העברות בעולם: ליברפול תשבור שיא מועדון עבור נונייס, חלוץ ברצלונה נמכר

play
דרווין נונייס, חלוץ בנפיקה | GettyImages, PAUL ELLIS
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.6 04:43

בפורטוגל פורסם שהמייטירדס יציעו לבנפיקה 100 מיליון יורו עבור החלוץ האורוגוואי, פראן ז'וגלה עבר לקלאב ברוז' תמורת 5 מיליון יורו, צ'אבי שוחח עם די מריה שמתרחק מיובנטוס ומתקרב לברצלונה. מודריץ' האריך חוזה בריאל מדריד

(גודל טקסט)

העברות

* לוקה מודריץ' חתם על הארכת חוזהו בריאל מדריד לשנה נוספת. הקשר הקרואטי יחגוג את יום הולדתו ה-37 בחודש ספטמבר, אבל כפי שאישר כבר אחרי גמר ליגת האלופות, יסגור לפחות 11 שנים במדי הבלאנקוס לאור המשך ההתקשרות עד קיץ 2023 פחות.

* טוטנהאם השלימה את צירופו של השוער הוותיק פרייזר פורסטר. האנגלי בן ה-34 סיים חוזה בסאות'המפטון אחרי 8 שנים ארוכות (עם עונת השאלה לסלטיק בתווך) והוא ישמש גיבוי להוגו לוריס.

* ברצלונה הודיעה על מכירתו של החלוץ פראן ז'וגלה, שכיכב בעיקר בקבוצת המילואים אך זכה להזדמנויות גם בקבוצה הראשונה. ז'וגלה עבר לקלאב ברוז' הבלגית תמורת 5 מיליון יורו, כאשר לברצלונה מובטחת עמלה של 10% ממכירה עתידית של השחקן, שהגיע מאספניול בשנה שעברה וכבש 21 שערים ב-41 הופעות בשתי הקבוצות של בארסה.

* לידס יונייטד רכשה את המגן הימני של זלצבורג, רסמוס כריסטנסן. על פי הדיווחים, קבוצתו של ג'סי מארש שילמה 10 מיליון יורו עבור הדני בן ה-24.

* אחרי שבילה אצלה כמושאל במחצית השנייה של העונה, מאט טארגט השלים את מעברו לניוקאסל באופן קבוע. המגפייז שילמו לאסטון וילה 15 מיליון פאונד עבור המגן השמאלי שחתם לארבע שנים.

* קליארי, שירדה לסרייה B יחד עם ונציה וגנואה, מינתה את שחקן העבר פאביו ליבראני למאמנה החדש.

שמועות

* בעיתון הפורטוגלי "רקורד" פורסם שליברפול מוכנה לשבור את שיא ההעברות של המועדון ושבכוונתה להציע כ-100 מיליון יורו לבנפיקה עבור דרווין נונייס, החלוץ האורוגוואי שכבש העונה 34 שערים ב-41 משחקים בכל המסגרות. נונייס, על פי דיווח של "האתלטיק", מעדיף את ליברפול על פני מנצ'סטר יונייטד.

* ריאן חראפנברך, קשרה של אייאקס ונבחרת הולנד, יגיע למינכן בשבת כדי לחתום על חוזה לחמש שנים בבאיירן מינכן.

* סוכנו של פאולו דיבאלה, חורחה אנטון, הגיע היום לפגישה במשרדי אינטר לפי כלי התקשורת בארץ המגף. בשלב זה לא הושג סיכום על החתמתו של החלוץ הארגנטינאי לשלוש שנים, אך סגנית אלופה איטליה עדיין מובילה במרוץ לצירופו של "התכשיט".

* מי שעשוי לעזוב את אינטר הוא הבלם הסלובקי מילאן שקריניאר: פריז סן ז'רמן סימנה אותו בתור האופציה המרכזית לחיזוק ההגנה, כך נכתב ב"לה פריזיאן", כאשר שחקן נוסף שמועמד לאלופת צרפת הוא חלוץ ססואולו ג'אנלוקה סקמאקה. המנהל המקצועי החדש של פ.ס.ז', לואיס קמפוס, ערך היום פגישות עם נציגי הקבוצות של כל אחד מהשחקנים.

* אחרי שקיבלה סירוב והתבשרה שריאל מדריד החתימה את אורליאן טשואמני, פריז סן ז'רמן מצאה תחליף: בצרפת מדווחים שהאלופה תנסה לרכוש את אדרסון, הקשר הברזילאי בן ה-22 של סלרנטינה האיטלקית, שתבקש עליו 20 מיליון יורו. המנכ"ל שלה כבר הצהיר שאינטר ואטאלנטה הביעו בו עניין, אבל הכניסה של פ.ס.ז' עשויה לשנות את התמונה כמובן.

* מילאן קרובה מאוד להשלמת העסקה להחתמת הקשר רנאטו סאנצ'ס, שחקן ליל ונבחרת פורטוגל. עם זאת, הבלם ההולנדי סוון בוטמן, גם הוא מליל, ככל הנראה יעבור לאחת מקבוצות הפרמיירליג.

* מרקוס אלונסו, מגן צ'לסי, שמועמד לחזור לברצלונה: "על הנייר נותרה לי עוד עונה בצ'לסי, אבל כבר אמרתי שהייתי רוצה לחזור לספרד. אבל זה לא תלוי רק בי".

* לאציו החתימה את מרקוס אנטוניו, שמגיע משחטאר דונייצק תמורת 10 מיליון יורו. הקשר בן ה-21 (1.66 בלבד) הגיע לאוקראינים מאסטוריל הפורטוגלית תמורת 3.5 מיליון יורו ב-2019. ההעברה תהפוך לרשמית אחרי שהוא יעבור בדיקות רפואיות.

מרכוס אלונסו שחקן צ'לסי
בדרך לברצלונה? אלונסו | רויטרס

* אנחל די מריה מתרחק מיובנטוס ומתקרב לברצלונה. הארגנטינאי בן ה-34, שעזב את פריז סן ז'רמן עם תום חוזהו, לא הגיע לסיכום עם הביאנקונרי עד כה, אולם שוחח טלפונית עם צ'אבי שהבהיר לו כי ישמח לראותו מצטרף לבלאוגרנה.

* בלם אינטר אלסנדרו באסטוני הביע עניין לעבור לטוטנהאם, כשגם מאמן הספרס אנטוניו קונטה היה בסוד העניינים במטרה לשכנעו להצטרף לתרנגולים בעונה הבאה, אולם למרות הצורך של הנראזורי למכור את אחד השחקנים כדי לכסות הפסדי עתק בשנים האחרונות, סוכנו של באסטוני הצהיר היום לאחר פגישה עם ראשי אינטר כי הבלם "בהחלט נשאר".

* בתקשורת האנגלית טוענים שהבעלים החדש של צ'לסי, טוד בולי, יאשר למאמן תומאס טוכל כ-200 מיליון ליש"ט לרכש. השם החם הוא של הבלם ז'ול קונדה מסביליה, שעשוי לעלות לבלוז כ-80 מיליון יורו. בנוסף הוזכרו שמותיהם של עוסמאן דמבלה שסיים חוזה בברצלונה ושל כריסטופר אנקונקו מלייפציג שמחזיק בסעיף שחרור בגובה 65 מיליון יורו.

* האם בוקאיו סאקה בדרך למנצ'סטר סיטי? באנגליה פורסם שהאלופה עשויה לשקול לנסות לצרף את כוכב ארסנל, שנותרו לו שנתיים נוספות בחוזהו הקיים, אולם דווח שהוא לא מעוניין להישאר לאחר שהקבוצה נותרה מחוץ לליגת האלופות.

* ג'יימס טרקובסקי עובר בדיקות רפואיות באברטון. בלם נבחרת אנגליה ומי ששימש קפטן ברנלי, שירדה לצ'מפיונשיפ, אמור להוביל את מרכז ההגנה של הטופיז בעונה הבאה.

* טרייד נרקם בין יובנטוס לאתלטיקו מדריד: על פי הידיעה ב"גאזטה דלו ספורט", המועדונים בוחנים אפשרות שאלברו מוראטה יישאר ביובנטוס, ובתמורה את הדרך ההפוכה יעשה לבירת ספרד מואיז קן.

* המאמן רוג'ר שמידט לוחץ על הנהלת בנפיקה להחתים את מריו גצה שמחזיק בסעיף שחרור בגובה 4 מיליון יורו מפ.ס.וו איינדהובן. ההולנדים מודים שקשה להם להאמין שהוא יישאר בקבוצה.