העברות בעולם: הבלם שהפסיד לנבחרת הנוער נמכר ב-5.5 מיליון יורו

play
איצק טוורה | אתר רשמי, צילום מסך
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 29.6 04:56

טורה, שהבקיע שער עצמי בחצי הגמר לחובת הצרפתים, חתם במארסיי. ואלוורדה חזר לבילבאו בתפקידו הראשון מאז הפיטורים מברצלונה, אינטר צירפה קשר

(גודל טקסט)

העברות

* שנתיים וחצי מאז שפוטר מברצלונה, ארנסטו ואלוורדה חוזר לקווים לאחר שמונה למאמנה של אתלטיק בילבאו. עבור הספרדי, שאימן את הבאסקים ביותר משחקים מכל אחד אחר בהיסטוריה, תהיה זו הקדנציה השלישית במועדון.

* אינטר הודיעה על רכישתו של כריסטיאן אסלאני. לקשר האחורי בן ה-20 שמגיע מאמפולי יש ארבע הופעות בנבחרת הבוגרת של אלבניה, כולל בהפסד 2:1 לנבחרת ישראל החודש בליגת האומות.

* אחרי שהבקיע שער עצמי לזכות נבחרת ישראל בחצי גמר אליפות אירופה לנוער, איסק טורה חתם לחמש שנים במארסיי. הבלם שמתנשא לגובה 2.04 מטרים הצטרף מלה האבר תמורת 5.5 מיליון יורו. לכתבה המלאה עליו לחצו כאן.

שמועות

* פריז סן ז'רמן בדרך לחיזוק פורטוגלי: ויטיניה שחקנה בן ה-20 של פורטו סיכם בקבוצה ויחתום לחמש שנים תמורת כ-40 מיליון יורו. גם רנאטו סאנצ'ס על הכוונת של אלופת צרפת.

* שחקן נבחרת הולנד בדרך לאייאקס, כך דווח ב"טלחרף". המגן השמאלי של אלקמאר, אואן וינדאל, צפוי לעבור לאלופה תמורת 10 מיליון יורוץ

* ביובנטוס מאשרים שפול פוגבה על סף חתימה: "המגעים מתקדמים בצורה טובה, זו עסקת מפתח בפן המסחרי".

* חוזהו של עוסמאן דמבלה יפוג כבר היום, אבל בסביבתו של השחקן מתעקשים לא להאריך חוזה אם ברצלונה לא תשפר את הצעתה. בבארסה מאידך סבורים שאין לו הצעות ושהוא ימשיך במועדון.

* טוטנהאם בדרך להחתמה כפולה: התרנגולים סיכמו עם אברטון על רכישתו של רישארליסון תמורת כ-50 מיליון ליש"ט. על פי הדיווחים העסקה סגורה והברזילאי יעבור היום בדיקות רפואיות. קלמון לנגלה צפוי להגיע מברצלונה בהשאלה.

* ב"לאקיפ" פורסם כי ראן נמצאת בשיחות עם בלמה של ברצלונה, סמואל אומטיטי.

* מי תזכה בשירותיו של ראפינייה? צ'לסי כבר סיכמה עם כוכב לידס, אבל דקו סוכנו פתוח גם להצעה של ברצלונה. גם ארסנל מקווה לבצע מחטף על שחקן נבחרת ברזיל.

* אחרי שבילה אצלה כמושאל מאז פרוץ המלחמה באוקראינה, טטה צפוי להישאר לעונה נוספת כמושאל בליון. שחטאר דונייצק לא רצתה למכור את הברזילאי ודרשה 25 מיליון יורו, וכאמור הצרפתים הגיעו לסיכום עם השאלה לעונה.