ארגנטינה הלוהטת חגגה, מסי חושב על קטאר: "הנבחרת הזאת מוכנה להכל"

play
| רויטרס
בישול גדול למסי, ארגנטינה הביסה 0:3 את איטליה בקרב האלופות 01:40

ליאו מסי הונף על ידי חבריו אחרי ה-0:3 היוקרתי על איטליה ב"פינליסימה" בוומבלי: "גמר יפהפה". די מריה: "אחרי הקופה אמריקה הכל השתחרר, אנחנו נהנים והכל יותר קל"

(גודל טקסט)

נבחרת ארגנטינה חגגה אתמול (רביעי) בסטייל את תחייתו מחדש של "גביע האלופות" הבינלאומי כשהביסה 0:3 את איטליה ב"פינליסימה" באצטדיון וומבלי, במפגש בין אלופת דרום אמריקה לאלופת אירופה.

שערים במחצית הראשונה של לאוטארו מרטינס ואנחל די מריה העניקו לאלופת דרום אמריקה שליטה מלאה מול נבחרת איטליה, שחזרה לוומבלי 11 חודשים לאחר שניצחה את אנגליה וזכתה ביורו 2020 המושהה.

לעיני אלפי אוהדים תומכים מבין 87 אלף הצופים בלונדון, ליאו מסי וחבריו פירקו את איטליה, שכזכור לא העפילה למונדיאל וממשיכה ימים מאכזבים. זה היה סיום מאכזב לקריירה הבינלאומית של בלם איטליה, ג'ורג'יו קייליני, כשהשחקן בן ה-37 הוחלף במחצית בהופעתו ה-117 והאחרונה.

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאו מסי אחרי ה-0:3 היוקרתי על איטליה ב"פיינליסימה"
| רויטרס
שחקן נבחרת ארגנטינה ליאו מסי אחרי ה-0:3 היוקרתי על איטליה ב"פיינליסימה"
| רויטרס

הפיינליסימה הוא החידוש של גביע האלופות CONMEBOL-UEFA ששוחק רק פעמיים בעבר – ב-1985 וב-1993 – ולמרות שהוא נתפס כחידוש, ארגנטינה חגגה כאילו היה גמר גביע העולם. מסי, שהאיר את הערב בשורה של כדרורים אופייניים, הונף לאוויר על ידי חבריו לקבוצה שרקדו בצהלה על הדשא בוומבלי.

"זה היה גמר יפהפה, עם אצטדיון מלא בארגנטינאים", אמר מסי בסיום, "ידענו שזו מסגרת יפה שתאפשר לנו לחגוג כאלופים, ואחרי השער הראשון השתחררנו ושיחקנו אחרת, והמחצית השנייה כבר הייתה מרהיבה".

ארגנטינה, שסיימה המתנה של 28 שנים לגביע בניצחון על ברזיל לשהוביל זכייה בקופה אמריקה 2021, הפיקה תצוגה שמעניקה לה הרבה אופטימיות למונדיאל בקטאר השנה, והאריכה את הרצף שלה ל-32 משחקים ללא הפסד."הנבחרת הזאת מוכנה להכל", אמר מסי, כשנשאל על סיכוייה לזכות בקטאר. גם אנחל די מריה נשאל על הסיכוי לזכות בכתר הגדול בקטאר, וענה: "הכל השתנה אחרי הקופה. עכשיו אנחנו משחקים ונהנים, ודברים יוצאים הרבה יותר קל. אנחנו מרגשים את כולם, מרגשים את עצמנו. אבל תמיד עם הראש על הקרקע".

אנחל די מריה, שחקן נבחרת ארגנטינה
בדרך הנכונה. די מריה | אימג'בנק GettyImages, ADRIAN DENNIS
ג'ורג'יו קייליני, בלם נבחרת איטליה
| אימג'בנק GettyImages, Alex Pantling

מנגד, עבור איטליה זו הייתה תזכורת לעד כמה מהר המזל יכול להשתנות בכדורגל. ביולי האחרון הנבחרת של רוברטו מנצ'יני הייתה באופוריה לאחר ניצחון בפנדלים על אנגליה בגמר היורו, אך מאז סבלה מההשפלה בכך שלא הצליחה להעפיל למונדיאל בפעם השנייה ברציפות לאחר שהפסידה בפלייאוף לצפון מקדוניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי