למה השער של בנזמה נפסל בגלל נבדל? "נמאס כבר מכל החוקים האלה"

play
| צילום מסך, מתוך שידור הטלוויזיה
המהומות מחוץ לסטאד דה פראנס בגמר ליגת האלופות 00:40

שופטי ה-VAR החליטו לפסול לריאל מדריד שער אחרי התלבטות ארוכה ושנויה במחלוקת, הפרשנים מודים: "הצופים כבר לא מבינים מה קורה"

(גודל טקסט)

רגע שנוי במחלוקת נרשם הערב (שבת) בגמר ליגת האלופות, כששער של קארים בנזמה נפסל לפני ההפסקה. ריאל מדריד כבר חגגה יתרון 0:1 בדקה ה-43 אחרי שהחלוץ הצרפתי הכניע את אליסון אחרי ערבובייה ברחבה של ליברפול, אבל הקוון הרים את הדגל לנבדל, והדבר נבדק על ידי שופטי המסך. אחרי דקות ארוכות החליטו אנשי ה-VAR שהשער נפסל והתוצאה תישאר 0:0, אבל ההחלטה עדיין נותרה שנויה במחלוקת.

על פי הצילום שסיפק ה-VAR, בנזמה קיבל את הכדור מרגלי פדה ואלוורדה, ולפניו היה רק שחקן הגנה אחד של ליברפול, מה שמצדיק את ההחלטה על נבדל. מנגד, על פי טענת אנשי ריאל מדריד, הכדור הגיע לבנזמה בכלל מרגלי פאביניו, ואם כך, הרי שאין נבדל. השאלה שנשאלת היא האם פאביניו נגע בכדור במכוון, ומאחר שהשופטים החליטו שהמגע לא היה מכוון, הוחלט שזה אופסייד.

השער של קארים בנזמה נפסל במהלך גמר ליגת האלופות בין ריאל מדריד לליברפול
| צילום מסך, מתוך שידור הטלוויזיה
השער של קארים בנזמה נפסל במהלך גמר ליגת האלופות בין ריאל מדריד לליברפול
| צילום מסך, מתוך שידור הטלוויזיה

ריו פרדיננד, הפרשן האנגלי, אמר אחרי ההחלטה: "אם אני שחקן ריאל מדריד, אני משתגע בחדר ההלבשה אחרי החלטה כזאת. הכדור מגיע מרגל של שחקן ליברפול, ושורקים נבדל?". מנגד, פטר וולטון, שופט העבר האנגלי, אמר: "זו החלטה קלה. בנזמה בנבדלץ ההתקפה נמשכת רק אם הכדור נמסר אחורה על ידי ההגנה בכוונה". מי שייצג נאמנה את תחושת הקהל הוא הפרשן ושחקן העבר מרקו ואן באסטן, שאמר בשידור: "נמאס לי כבר מכל חוקי הנבדל האלה שמדברים עליהם בשנים האחרונות, זה כל כך פאקינג מסובך. האנשים בבית כבר לא מבינים כלום, וגם אני לא מבין".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי