שער בכורה לבייל ב-MLS: "מתאקלם כפי שציפיתי, קיבלו אותי נהדר"

גארת' בייל, שחקן לוס אנג'לס FC | רויטרס

הוולשי כבש ב-0:2 של לוס אנג'לס FC על קנזס סיטי ואמר בסיום: "אני עוד צריך לחזור לכושר, אך מרגיש טוב יותר בכל יום". בכורה חלומית לאינסינייה וברנרדסקי בטורונטו

(גודל טקסט)

36 דקות – זה הזמן שהיה צריך גארת' בייל כדי לכבוש את שער הבכורה בהרפתקה החדשה שלו בארצות הברית. אחרי 18 דקות במשחק הבכורה מול נאשוויל, הכוכב החדש של לוס אנג'לס FC עלה הלילה (בין שבת לראשון) מהספסל נגד קנזס סיטי בדקה ה-65, ו-18 דקות לאחר מכן העלה את האורחת ל-0:2 וקבע את תוצאת המשחק.

בייל נהנה מבישול של כובש השער הראשון, כריסטיאן אראנגו הקולומביאני, שלח לרשת בעיטה שטוחה מקצה לרחבה והכניע את הקבוצה של וויליאם אגאדה וגדי קינדה. חלוץ הפועל ירושלים בעונה החולפת נכנס בדקה ה-84 להופעת הבכורה שלו ב-MLS, בעוד הקשר הישראלי שכבר גמר את העונה בשל פציעה נעדר. אחרי 21 משחקים, הקבוצה מעיר המלאכים ניצבת במקום הראשון במערב, בעוד קנזס סיטי המאכזבת מדורגת במקום ה-14 והאחרון.

הוולשי אמר לאחר המשחק: "הדבר הכי חשוב הוא שניצחנו. נחמד לעלות מהספסל, לכבוש, לעזור לקבוצה ולהשיג שלוש נקודות. ההתאקלמות פה היא כפי שציפיתי. יקח קצת זמן כי פה העונה לקראת סיום ואם הייתי עדיין באירופה הייתי כעת מתכונן לעונה חדשה, אז אני צריך לחזור לכושר".

"המועדון עושה עבודה נהדרת איתי, לא דוחקים בי, מרגיש טוב יותר בכל יום, כולם במועדון קיבלו אותי נהדר. היה ברור שאצטרך להתרגל לשחק עם שחקנים חדשים, אנחנו מבינים אחד את השני והיום הרגשתי טוב יותר מבמשחק הבכורה".

לורנצו אינסינייה חוגג עם שחקני טורונטו
חגיגה איטלקית בטורונטו. אינסינייה עם חבריו החדשים | אימג'בנק GettyImages, Vaughn Ridley

במשחק נוסף הלילה ב-MLS, טורונטו הביסה 0:4 את שארלוט במשחק אותו במועדון לא ישכחו זמן רב. שני שחקני הרכש הנוצצים מאיטליה, לורנצו אינסינייה ופדריקו ברנרדסקי, ערכו הופעת בכורה ולהטו מהרגע הראשון. ג'ונתן אוסוריו הבקיע כבר אחרי ארבע דקות, מייקל בראדלי הכפיל כעבור שש דקות מבישול של אקס יובנטוס, שבעצמו קבע 0:3 בדקה ה-31. קפטן נאפולי לשעבר לא הבקיע במשחקו הראשון, אך בישל לבראדלי שחתם מחצית מופלאה עם שער בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. שארלוט המושפלת נותרה בעשרה שחקנים לאחר שאקס לסטר, כריסטיאן פוקס, הורחק בדקה ה-65.