העברות בעולם: באיירן וברצלונה קרובות לסיכום על לבנדובסקי, אריקסן ביונייטד

play
לא תלוי רק בו. לבנדובסקי | רויטרס
תואר אחד הלך: מכבי ת"א הודחה מגביע הטוטו אחרי 5:4 לנתניה בפנדלים 04:22

ברחבי היבשת מדווחים על התקרבות משמעותית בין הצדדים. הדני חתם לשלוש שנים. מחרז האריך את החוזה בסיטי עד 2025

(גודל טקסט)

העברות

* בנפיקה רכשה את קשר ריבר פלייט אנסו פרננדס תמורת 10 מיליון יורו ו-8 מיליון נוספים בבונוסים.

* מנצ'סטר יונייטד הודיעה על החתמתו של כריסטיאן אריקסן לשלוש שנים. הדני בן ה-30 אמר אחרי החתימה: "מנצ'סטר יונייטד זה מועדון מיוחד ואני לא יכול לחכות להתחיל. זכיתי לשחק באולד טראפורד הרבה פעמים, אבל לעשות את זה בחולצה אדומה יהיה משהו מיוחד ותחושה מדהימה".

* ורדר ברמן הודיעה על צירופו מחדש של מיטשל וייזר, ששיחק שם בעונה החולפת כמושאל מבאייר לברקוזן. העולה החדשה אל הבונדסליגה, שהוזכרה כקבוצה שעשויה לפנות אל אלי דסה, מחזיקה עכשיו בשני שחקנים בעמדה שלו.

* ריאד מחרז האריך את החוזה שלו במנצ'סטר סיטי עד 2025. האלג'יראי בן ה-31 אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "אני שמח מאוד, נהניתי מכל דקה שלי כאן. זה תענוג להיות חלק ממועדון מדהים כזה".

שחקן ברצלונה פרנקי דה יונג
לא רוצה לעזוב. דה יונג | רויטרס

שמועות

* פריצת דרך במשא ומתן בין באיירן מינכן לברצלונה על העברת רוברט לבנדובסקי: לפי "האתלטיק", בין הצדדים נרשמה התקרבות משמעותית ב-24 השעות האחרונות וכעת הן קרובות לסיכום על המעבר הגדול של הקיץ. הבווארים צפויים להיענות בחיוב להצעה המשופרת של הקטלאנים, שצפויה לעמוד על קרוב ל-50 מיליון יורו.

* פלוריאן פלטנברג מדווח שבאיירן מינכן הגישה לר.ב. לייפציג הצעה על הקשר האוסטרי קונרד ליימר. האוסטרי רוצה לעבור לבאיירן והגיע איתה כבר לסיכום. האלופה הגרמנית הציעה קצת פחות מ-30 מיליון יורו.

* בלם אייאקס ונבחרת ארגנטינה ליסנדרו מרטינס כבר טס למנצ'סטר כדי להשלים את העברתו ליונייטד ויהיה השלישי שמצטרף לשם אחרי טיירל מלאסיה מפיינורד וכריסטיאן אריקסן.

* ססק פברגאס עדיין לא פורש. לפי פבריציו רומאנו, הקשר הספרדי בן ה-35 נמצא על סף חתימה בקומו מליגת המשנה באיטליה. פברגאס צפוי לחתום עד יוני 2024.

* בלם פורטו דייגו לייטה, שהושאל בעונה החולפת לבראגה, יושאל לאוניון ברלין תמורת חצי מיליון יורו לעונה. לאחר מכן תהיה לקבוצה הגרמנית אופציה לרכוש את הבלם בן ה-23 תמורת 7.5 מיליון יורו.

* סרג'יניו דסט אמר שהוא יישאר בברצלונה הקיץ למרות שהיו שמועות על מעבר אפשרי לצ'לסי.

* איסקו, שסיים את החוזה שלו בריאל מדריד, מחוזר על ידי מספר קבוצות באירופה. שתיים שהוזכרו כמועמדות לקלוט את הקשר הספרדי בן ה-30 הן סביליה ורומא.

* מנכ"ל ססואולו ג'ובאני קרנבאלי התייחס להצעות שיש על ג'אנלוקה סקמאצ'ה ואמר: "ווסטהאם מציעה 40 מיליון יורו ופריז סן ז'רמן מציעה 35. אנחנו צריכים למכור, אז נראה, אין כרגע הסכם עם אף קבוצה".

* סוכנו של פרנקי דה יונג, עלי דורסון, נפגש עם מנצ'סטר יונייטד ודחה הצעה נוספת של השדים האדומים. ההולנדי לא מעוניין לעזוב את בארסה. בנוסף, דה יונג אמר לחבריו: "זה בלתי אפשרי שאעזוב את ברצלונה". ב"ספורט" טוענים: לאחרונה קנה בית בברצלונה ורואה בעיר כבית: "איך אני יכול לעזוב?". באנגליה טוענים: "הוא לא יעזוב עד שהקבוצה לא תשלם לו 17 מיליון יורו שהיא חייבת לו". בין הקבוצות כבר יש סיכום: 70 מיליון יורו, ועוד 10 בונוסים אפשריים שונים. ברצלונה חייבת שהוא יעזוב כדי לקצץ בהותאות, אחרת לא תוכל להחתים את ראפיניה, ובטח שלא את לבנדובסקי, אספיליקואטה וקונדה שעל הכוונת.

על רקע הדיווחים: כריסטיאנו רונאלדו העלה תמונה שלו מתאמן בחדר כושר עם מכנסיים של מנצ'סטר יונייטד
| אתר רשמי, טוויטר, Cristiano

* וגם: כריסטיאנו רונאלדו שבר שתיקה, והעלה אתמול בלילה תמונה שלו עורך אימונים בחדר כושר וכתב "עבודה קשה". על רקע הדיווחים סביב עתידו וכל הספקולציות, אוהדי מנצ'סטר יונייטד התרגשו לראות שהוא לבוש במכנסיים של המועדון, דבר שהוא כמובן לא מקרי. כידוע, המאמן החדש טן האח התעקש ש"שום דבר לא השתה, אנחנו בונים עליו", אבל באירופה דווח לאחרונה שהוא רוצה לעזוב את יונייטד ומחפש קבוצה חדשה.