביאנקונרי, שבראשה כמובן העזיבה של פאולו דיבאלה, המועדון רוצה לייצר שיתוף פעולה בהתקפה בין האוסטרי בן ה-33 לבין דושאן ולאחוביץ' שהגיע בינואר.

גאבי, ברצלונה
מקאמפ נואו לאנפילד? גאבי | אימג'בנק GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

* אלופת טורקיה טרבזונספור פתחה בשיחות עם סביליה בנוגע למגן השמאלי השבדי לודוויג אוגוסטינסון. הספרדים העניקו את אישורם למעבר והשחקן מנהל מגעים כדי להשלים את ההעברה.

* ליברפול מוכנה לשלם את המחיר הנקוב בסעיף השחרור של קשר ברצלונה גאבי ולרכוש אותו תמורת 50 מיליון יורו. המגעים בינו לבין בארסה להארכת החוזה תקועים.

* ווסטהאם ואברטון שוקלות לרכוש את מקסוול קורנה. בחוזהו של השחקן מחוף השנהב בברנלי יש סעיף שמאפשר לרכוש אותו תמורת 17.5 מיליון ליש"ט במקרה של ירידת ליגה.

* ריאל מדריד רצינית לגבי סרג' גנאברי ומעוניינת לרכוש אותו מבאיירן מינכן הקיץ. גנאברי עשוי להימכר על ידי באיירן כשבמקומו צפוי להגיע סאדיו מאנה מליברפול.