העברות בעולם: איברהימוביץ' האריך חוזה, דה ליכט הגיע למינכן

השבדי קיצץ בשכרו וימשיך במילאן בגיל 41, בלם יובנטוס יחתום בבאיירן ויצטרף לחבריו החדשים בארה"ב. דיבאלה ויתר לפחות על 3 מיליון יורו וסיכם ברומא, ריימס דחתה הצעה על ראיקוביץ'

(גודל טקסט)

רשמי

* מה שדווח בשבועות האחרונים הפך לעובדה מוגמרת: זלאטן איברהימוביץ' יישאר במילאן גם בעונה הקרובה וישחק גם אחרי גיל 41, אחרי שחתם לעונה נוספת באלופת איטליה. לפי ג'אנלוקה די מארציו, הענק השבדי הסכים להפחית בשכרו שיעמוד על מיליון יורו לעונה, ועשוי לקפוץ בחצי מיליון נוספים אם החלוץ יעמוד בסעיף שערים ובישולים.

* גנק רכשה את ניקולס קסטרו, הקשר הארגנטינאי בן ה-21 של ניואלס אולד בויס. הבלגים ישלמו עבורו כ-3 מיליון יורו.

* הקיצוני פאבלו סולארי עוזב את קולו קולו הצ'ילאנית ועובר לריבר פלייט. הקשר בן ה-21 שב לארגנטינה בסך הכל חצי שנה אחרי שנמכר מטאז'רס.

* העולה החדשה לפרמיירליג, נוטינגהאם פורסט, רכשה את הקשר לואיס אובראיין מהאדרספילד.

שמועות

* מעברו של מתייס דה ליכט מיובנטוס לבאיירן מינכן נסגר סופית. הבלם ההולנדי עוד התאמן היום עם הביאנקונרי, אבל בערב המריא לגרמניה, נחת בעיר והוא אמור עד מחר להשלים את מעברו לבאיירן מינכן ולהצטרף לחבריו שנמצאים בארצות הברית במסע משחקים. באיירן תשלם עבור הבלם כ-80 מיליון יורו.

* עסקת אולכסנדר זינצ'נקו ממנצ'סטר סיטי לארסנל על סף חתימה. לפי "האתלטיק", האוקראיני יעשה את אותה הדרך של גבריאל ז'סוס תמורת 30 מיליון ליש"ט ולאחר שיעבור בדיקות רפואיות יחתום לארבע שנים. לאחר מכירתו, מנצ'סטר סיטי תפעל לרכישת המגן השמאלי מארק קוקורייה מברייטון.

* פאולו דיבאלה צפוי לעבור היום בדיקות רפואיות לקראת חתימה ברומא עד 2025, עם אופציה לעונה נוספת. החלוץ הארגנטינאי נאלץ להפחית משמעותית בדרישות השכר שלו: עד לא מכבר דווח כי הוא ציפה לכ-7 מיליון יורו, אך בבירת איטליה הוא ירוויח 3 מיליון "בלבד" על פי דיווח של "פוט מרקאטו". עוד נכתב כי פרנצ'סקו טוטי הבטיח לדיבאלה את החולצה מספר 10, שהופרשה לכבודו של "הנסיך", אם יחתום.

* מאיורקה הציעה לריימס 2 מיליון יורו עבור פרדראג ראיקוביץ' – ונדחתה. ב"ל'אקיפ" פורסם כי הקבוצה הצרפתית מצפה לסכום של 4.5 מיליון עבור השוער. מי שעוקבת בעניין ומצפה שריימס תזכה לדמי רכישה גבוהים ככל האפשר היא מכבי תל אביב, שתקבל 15% מהמכירה.

* יגשרו על הפער? ב"גאטה דלו ספורט" דווח כי מנג'ר פריז סן ז'רמן, לואיס קמפוס, יחדש את המגעים עם אינטר בתקווה להשלים את רכישת מילאן שקריניאר, כאשר הנראזורי דורשים כ-10 מיליון יורו יותר מההצעה של אלופת צרפת.

* ז'ול קונדה אמר לצ'אבי שהוא מעוניין לחתום בברצלונה, לפי מה שנכתב ב"מונדו דפורטיבו". המכשול העיקרי: הקטלאנים חייבים למכור שחקנים לפני שיוכלו לצרף את הבלם הצרפתי של סביליה. ב"רדיו קטלוניה", מנגד, טוענים כי המעבר מתרחק מיציאה לפועל וקונדה מתקרב לצ'לסי.

* דיווח ב"ספורט": טוטנהאם מעוניינת להחתים את ממפיס דפאי, שלא נמצא בתכניות של ברצלונה.

* טרם התברר האם כריסטיאנו רונאלדו יעזוב את מנצ'סטר, ואם כן היכן יחתום, אבל מה שבטוח הוא שכרגע קאמבק לספורטינג ליסבון אינו אופציה. החלוץ הגיב באינסטגרם לדיווח בפורטוגל לפיו הוא עשוי לשוב למועדון נעוריו: "פייק", כתב רונאלדו. בינתיים, ב"אס" טענו באופן מפתיע למדי כי CR7 שכנע את דייגו סימאונה להביא אותו לאתלטיקו מדריד.

* ב"גארדיאן" נכתב כי ריינג'רס צפויה לרכוש את בן דייויס, מגנה של ליברפול, תמורת כ-4 מיליון ליש"ט.

כריסטיאנו רונאלדו, מנצ'סטר יונייטד
לא לליסבון, כן לאתלטיקו? רונאלדו | אימג'בנק GettyImages, GLYN KIRK

* מילאן סימנה כמטרה להשלים את רכישת שארל דה קטלארה מקלאב ברוז' ב-48 השעות הקרובות. על פי ה"גאזטה דלו ספורט", הרוסונרי מוכנים לשלם 30 מיליון יורו +5 מיליון בבונוסים על הטאלנט בן ה-21 של נבחרת בלגיה.

* דיווח ב"סקיי גרמניה": הצעתה הראשונה של באיירן מינכן עבור קונרד לאימר – 20 מיליון יורו – לא השביעה את רצונה של ר.ב. לייפציג. עם השחקן עצמו כבר הושגו הבנות.

* ארמנדו ברויה סיכם את תנאיו בווסטהאם, שהגישה הצעה רשמית על מנת לרכוש אותו מצ'לסי, אולם הבלוז טרם החליטו ועשויים להתעקש על השאלה בלבד – כך טען פבריציו רומאנו.

* נאפולי הוזכרה ב"מארקה" כיעד אפשרי עבור קפה, אם השוער יעזוב את צ'לסי. הצדדים מנסים להגיע להסכם השאלה.

* אייאקס תחתים לארבע שנים את המגן השמאלי של ריינג'רס, קלווין באסי.

* אלטרנטיבה לפאו טורס? ב"קאלצ'ו מרקטו" נכתב שלמרות התעניינות גדולה מאינטר, בלם טורינו גלייסון ברמר צפוי לחצות את הכביש ולחתום ביובנטוס. מסתמן כי ההצעה עומדת על 35 מיליון יורו. 5 מיליון עשויים להתווסף בדמות בונוסים, ושכרו של השחקן יעמוד על סכום זהה.

* לפי ה"בילד", יוליאן נאגלסמן מעוניין לחזק את עמדת המגן השמאלי של באיירן מינכן בבורנה סוסה הקרואטי, אשר שייך לשטוטגרט וקיבל מקבוצתו הנוכחית הבטחה שישוחרר תמורת 20-25 מיליון יורו.